با فعال سازی چاکرای کف دست آشنا شوید

فعال سازی چاکرای کف دست

فهرست مطالب

این روزها موضوعات مربوط به جریان انرژی در بدن بسیار پر رونق و ترند شده‌اند. معروف‌ترین مباحثی که در مورد انرژی بدن مطرح می‌شود؛ اکثر شما چاکراهای اصلی بدن را می‌شناسید؛ اما شاید کمتر درمورد چاکرای کف دست شنیده باشید. در این مقاله با شما از فعال سازی چاکرای کف دست صحبت خواهیم کرد. با ما در ذهن همراه باشید.

چاکرا چیست؟

می‌دانیم که ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که پر از انرژی است. این انرژی در ما هم جاری است و به ما نیرو می‌بخشد. اما نه آن جسم فیزیکی که ما می‌شناسیم و برای ما قابل دیدن است. واقعیت این است که به اعتقاد هندوها انسان‌ها هفت کالبد دارند که تنها یکی از آنها کالبد جسمانی است. در کالبد روحانی، رشته‌هایی وجود دارند که مانند رگ‌های خونی‌مان به همه قسمت‌های بدن کشیده‌ شده‌اند.

سرشاخه اصلی این رشته‌ها روی قسمت نخاع ما قرار گرفته است و رشته‌های فرعی دیگری از همین سرشاخه به همه قسمت‌های بدن کشیده شده‌اند. این رشته‌ها حامل انرژی هستند. آنها انرژی دریافتی از کیهان را به همه قسمت‌های بدن انتقال می‌دهند.

در راه این رشته‌های انتقال انرژی، قسمت‌های قیف مانندی وجود دارند که مدام در حال چرخش هستند. این قسمت‌ها می‌توانند انرژی را از خارج از محیط بدن دریافت کنند یا آن را به محیط بیرون از بدن انتقال دهند.

به این قیف‌های درحال چرخش چاکرا می‌گویند. بدن ما هفت چاکرای اصلی و چندین چاکرای فرعی دارد. چاکراها میتوانند با انرژی رسانی به قسمت‌های مختلف بدن، سلامت و کارکرد صحیح آنها را تضمین کنند و بر آنها اثر بگذارند.

چاکرای کف دست چیست

چاکراهای اصلی بدن

درمجموع هفت چاکرای اصلی در بدن وجود دارد که از انتهای ستون فقرات شروع می‌شود و تا سر ما ادامه پیدا می‌کند. این هفت چاکرا به صورت زیر هستند:

چاکرای اول، چاکرای ریشه نام دارد. چاکرای ریشه در انتهای نخاع قرار دارد. رنگ معرف چاکرای ریشه، قرمز است.

چاکرای دوم به چاکرای خارجی معروف است. چاکرای خارجی در قسمت میانی بدن و زیر ناف قرار گرفته است. چاکرای خارجی، نارنجی رنگ است.

چاکرای سوم، چاکرای خورشیدی است. این چاکرا ۴ انگشت بالاتر از ناف انسان است و با رنگ زرد نشان داده می‌شود.

چهارمین چاکرا، چاکرای قلب است. چاکرای قلب درست در جای قلب قرار دارد و با رنگ سبز مشخص می شود.

چاکرای پنجم، چاکرای گلو است. این چاکرا در قسمت گلو و درکنار غده تیرویید قرار دارد. رنگ چاکرای گلو آبی است.

چاکرای ششم، چشم سوم نام دارد. جای چاکرای سوم میان دو ابرو و در قسمت پیشانی است. چاکرای ششم بیشتر با رنگ بنفش یا نیلی شناخته می‌شود.

هفتمین و آخرین چاکرا، چاکرای تاج نام دارد. این چاکرا در قسمت سر واقع شده است و معمولا با رنگ سفید یا گاهی طلایی نشان داده می‌شود.

 

تقویت حس ششم

۱۰ راهکار برای داشتن حس ششم قوی

اکنون بخوانید

 

چاکرای کف دست

همانطور که گفتم بدن ما غیر از هفت چاکرای اصلی، چندین چاکرای فرعی هم دارد. وظیفه آنها مانند چاکراهای اصلی انتقال و ورود و خروج انرژی است. این چاکراها در همه قسمت‌های بدن پراکنده شده‌اند.

فرعی نام گرفتن این چاکراها، به معنای کم‌اهمیت بودنشان نیست. بلکه بعضی از آنها بسیار مهم و قدرتمند عمل می‌کنند.

یکی از این چاکراهای فرعی که شاید مهم‌ترین آنها هم باشد، چاکرای کف دست است. دست ما محل قرارگیری چندین چاکرا است. هرکدام از سرانگشت‌های ما یک چاکرای ریز در خود جا داده است.

اما مهم‌ترین چاکرایی که در دست ما قرار گرفته است، چاکرایی است که در کف دست جا دارد.

چاکرای کف دست، به نسبت ریزچاکراها، چاکرای نسبتا بزرگی است. اما درمقایسه با چاکراهای اصلی، چاکرای کوچکی به حساب می‌آید. البته چاکرای کف دست می‌تواند به نسبت فعالیت، بزرگ یا کوچک شود. چاکرای کف دست از چاکرای ریشه انرژی می‌گیرد.

چاکرای کف دست چپ ما وظیفه دریافت انرژی و چاکرای دست راست وظیفه انتقال انرژی را برعهده دارد. البته گفته می‌شود چاکرای دست غالب وظیفه انتقال انرژی را برعهده دارد.

یعنی اگر چپ دست هستید، چاکرای دست چپ شما انرژی را به اطراف انتقال می‌دهد.

اهمیت چاکرای کف دست

اهمیت چاکرای کف دست

چاکرای کف دست اهمیت بسیار زیادی در زندگی ما دارد. این دو چاکرا دو مجرای بسیار مهم در انتقال و دریافت انرژی هستند. اگر چاکرای کف دست شما به درستی کار کند، می‌توانید در بدن‌تان تعادل انرژی برقرار کنید.

از طرفی ما در طول عمر با حس لامسه، آنهم از راه لمس با دست، سروکار داریم. هرچه که ما لمس می‌کنیم، می‌تواند به ما انرژی ببخشد یا از ما انرژی دریافت کند.

هرچقدر که در فعال سازی چاکرا کف دست موفق‌تر باشیم، می‌توانیم انرژی بهتری به اطراف ببخشیم یا احساس بهتری دریافت کنیم.

چاکرای کف دست نقش مهمی در روابط انسانی ایفا می‌کند. شما می‌توانید تمام احساسات و انرژی مثبتی که نسبت به طرف مقابلتان دارید را با دست دادن به او منتقل کنید. یا برعکس، احساسات و عواطف طرف مقابلتان را از او دریافت کنید.

چاکرای کف دست برای کسانی که با انرژی کار می‌کنند؛ هم اهمیت زیادی دارد. آنها با استفاده از چاکرای کف دست می‌توانند چاکراهای مسدود بدن را پیدا کنند و بدن را برای عیب‌یابی اسکن کنند. چاکرای کف دست نقش بسیار مهمی در قدرت بخشی به دستهای ما ایفا می‌کند.

پس اگر خواهان ارتباط مثبت و خوب با دیگران و محیط پیرامون خودتان هستید باید روی فعال سازی چاکرای کف دست‌تان کار کنید.

فعال سازی چاکراهای بدن

واقعیت این است که هر چاکرای بدن روشی مخصوص برای فعالسازی دارد. تقریبا نمی‌توان فرمول واحد و یکسانی برای باز کردن همه چاکراهای فرعی و اصلی ارائه کرد.

تنها راهی که برای فعالسازی عمومی چاکراهای بدن وجود دارد این است که چشمانتان را ببندید و سعی کنید جریانی از انرژی را در سرتاسر بدنتان و در نقاط قرار گیری چاکراهای اصلی حس کنید.

اگر دوست دارید با روش‌های فعال کردن چاکرای بدن به‌صورت اختصاصی آشنا شوید، می‌توانید از نوشته‌های زیر استفاده کنید:

فعال سازی چاکراهای بدن

فعالسازی چاکرای اول

فعالسازی چاکرای دوم

فعالسازی چاکرای سوم

فعالسازی چاکرای چهارم

فعالسازی چاکرای پنجم

فعالسازی چاکرای ششم

فعالسازی چاکرای هفتم

چه کارهایی چاکرای کف دست را غیر فعال می‌کند؟

قبل از آنکه از تکنیک‌های فعال سازی چاکرای کف دست صحبت کنیم، بهتر است روی صحبت از کارهایی متمرکز شویم که چاکرای کف دست را غیرفعال می‌کند. چاکرای کف دست در بسیاری از افراد، غیرفعال یا کوچک است. علت این اتفاق چیست؟

ضربه زدن به کف دست، می‌تواند چاکرای دست را غیرفعال کند. ضربات محکم و ناگهانی به کف دست می‌تواند درطول مدت دراز، حتی آسیب‌های جدی به چاکرای کف دستتان برساند.

فعال کردن چاکرای کف دست

انرژی دست انسان، انرژی کف دست

کف دست ما ناحیه بسیار قدرتمندی است که می‌توان آن را مرکز تجمع انرژی بدن دانست. کف دست می‌تواند انرژی ما را به دیگران منتقل و یا از آن‌ها انرژی دریافت کند.

شفا، آنچه که ما به‌عنوان معجزه می‌شناسیم در بسیاری از موارد توسط انرژی دست انتقال پیدا می‌کند. درواقع هرآنچه برای ادامه حیات در جهان نیاز دارید، در کف دستان شما نهفته است.

کاربرد چاکرای کف دست

چاکرای کف دست به ما کمک می‌کند تا با ارائه و انتقال انرژی با دست به دیگران، به آن‌ها عشق بدهیم. درواقع انرژی قلب ما از دستانمان به دیگران انتقال پیدا می‌کند.

انرژی ما از طریق چاکرای کف دست به دیگران انتقال پیدا می‌کند و مهم‌ترین کارکرد چاکرای کف دست، تبادل انرژی است.

چگونه چاکرای کف دست را فعال کنیم؟

چاکرای کف دست درعین اینکه بسیار کاربردی و شگفت‌انگیز است؛ به سادگی باز می‌شود. می‌توانید با تمرینات بسیار ساده با کمی ممارست این چاکرا را فعال کنید.

برای فعال سازی چاکرای کف دست تمرینات زیر را دنبال کنید:

فعالیت‌های هنری مرتبط با لمس

یکی از کارهایی که می‌تواند برای فعال سازی چاکرای کف دست بسیار موثر باشد، انجام فعالیت‌های هنری است. فعالیت‌هایی که انجام آنها حس لامسه دست را درگیر می‌کند موثرترند.

کوزه‌گری، نوازندگی، مجسمه‌سازی و.. از جمله فعالیت‌هایی هستند که می‌توانند تاثیر شگفت‌انگیزی در بازکردن چاکرای کف دست داشته باشند.

تمرینات مدیتیشن

همیشه تمرینات مدیتیشن درصدر تمرین‌های اثرگذار در فعال سازی چاکرای کف دست هستند. شما می‌توانید با تمرکز بر قسمت‌های مختلف بدن، چاکرای مربوط به آن قسمت را فعال کنید. برای فعال سازی چاکرای کف دست تمرین زیر را انجام دهید:

روی یک صندلی بنشینید و یا درحالت درازکشیده چشمان خودتان را ببندید. دستهایتان را به هم نزدیک کنید و انگشتانتان را به هم بچسبانید. اما درعین حال کف دستتان را از هم فاصله دهید.

سعی کنید به کف دستتان و انرژی که در آنها وجود دارد متمرکز شوید. این تمرکز را تا جایی ادامه دهید که گرمای بین دستهایتان و کف دستتان را حس کنید. وقتی گرما و نبض کف دستتان را حس کردید، خیال کنید بین دستانتان کره کوچکی از انرژی وجود دارد.

حالا نوبت آن است که احساس انرژی را به تمام سرانگشتانتان منتقل کنید. تا جایی روی سرانگشتانتان متمرکز شوید که گرما و نبض را رویشان حس کنید. اگر توانسته باشید این کار را باموفقیت انجام دهید، یعنی توانسته‌اید فعال سازی چاکرای کف دستتان را با موفقیت انجام دهید.

عبادت، یکی دیگر از روشهای مدیتیشن و مراقبه است که تاثیر زیادی در فعال‌سازی چاکرای کف دست دارد.

 

آموزش مدیتیشن

با نحوه اجرا کردن مدیتیشن و انواع آن آشنا شوید

اکنون بخوانید

 

روش فعال کردن چاکرای کف دستماساژ کف دست

یکی دیگر از راه‌های آسان فعال سازی چاکرای کف دست، ماساژ آن است. انگشتتان را به نرمی و آهستگی روی کف دستتان بکشید و آن را نوازش کنید. بااین کار می‌توانید چاکرای کف دستتان را فعال کنید یا اندازه آن را بزرگ کنید.

خطرات باز شدن چاکرای کف دست

شما نباید نگران باز شدن چاکرای کف دستتان باشید. اگر از روش‌های اصولی استفاده کرده باشید و جریان انرژی در تمام بدن شما به راحتی در رفت‌وآمد باشد، باز شدن چاکرای کف دست به شما آسیبی نخواهد رساند.

اما مسئله‌ مهمی که باید به آن توجه کنید این است که باید در هر کار توازن و تعادل را رعایت کرد. اگر چاکرای کف دست شما بیش از اندازه باز باشد یا اصطلاحا بیش‌فعال باشد، باید آن را کوچک کنید تا توازن انرژی به بدنتان برگردد.

در مجموع بیش‌فعالی یا غیرفعال شدن چاکرای کف دست می‌تواند مشکل‌ساز باشد که در ادامه با این مشکلات آشنا خواهید شد:

غیرفعال شدن چاکرای کف دست:

  • ابتلا به بیماری
  • ناتوانی در دریافت انرژی
  • انکار شفا و عدم اعتقاد به آن
  • امتناع از شفا و پس زدن آن
  • رد کردن کمک دیگران
  • خساست

مشکلات چاکرای بیش‌فعال

  • تمایل به لمس همه‌چیز
  • خارش کف دست
  • بثورات جلدی
  • پوست‌اندازی
  • عدم تمایل به رها کردن
  • اعتیاد به خرید

علائم باز شدن چاکرای دست

اگر علائم زیر را دارید، یعنی چاکرای دستتان فعال است و کارکرد نرمالی دارد:

  • باز بودن فکر نسبت به ایده‌های جدید
  • خلاقیت
  • توانایی ارسال و دریافت انرژی به‌صورت مساوی
  • توانایی احساس جریان ظریف انرژی در بدن

استفاده از چاکرای کف دست

درواقع نیاز نیست برای استفاده از چاکرا کار خاصی انجام دهید. زمانی که چاکرای بدن شما در تعادل باشد، بدون آنکه نیاز به فعالیت اضافی داشته باشید، اثر آن را در زندگی خود احساس خواهید کرد.

یادتان باشد که

  • برای فعال سازی چاکراهای بدن، باید صبور باشید و تمرینات را به صورت مرتب انجام دهید. هیچکس نمی‌تواند یک‌شبه و با چنددقیقه تمرین چاکراهای بدنش را فعال کند و یا از انرژی آنها استفاده کند.
  • مدیتیشن، مراقبه، یوگا و تزکیه نفس را در فعال سازی چاکراهای بدن جدی بگیرید. قدم اول در بازکردن چاکراهای بدن، آرامش ذهنی است.
  • عبادت یکی از کارهایی است که تاثیر شگفت‌انگیزی در باز کردن چاکراها و دریافت انرژی مثبت از کیهان دارد. سعی کنید دقایقی از روز را به عبادت اختصاص دهید.

اگر دوست دارید درمورد فعالسازی ظرفیت‌های گسترده ذهنی از طریق مدیتیشن بیشتر بخوانید، می‌توانید از کتاب ذهن آگاهی نوشته مارک ویلیامز و دنی پنمن کمک بگیرید. این کتاب به شما تکنیک‌های خاصی از مدیتیشن را می‌آموزد که شما را قادر خواهد کرد کارایی ذهنتان را به‌صورت شگفت‌انگیزی افزایش دهید.

ما در اپلیکیشن ذهن تلاش کرده‌ایم تا هر منبعی که شما برای توسعه فردی نیاز دارید را در فشرده‌ترین حالت ممکن در اختیارتان قرار دهیم. اگر دوست دارید خلاصه کتاب‌های پرفروش و پرخواننده دنیا در حوزه توسعه فردی را بخوانید و از آموزه‌های بی‌نظیر آنها استفاده کنید، اپلیکیشن ذهن را از لینک زیر دانلود کنید.

چاکرای کف دست دانلود

49 دیدگاه‌ها

  1. اگر ضربه چاکرا رو ببنده پس استاد من که با کف دستش بونکن انجام میده نباید بتونه از چاکراهش استفاده کنه ولی الان داره از راه دور لیوان رو می ترکونه …..

    • سلام دوست عزیز. ممنون از دیدگاهتون.
      چاکراه نه؛ چاکرا درسته.
      کسانی که در این زمینه خبره هستند میدونن که دقیقا چه نقاطی حساس هستند و نباید ضربه ببینند و اصلا چطور باید با اونها رفتار کرد.

    • سلام ببخشید من چاکراهای دستام فعالن اما برای شستن دستام اب داغ رو باز کردم و دست چپم یکم سوخت و قرمز شد و الان یه حس عجیبی دارم ، ممکنه اسیب دیده باشن چاکراهای دست چپم و باید چکار کنم؟؟

      • سلام این واقعیت داره آیا من خیلی دوست دارم فعالشون کنم یا با اون لیوان رو تکون بدم یا مثلا کینزی هارو کنترل کنم آیا واقعا میشه فعال بشه ؟

      • سلام من هرموقع دستامو بهم میمالم بعد تمرکز میکنم یه حرارتی داخل کفه دستام حس میکنم و زمانی که دستامو چند سانتی متر از هم فاصله میدم انگار دارن همدیگرو با دم و باز دم مدام هی جذب میکنن و دفع میکنند و داغ تر میشن الان چاکرا دستم فعاله یا نه و اینکه بعد از انجام این کار هم صدام میگیره مثل زمانه سرماخوردگی و احساس گرفتگی بینی و سر درد هم بهم دست میده

  2. سلام
    خیلی ممنون از سایت خوبتون ولی من برای یه هفته که دارم تمرین میکنم برای اولین بار تونستم حس کنم داره کف دستم گرم میشه و به سره انگشتانم توجه کردم و سره انگشتانم شروع کردن نبض زدن آیا این نشون دهنده ی این هست که من داره چاکرام باز میشه و میخواستم بدونم چطور انرژی را انتقال دهم؟؟

    • سلام، ممنون از نظر خوبتون:)
      فکر میکنم بهتر باشه که از اساتید یوگا در این زمینه کمک بگیرید، چون فهم این مسئله کمی سخته و به تجربه و مهارت زیادی نیاز داره
      شاد باشید

    • اگه تونستی این نبض زدن رو هر وقت که بخوای ، احساس کنی اونوقت چاکرای دستت کاملا باز شده و میتونی از قدرتش برای لمس هاله استفاده کنی

    • خیلی ممنون از راهنماییتون الان من چند وقتی هست که که دارم روی انرژی درمانی تمرکز میکنم و کتاب انرژی درمانی مقدماتی و انرژی درمانی پیشرفته که اثر چوا کوک سویی هست رو هم خوندم
      میخواستم بگم یک مقاله هم درباره ی قوی تر کردن چاکرای دست هم بنویسین و درباره ی استفاده ی آنها در انرژی درمانی🙏🌹

  3. من کف دستهام همین نبض رو به راحتی حس میکنم. اما با اینکه یک ماهه تمرین میکنم هنوز هیچ تاثیری نداشته. در ضمن یه حالت مور مور شدن بین ابروهام حس میکنم که به استخوان بینیم هم منتقل میشه. لطفا نظرتون رو بفرمایید

    • سلام دوست عزیز. فکر می‌کنم بهتره از یک مربی یوگا در این زمینه مشورت بگیرید. ضمن اینکه تمرینات مربوط به چاکرا به صبر، حوصله و زمان زیادی نیاز داره. زیاد عجله نکنین و صبور باشین.

    • سلام من به محض اینکه به چاکرای کف دستم فکر میکنم شروع به گز گز میکنه😐
      یه چند ثانیه به انگشتام و کف دستم نگاه میکنم و روشون تمرکز میکنم نبض زدنشون رو احساس میکنم با اینکه تمرین اصلا نمیکنم😂
      ولی اصلا نمیتونم تو یه مدت طولانی گرما و نبض انگشتام و دستم رو نگه دارم با اینکه خیلی تمرکز میکنم😔

  4. سلام ببخشید من چاکراهای دستام فعالن اما برای شستن دستام اب داغ رو باز کردم و دست چپم یکم سوخت و قرمز شد و الان یه حس عجیبی دارم ، ممکنه اسیب دیده باشن چاکراهای دست چپم و باید چکار کنم؟؟

  5. سلام ببخشید من چاکراهای دستام فعالن اما برای شستن دستام اب داغ رو باز کردم و دست چپم یکم سوخت و قرمز شد و الان یه حس عجیبی دارم ، ممکنه اسیب دیده باشن چاکراهای دست چپم و باید چکار کنم؟؟

  6. من تست زدم در یه سایت دیگه میگه چاکرای چشمت فعال هست ولی من نمیتونم چیزی رو بلند کنم و میشه بگین برای فعال کردن چاکرای کف دست چه تمرین‌هایی باید انجام دهم.

    • سلام دوست عزیز. ممنون از کامنتتون. تمریناتی که در این مقاله بهشون اشاره شده میتونن بهتون کمک کنن. اگه دوست دارین تخصصی‌تر تمرین کنین باید تحت نظر یک مربی کاربلد و متخصص آموزش ببینین.
      برقرار باشید.

  7. سلام من یک مشکلی دارم از باز شدن چاکراهام میترسم باز شدن چاکرا دست چه نشانه هایی داره واینکه من یه چند سالیه که برای تخلیه افکارم یک شئ رو دستم بکیرم با دستم فشار بدم و راه برم حرف اصلیم اینه من با این وسایل دستمو فشار بدم چاکرا دستم باز نمیشه که؟

    • سلام دوست عزیز.
      باز شدن چاکرای دست و تکنیک‌هایی که با انرژی بدن در ارتباط هستن بسیار پیچیده‌تر و فنی‌تر از اون چیزی که تصور میشه هستن و به همین سادگی‌ها نیست قطعا.

  8. سلام این واقعیت داره آیا من خیلی دوست دارم فعالشون کنم یا با اون لیوان رو تکون بدم یا مثلا کینزی هارو کنترل کنم آیا واقعا میشه فعال بشه ؟

    • هیچ چیزی نشد نداره دوست عزیز. البته که این کارها بسیار سخت، زمان‌بر و تکنیکی هستند و باید تحت آموزش‌های جدی انجام بشن.

  9. سلام من در حال تمرین تله کینزی هستم میخواستم بگم تله کینزی که به چشم سوم کاری نداره ؟ اخه خیلی از باز شدن چشم سوم میترسم خواهشا راهنماییم کنید تا اگه ربطی بهش نداره به تمرینم ادامه بدم ممنون

    • دوستان من موقعی که چاکرا خام رو باز میکنم سعی میکنم بیش از حد بهش انرژی بدم تا جایی که اون بخش که توش چاکرا هست شروع کنه به سوختن این بد هست یا نه و این که چاکرا های کف دست و نوک انگشت ها رو چه رنگی باید تصور کنم تا بتونم بیشترین مقدار انرژی رو بهش بدم

  10. دوستان من موقعی که چاکرا خام رو باز میکنم سعی میکنم بیش از حد بهش انرژی بدم تا جایی که اون بخش که توش چاکرا هست شروع کنه به سوختن این بد هست یا نه و این که چاکرا های کف دست و نوک انگشت ها رو چه رنگی باید تصور کنم تا بتونم بیشترین مقدار انرژی رو بهش بدم

  11. سلام من دودفعه تو یک روز انجام دادم یک نبضی تو کف دستم احساس میکنم چقدر دیگه انجام بدم تا اثرات رو ببینم؟

    • سلام دوست عزیز. ما در این مقاله صرفا تلاش کردیم شما رو با این مسئله آشنا کنیم. برای انجام تمرینات و فعالیت تخصصی حتما باید با مربی و متخصص مشورت کنید

  12. سلام من اینکارو کردم و چند روز طول میکشه تا چاکرا باز شه و اینکه ایا این چاکرا چه قدرتی داره منظورم اینه که به جز شفا دادن چه چیز های دیگه ای داره میتونه اجسامو تکون بده؟

  13. سلتم خوب هستید ممنون می شم جواب بدید من هیمین الان این رو خوندم و اینکار‌رو کردم جالبه که برای دفعه اول تونستم هم گرما و هم نبضمو حس کنم(البته فکر کنم)دوست دارم چاکرای دستم باز بشه رفتم جلوی ظرف شویی که سینک پره اب بود یکم باهاش ور رفتم ولی نشد یک کوچولو یک ریزه خیلی کم یک تکون خورد 😐راهی نیست که تقویت بشه؟

  14. سلام من این روش رو الان امتحان کردم و کامل متمرکز شدم تقریبا بعد ۵ دقیقه نبضهای قوی ای که بین انگشتم بود رو حس کردم ی جوری بود که تنگار از بین نبض ها داشت چیزی رد و بدل میشد
    نمیدونم یعنی الان چاکرا باز شده؟
    و یا نیاز به تمرین بیشتر دارم؟

    • سلام دوست عزیز. حتما به تمرین بیشتری نیازی دارین و ابتدای راه هستین. البته به یه نکته دقت کنین. این مقاله نمی‌تونه به شما روش‌های دقیق کار با چاکرا و مجرای انرژی بدن رو آموزش بده و صرفا برای آشنایی با این مسئله نوشته شده. توصیه می‌کنم برای پیگیری تمرینات دقیق‌تر از کارشناس و مربی کمک بگیرین.

  15. شما نمازتون رو با حضور قلب بخونین نیاز به هیچ کاری نیست همه چاکراها در توازن میشن . ۴۰ روز امتحان کنید اثرش رو میبینید .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید