راه هایی برای تقویت هاله انرژی و رهایی از درد و رنج

فهرست مطالب

هاله انرژی نوعی انرژی الکترو مغناطیسی است که در اطراف بدن انسان و حیوانات وجود دارد. این انرژی با چشم معمولی قابل رویت نبوده و تنها با استفاده از دوربین های کرلیان که نشان دهنده انرژی هستند ، قابل مشاهده است. تقویت هاله انرژی به انسان کمک می‌کند تا شخصیت ممتازتری داشته و از آن به عنوان یک سپر دفاعی در برابر انرژی‌های منفی استفاده کند.

برخی از افراد بااستفاده از تمرین‌های لازم به مرحله‌ای می‌رسند که قادرند این نوع هاله‌ها را مشاهده کنند. هاله اطراف بدن انسان دارای هفت رنگ رنگین کمان است که قطر هر یک با دیگری متفاوت است. در واقع می‌توان هر یک از این رنگ‌ها را نشان دهنده خصوصیات خاصی دانست. هاله انرژی متعادل، آن است که شامل هر ۷ رنگ شود.

مواردی هم چون سیگار ، مشروبات الکلی و مواد مخدر سبب می شوند که این هاله ها آسیب ببینند. در واقع از طریق هاله انرژی می توان بیماری ها و مشکلات روحی افراد را تشخیص داد.

در ادامه به توضیحات مفصلی در رابطه با تقویت هاله انرژی و ساخت یک سپر دفاعی در اطراف بدن خود خواهیم پرداخت.

ویژگی های هاله انرژی

انواع هاله ها هر یک ابعاد مخصوص به خود را دارند. هاله های ذهنی ، معنوی و اثیری بر روی یک دیگر قرار می گیرند و به سختی می توان آن ها را از یک دیگر تشخیص داد. هاله ای که معمولا افراد روشن بین قادر به دیدن آن هستند در واقع همان هاله اثیری است. این هاله در افراد مختلف، رنگ، شکل و ویژگی های گوناگونی دارد که هر کدام نشان دهنده ویژگی شخصیتی مخصوص هستند.

هاله اطراف انسان ها چیزی نیست که در اختیار آنان باشد بلکه به صورت کاملا واقعی و گویای اصل وجود آنان است. برخی از رنگ ها در داخل هاله افراد پررنگ تر است که نشان دهنده نقاط قوت آنان است. جالب است بدانید معمولا این رنگ ها همان رنگ هایی هستند که فرد بیشتر آنها را دوست دارد.

از طریق هاله ها شما قادر خواهید بود تغییرات هیجانی افراد را شناسایی کنید.

نشانه های مختلف هاله انرژی

برای تقویت هاله انرژی لازم است بدانیم هر کدام از ویژگی‌های هاله به چه معناست. در ادامه برخی از مهم ترین ویژگی ها را بررسی خواهیم کرد. در مقابل هر یک از رنگ های ذکر شده ویژگی های مربوط به آن آورده شده است.

رنگ های گرم

  • وجود لکه های تیره و سیاه رنگ : این لکه ها نشانه تنفر و شرارت است.
  • رنگ قرمز پررنگ : این رنگ همانطور که حدس می زنید علامت عصبانیت و خشم است.
  • قرمز کمرنگ : این رنگ که تقریبا مشابه رنگ خون است ، نشان دهنده حس شهوت رانی در فرد می باشد.
  • قهوه ای کدر : علامتی برای طمع و مادی گرا بودن است.
  • قهوه ای مایل به خاکستری : این رنگ نشان دهنده خود پرستی و خود خواهی است.
  • قهوه ای مایل به سبز پررنگ : این رنگ را می توان نشانه ای برای وجود حسد در فرد دانست.
  • خاکستری : ترس و افسرده بودن هاله اطراف فرد را خاکستری می کند.
  • نارنجی : این رنگ به ما می گوید که در شخصیت فرد حس غرور و جاه طلبی وجود دارد.
  • زرد : رنگ بعدی در رنگین کمان هاله انرژی زرد است که نشانه شادی ، حس رهایی ، ذهن فعال و بهره مندی از علم معنا در فرد است.

رنگ های سرد

  • سبز مایل به خاکستری : این رنگ نشان دهنده بد ذاتی و تمایل به فریب دادن دیگران است.
  • سبز زمردی رنگ : اگر هاله انرژی اطراف فرد به این رنگ باشد احتمالا او فردی خلاق با قدرت انعطاف بالا است.
  • سبز فیروزه ای : افراد دارای هاله فیروزه ای انسان های تاثیر گذاری هستند که انرژی بالایی دارند و قادرند مدیران خوبی باشند.
  • سبز کم رنگ : افراد دلسوز و حمایت گر دارای این رنگ در هاله انرژی خود هستند.
  • آبی تیره : این رنگ در هاله افراد نشان می دهد که آن ها دارای افکار معنوی قوی هستند.
  • صورتی : هاله صورتی نشانه تعادل میان معنویت و مادی گرایی است.
  • آبی کم رنگ : افراد فداکار و از خود گذشته دارای این رنگ از هاله اند.
  • سفید : رنگ سفید در واقع در برگیرنده فضیلت ها و کمالات مادی و معنوی است.

کتابخانه صوتی ذهنویژگی های یک هاله خوب

مرحله بعد که برای تقویت هاله انرژی باید به آن بپردازیم ، بررسی هاله شخصیمان است. اگر می خواهید بدانید یک هاله خوب دارید یا خیر ، به ویژگی هایی که در ادامه ذکر خواهیم کرد توجه کنید.

  • افراد دارای یک هاله خوب راجع به نتایج مسائلی که در گذشته اتفاق افتاده است یا در آینده قرار است به وقوع بپیوندد نگران نیستند.
  • معمولا دارای آرامش روحی بوده و بیش از حد به تحلیل منطقی مسائل نمی پردازند.
  • در محیطی سرشار از آرامش و آسایش زندگی می کنند.
  • برای کنترل روان خود دست به مصرف مواد مخدر یا مشروبات الکلی نمی زنند.
  • آن ها معمولا آرام اند و دچار تنش های عصبی که مسبب سر درد می شود ، نمی شوند.
  • هرگز کابوس هایی که منجر به فریاد زدن و از خواب پریدن شود ، نمی بینند.
  • مدام به تجزیه و تحلیل انرژی های اطراف خود نمی پردازند.
  • قدرت تحکم بالایی دارند.

وجود تعداد زیادی از این ویژگی ها در شخصیت شما نشان می دهد خوشبختانه هاله انرژی قوی و خوشایندی دارید. اما اگر دارای این ویژگی ها نیستید نگران نباشید چرا که در ادامه راه های موثری برای تقویت هاله انرژی به شما معرفی خواهیم کرد.

تقویت هاله انرژیراه هایی برای تقویت هاله انرژی

جالب است بدانید ، علاوه بر پوست فیزیکی که اطراف بدن ما را پوشانده است ما یک پوست دیگر هم داریم که از جنس انرژی است.

فرض کنید چیزی به عنوان پوست روی بدن شما وجود نداشت. در آن صورت چه اتفاقی می‌افتاد؟ احتمالا تصویر ناخوشایندی از رگ ها و اعضای بدن ظاهر می شد و میکروب ها و آلودگی ها به آسانی می توانستند به بدن ما نفوذ کنند.

پوست دوم ما که همان هاله انرژی ما است هم در واقع همین نقش را دارد. همانطور که ما از پوست فیزیکی خود محافطت می کنیم و در صورت ایجاد بریدگی یا خراش آن را ترمیم می‌کنیم ؛ باید مراقب هاله اطراف بدنمان هم باشیم و در صورت وجود انرژی های ناخوشایند در آن ، به ترمیم هاله انرژیمان بپردازیم.

در واقع هاله انرژی سالم به گردش مداوم انرژی مثبت و تغذیه آن می پردازد. در ادامه به بیان راه‌هایی برای تقویت هاله انرژی خواهیم پرداخت.

پالایش هاله انرژی در صبح

برای درک هاله وجودی خود هر صبح با حالتی آسوده و راحت بنشینید. چشم هایتان را ببندید و نفستان را رها کنید. انرژی درون خود را بشناسید. احساساتتان را مشاهده کنید. تصور کنید یک دایره از جنس نور اطراف شما را فرا گرفته است.

حال تصور کنید یک هاله که کاملا به رنگ سفید و درخشان است تمام احساسات و افکار منفی شما را پالایش کرده و سرتاسر هاله را می پوشاند.

زمانی که در میان هاله انرژی سفید رنگ و پاک خود احساس آرامش کردید چشم هایتان را باز کنید.

انجام مکرر این تمرین در صبح به شما کمک می کند تا همواره سرشار از انرژی مثبت بوده و منفی ها را نابود کنید.

تقویت هاله انرژی در صبحاستفاده از طبیعت برای تقویت هاله انرژی

حتما شما هم دریافته اید زمانی که در طبیعت می گذرانید یا نور طبیعی وارد شده از پنجره خانه را مشاهده می کنید ، حس خوبی در وجود شما ایجاد می شود. پس این نعمت رایگان و فوق العاده را به خود هدیه کنید و حداقل روزی یک ساعت از نور طبیعی استفاده کنید.

موسیقی خوب روح شما را جلا می دهد

گوش دادن به موسیقی بی‌کلام آرام بخش یا موسیقی کلاسیک به شما کمک می کند ذهنتان را پالایش کنید و افکار منفی را از وجود خود خارج کنید. برای تقویت هاله انرژیتان قبل از خواب چند قطعه موسیقی ملایم و مثبت گوش دهید.

کتاب نیروی حال

این کتاب به شما کمک می کند بعد معنوی وجودتان را بهتر بیابید

اکنون بخوانید

 

مدیتیشن ، جادوی آرامش

کسانی که به طور مرتب ( حداقل هفته ای دو تا سه بار ) مدیتیشن انجام می دهند هاله پاکیزه تر و منسجم‌تری دارند. انرژی های منفی جایی در هاله آن‌ها ندارد و از شر آن ها در امان‌اند.

ترک مواد مخدر و روان گردان

هرگز از این دست مواد استفاده نکنید. مواد مخدر و مشروبات الکلی هاله انرژی شما را تخریب می کنند و راه را برای افکار و انرژی های منفی باز می کند. به صورتی که برای رهایی از این افکار چاره ای جز استفاده مجدد از آن‌ها نداشته باشید و هر چه بیشتر در این مرداب فرو روید.

استفاده از سیستم‌های الکترونیکی را به حداقل رسانید

امواج الکترومغناطیسی اطراف بدن با استفاده از این سیستم ها تضعیف می شوند . پس تلاش کنید ساعات زیادی از روز را درگیر این سیستم ها نباشید.

می توانید کتاب ، موسیقی و گردش در طبیعت را جایگزین آن ها کنید. تا هم دچار تخریب هاله انرژی نشوید و هم آرامش را در وجود خود به حداکثر برسانید.

دوری از منفی ها

دوری از محیط هایی که در شما حس منفی ایجاد می کنند و افرادی که مدام گله و شکایت می کنند و منجر به نا‌امیدی و نا‌خوشایندی در شما می شوند خود می‌تواند راهی برای پیشگیری از آسیب رسیدن به هاله شما شود.

پس با افرادی که دارای احساسات منفی هستند کمتر رفت و آمد کنید و انسان های شاد و مثبت را جایگزین آنان کنید.

کنترل بر افکار و احساسات

افکار و احساسات، همیشه ناشی از اتفاقات بیرونی نیستند. گاهی در درون ما شکل ، و از شخصیتمان نشات می گیرند. لذا با پالایش و کنترل آن ها می توانیم افکار و احساسات منفی را دور ریخته و به تقویت هاله انرژی بپردازیم. همچون یک شخص بیرونی به آن ها بنگریم و آن ها را زیر نظر داشته باشیم.

آب درمانی کنید

شنا کردن ، دوش گرفتن ، وضو گرفتن و فرو بردن بدن در آب می‌تواند در شما حس آرامش و سبکی ایجاد کند. افکار منفی را از شما بگیرد و امید و انگیزه را جایگزین آن کند.

در زمانی که از آب استفاده می کنید ، فکرتان را روی پاک سازی هاله انرژی و پالایش افکارتان متمرکز کنید.

تقویت هاله انرژی با آب درمانیاز هنر کمک بگیرید

آواز خواندن ، رقصیدن ، نقاشی کشیدن و تمام انواع هنر‌هایی که شما به آن‌ها علاقه دارید می توانند در وجود شما حس خوبی ایجاد کنند.

حتما تجربه کرده اید زمانی که نقاشی می کنید یا بدن خود را در رقص رها می کنید احساس آرامش و رهایی به شما دست می دهد.

این کار ها تقویت هاله انرژی شما را آسان تر می کند و سپری برای دوری از منفی ها در اطراف شما ایجاد می کند.

خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

کتاب “قدرت ذهن ناخودآگاه ” (‏۱۹۶۳) ‏به میلیون‌ها خواننده در سراسر جهان کمک کرد تا بتوانند ذهن ناخودآگاه خود را مهار کنند و شادی حقیقی را در طول این فرآیند به دست آورند

اکنون بخوانید

 

انسان جزئی از یک کل منسجم است

همانطور که گفته شد تمام موجوداتی که در جهان وجود دارند دارای هاله ای از انرژی الکترومغناطیس هستند. تمام این هاله ها از یک جنس است و ما را به هم متصل می سازد.

وجود شما هم‌چون یک آهنربای قدرتمند است که هر آن‌چه شما بخواهید را به سویتان جذب می کند. اگر وجود خود را سرشار از آرامش و انرژی مثبت کنید تمام خوبی ها به سوی شما جذب می شوند.

اما اگر خود را در میان نفرت ها و حسادت ها محصور کنید تا ابد در درون آن ها خواهید ماند و هر بار دلیل بهتری برای فرو رفتن در این گرداب خواهید یافت.

پس بهتر است تا دیر نشده خود را از انحصار آن چه نمی خواهید ، نجات دهید تا بهترین ها جذب شما شوند.

وجود انسان، نا محدود است و محدودیت ها تنها توسط ذهن شما ساخته می شوند. اگر به این دنیای نامحدود بپردازید ، هر آنچه بخواهید برای شما محیا خواهد بود.

تقویت هاله انرژی راهی است برای حل شدن در میان انرژی های کیهانی . بُعد معنوی وجودتان را بیدار کنید تا بتوانید اسرار آن را کشف کنید.

با این کار بیماری های جسمی و روانی در وجود شما به حداقل رسیده و سرشار از سلامت و پاکی خواهید شد.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید