فهرست مطالب

از قانون جذب ثروت چه می دانید؟


قانون جذب ثروت

آیا تابحال چیزی از قانون جذب شنیده‌اید؟ از تاثیر قوانین جذب در افزایش ثروت و پول چه می‌دانید؟ اگر چیزی از قانون جذب ثروت نشنیده‌اید این مقاله مخصوص شماست. با ما همراه باشید.

فهرست

فصل ۱

استفاده تاثیرگذار از قانون جذب ثروت: ابزارها و تمرینات


قانون جذب پول و ثروت

افرادی که قبلاً قانون جذب ثروت را کشف کرده‌اند، آن را به طور موثری به کار بسته و زندگیشان را تغییر داده‌اند و همچنین افرادی که برای اولین بار در پی کشف این قانون هستند، معمولاً دارای یک نقطه مشترک باهم هستند. کانون تمرکز آن‌ها به احتمال زیاد پول و ثروت است.

در جامعه امروز نیاز به ثروت هنگفت همواره توسط مردم حس می‌شود و بیشتر با حس طمع و خودخواهی همراه است. بیشتر ما از همان دوران کودکی دارای این طرز فکر بوده‌ایم که ثروتمندترین افراد یک استثنا هستند.

یا از راه‌های منفی یا فداکاری شدید ثروت زیادی کسب کرده‌اند. با این حال افرادی که قانون جذب پول را با ذهنیت یک فرد ثروتمند به کار گرفته‌اند به سطحی از یک ثروت باور نکردنی رسیده‌اند – لازم به ذکر است که لزوماً کسب ثروت هدف اصلی آن‌ها نبوده است.

هنگامی که ما درصدد این هستیم که آرزوهایمان را برآورده کنیم و به تمام خواسته‌های خودمان از جمله سلامتی، شغل، ازدواج موفق و زندگی در سفر برسیم؛ واقعیت این است که آزادی مالی باید از همان ابتدا وجود داشته باشد.

فرد هنگامی که آزادی کامل دارد این قدرت را دارد که تمام انرژی ذهنی خودش را بر روی آن چه که واقعاً از زندگی انتظار دارد متمرکز سازد.

آن‌ها از هر گونه مسئولیت‌ها و استرس صورتحساب، بدهی و شکست در کار رها هستند. احتمالاً بزرگ‌ترین بهانه‌ای که تعداد زیادی از کارگران ناراضی از آن استفاده می‌کنند این است که آن‌ها به دلیل کمبود جریان نقدینگی قادر به برآورده ساختن رویاهای خودشان نیستند.

تعداد بسیار کمی از افراد وجود دارند که از آزادی مالی کافی برخوردار هستند. با این حال آن‌ها یک ویژگی مشترک با هم دارند و آن مثبت اندیشی می‌باشد. آن‌ها هدف دارند و در راه هدف‌هایشان عمل می‌کنند. این رفتار در واقع ستون فقرات قانون جذب می‌باشد.

فصل ۲

علم ثروتمند شدن، پول در آوردن و قانون جذب ثروت


علم قانون جذب پول

بدون شک یکی از اولین اندیشمندان بزرگی که تأثیر قانون جذب را بر روی وضعیت مالی افراد بررسی کرده است، والاس دی. والتز است که کتاب معروف خود را با عنوان “علم ثروتمند شدن” در سال ۱۹۱۰ منتشر کرده است.

والتز در آثار خودش بر روی اهمیت ذهن و نقشی که ذهنیت فرد در دستیابی به ثروت دارد تاکید کرده است. او در کتاب خودش نوشته است: ثروتی که افراد در زندگی به دست می‌آورند دقیقاً متناسب با نوع دیدگاه، ثابت بودن هدف، ثابت بودن باورها و میزان قدردانی‌شان از ثروت موجود است.

 

واقعیت قانون چذب چیست؟

از قانون جذب بیشتر بدانید

اکنون بخوانید

 

ایمان و باور کامل به توانایی‌هایی که فرد در ذهن خودش تصور می‌کند می‌تواند یک قدم صحیح در راه قانون جذب باشد.

کتاب والتز تأثیر بزرگ و عمیقی بر روی افراد موفق جهان گذاشته است و کاترین هرست، نویسنده اصلی سایت TheLawOfAttraction.com نیز آن را به کار بسته است.

این امر چیز غیر معمولی نیست که افرادی که از قانون جذب استفاده می‌کنند به طور ناخودآگاه ثروت زیادی کسب می‌کنند. دلیلش نیز این است که ثروتمند شدن صرفاً نباید بر روی پول تمرکز کند.

افراد در بسیاری از مراحل زندگی خودشان می‌توانند به ثروت زیادی دست پیدا کنند. از این گذشته پول صرفاً تکه‌هایی از کاغذ است. و هیچ کدام از مقاله‌هایی که توسط نویسندگان مختلف نوشته شده‌اند نیز نمی‌توانند خوشبختی دائمی را تضمین نمایند.

کسانی که ثروت زیادی در زندگی خودشان به دست آورده‌اند ممکن است قدرت قانون جذب ثروت را به وضوح حس کرده باشند و از ان در جهت مسائلی مانند زندگی عاشقانه، خانواده، سلامتی و کسب و کارشان استفاده کرده باشند. پس از دستیابی به تمام این چیزها ثروت مالی راحت‌ترین چیزی است که افراد می‌توانند به دنبالش باشند.

فصل ۳

آیا راه خودتان را سد می‌کنید؟


موانع قانون جذب ثروت

بسیاری از ما از کودکی دارای این دیدگاه بوده‌ایم که ثروت زیاد، تنها برای تعداد محدودی از افراد است. و برای هر کس دیگری فقر و کمبود مالی یک امر کاملاً پذیرفته است.

آیا این ذهنیت  برای شماهم آشناست؟ اگر این طور است و شما همواره نگران مسائل مالی، قبض‌ها و بدهی‌هایتان هستید باید این اعتقادات یا باورهایی را که در زمان کودکی در ذهن شما گنجانده شده‌اند را از بین برید.

احساسات شدید و منفی در حیطه پول می‌تواند ذهن شما را به شدت درگیر خودش سازد. همچنین می‌تواند بر روی انتخاب‌هایتان در زندگی نیز تأثیر بگذارد. این امر نتیجه‌ای جز نگرانی بیشتر برای به دست آوردن پول بیشتر نخواهد داشت.

از خودتان بپرسید …

آیا شما کسی را می‌شناسید که در مورد پول حس راحتی داشته باشد؟

آیا شما جزو افرادی هستید که هیچ وقت گله و شکایت نمی‌کنند و با این که قدرت خرید زیادی ندارند اما هر چیزی که می‌خواهند را خریداری می‌کنند؟

آیا شما جزو افرادی هستید که هرگز از پرداختن صورت هزینه‌ها عصبی نمی‌شود؟

آیا شما جزو افراد خوش شناسی هستید که ۱۰۰ دلار بر روی پیاده رو پیدا می‌کنید یا جوایز غیر منتظره‌ای را به دست می‌آورید؟

ثروتمند شدن تصادفی نمی‌باشد. ثروتمند شدن نتیجه ذهنیتی است که ما بر روی ثروت داریم، به نحوی که آشکارا خیلی بیشتر از چیزی که انتظار داریم به دست می‌آوریم.

در مورد آن دسته از افرادی که از همان سنین کودکی معتقد هستند که پول بر روی درختان رشد نمی‌کند، می‌توانید ببینید که درآمد آن‌ها به راحتی کسب نمی‌شود.

اما چرا ثروت نمی‌تواند برای شما به راحتی به دست بیاید؟

با وجود امکانات زیادی که در اطرافتان وجود دارد، چرا شما نمی‌توانید از آن‌ها لذت لازم را ببرید؟

سعی کنید که یک درک مجدد از پول به دست بیاورید و نتایج آن می‌تواند شگفت انگیز باشد.

نحوه استفاده از قانون جذب ثروت را یاد بگیرید.

 

چطور از قانون جذب برای رسیدن به رویاهایمان استفاده کنیم؟

با کارکردی جالب از قانون جذب آشنا شوید

اکنون بخوانید

 

آیا می‌دانستید … پول در واقع همان انرژی است. جهان به سادگی در میان افرادی که ثروتمند هستند و افرادی که هیچ ثروتی ندارند تقسیم نمی‌گردد.

همه دارای شانس یکسانی در این زمینه هستند. افرادی که عمل می‌کنند و برنامه دارند معمولاً موفق‌ترین افراد هستند. به همین سادگی.

لازم نیست که شما حتماً زندگی سخت و پر مشغله‌ای داشته باشید؛ شما به تنهایی مسئول درآمد خودتان در زندگی هستید. از داشتن پول احساس هیجان کنید. به خاطر همان پولی که در حال حاضر دارید سپاسگذار باشید.

از دانستن این که بانک جهانی دارای ثروت نامحدودی برای ارائه کردن به شما است، حس خوشحالی کنید. بگذارید تمام افکارتان درگیر وفور و نعمت بشود.

برنامه‌ای را طراحی کنید که واقع بینانه و قابل دستیابی باشد و سپس در آن جهت اقدامات گسترده‌ای را انجام بدهید.

فصل ۴

چطور می‌توان با استفاده از قانون جذب ثروت به پول رسید؟


آموزش قانون جذب ثروت

آیا فکر کردن به این که شما می‌توانید پول را جذب کنید یکی از اصلی‌ترین تفکراتی است که شما را به سمت قانون جذب ثروت سوق می‌دهد؟

اگر این گونه است پس شما تنها نیستید. تقریباً تمام افراد دنیا می‌خواهند نحوه استفاده از تکنیک‌های قانون جذب را یاد بگیرند تا پول بیشتری به دست بیاورند.

با این حال ممکن است شما متوجه شوید که تکنیک‌های قانون جذب ثروت بسیار گیج کننده بوده و فراتر از انتظارات شما است. در مقابل ممکن است این فکر را هم بکنید که شما تمام کارها را به نحو احسن انجام داده‌اید، اما هنوز نمی‌دانید چطور از قانون جذب پول استفاده کنید.

ما در بخش پایین تمریناتی را برایتان ارائه کرده‌ایم که می‌تواند به شما در این امر کمک کند. در نهایت ما بهترین اظهار نظرها در مورد پول را ارائه کرده‌ایم. با این حال پیش از این که آن‌ها را بدانید در یک چشم به هم زدن قادر خواهید بود که آن‌ها را حدس بزنید.

فصل ۵

شش تمرین سریع برای قانون جذب ثروت


تمرین قانون جذب ثروت

گاهی اوقات افراد متخصص به شما می گویند که شما می‌توانید در عرض ۷ روز به هر چیزی که می‌خواهید برسید. از آن جا که این کار در ابتدا برای شما ساده به نظر نمی‌رسد، از این رو ممکن است وسوسه بشوید که در مقابل قانون جذب تسلیم شده و از آن دست بکشید.

با این حال به دست آوردن ثروت یک امر کاملاً شدنی و ممکن می‌باشد! شما تنها باید تکنیک‌های صحیح آن را فرا بگیرید. علاوه بر این حتی اگر هدف اصلیتان جمع کردن ثروت نیز نباشد، مطمئناً چیزهای خیلی بهتری را در زندگی خودتان جذب خواهید کرد.

فرقی ندارد که شما بخواهید با شریک رؤیایی زندگیتان قرار بگذارید، یک کسب و کار جدید راه بیندازید، به دور دنیا سفر کنید و یا اعتماد به نفستان را تقویت کنید، در هر صورت قطعاً پول زیاد نمی‌تواند به ضرر شما باشد.

در بهترین حالت ممکن است قانون جذب دروازه‌ای برای به دست آوردن اشکال دیگری از موفقیت در زندگی شما باشد. از این رو چرا این شش تکنیک ثابت شده را از هفته آینده امتحان نکنیم.

۱.تمرکز بر روی داشته‌ها

این تمرین که در رأس نکات مربوط به قانون جذب پول قرار دارد با این فرضیه آغاز می‌شود که شما بر روی هر چیزی که بیشتر تمرکز کنید آن را به سمت خودتان جذب خواهید کرد.

بنابراین اگر شما وقت زیادی را صرف تمرکز بر روی داشته‌هایتان بکنید، مطمئناً بیشتر از این به دست خواهید آورد. راه‌های زیادی برای انجام دادن این تمرین وجود دارد. از جمله:

یک دفترچه یادداشت تهیه کنید و خودتان را عادت دهید تا هر روز ۵-۱ مورد از چیزهایی که دارید و برای بودنشان سپاسگذار هستید را یادداشت نمایید.

چشمانتان را به مدت ۵-۳ دقیقه ببندید و تمام وقتتان را صرف احساس قدردانی از داشته‌هایتان بکنید.

 

تکنیک ۶۸ ثانیه

چطور با اجرای قانون ۶۸ ثانیه جذب به آرزوهایمان برسیم؟

اکنون بخوانید

 

۲. به ذهنیتتان تلنگر بزنید

هنگامی که شما سعی در جذب ثروت دارید، منتقد درونی‌تان همیشه به شما می‌گوید که شما نمی‌توانید. حتی گاهی اوقات به شما می‌گوید که شما لیاقت و سزاواری ثروتمند شدن را ندارید.

هر موقعی که افکار منفی از این قبیل به سراغتان آمدند شما باید بلافاصله آن‌ها را دور بزنید و برعکس آن تمرکز کنید.

به عنوان مثال هنگامی که نگران هستید و افکاری از قبیل «من فکر نمی‌کنم بتوانم در به دست آوردن پول موفق شوم» در ذهنتان راه می‌روند می‌توانید به خودتان بگویید «هر کسی می‌تواند به موفقیت برسد و پول زیادی به دست بیاورد.»

در صورت لزوم می‌توانید از تکنیک متوقف کردن افکار مانند گفتن کلمه «بسه» با صدای بلند یا به کشیدن یک علامت قرمز بر روی یک کاغذ استفاده کنید.

۳. در راستای ارزش‌هایتان خرج کنید

یکی دیگر از بهترین شیوه‌های جذب پول این است که اطمینان حاصل کنید که ثروتتان را صرف چیزهایی می‌کنید که واقعاً برایتان مهم هستند.

هنگامی که سبک زندگی شما با ارزش‌هایتان همسو می‌باشد از خرج کردن پولتان نیز حس مثبتی پیدا خواهید کرد. و هنگامی که پولتان را به یک شیوه مثبت و منطقی خرج می‌کنید، بلافاصله پول بیشتری جذب خواهید کرد!

و اگر از ارزش‌هایتان اطمینان کافی را ندارید می‌توانید تمرینات زیر را انجام بدهید:

پنج مورد از تجربیات مهم زندگیتان را بنویسید.

۵ کلمه بنویسید که هر کدام از تجربیات را توصیف می‌کند.

از خودتان بپرسید: این تجربیات دارای چه نقاط مشترکی هستند؟ تمام این‌ها کلید دستیابی به ارزش‌هایتان می‌باشد.

۴.  با واقعیت‌ها روبرو شوید

ثروت تنها منحصر به پول و ارتباطی با خوشحالی ندارد. ثروت این است که شما به وضعیت مالی خودتان نگاه کرده و مطابق با آن رفتار نمایید.

بنابراین شما باید با خودتان صادق باشید و به تمام امور مالی خودتان از جمله بدهی‌ها نگاه مجددی بیندازید. اگر به کمک نیاز دارید نباید ترس داشته باشید. دوستان، خانواده و مشاوران مالی می‌توانند در ایجاد طرحی برای بهبود وضعیت مالی شما کمک زیادی بکنند.

اگر امروز داشته‌های زیادی ندارید اشکالی ندارد. به خودتان یادآوری کنید که رسیدن به جایی که هر چیزی برایتان مهیا باشد امکان پذیر نیست مگر این که جایی که اکنون هستید را بپذیرید.

۵. پول را بو کنید

شاید این کار در ابتدا عجیب به نظر برسد، اما اگر شما با بوی پول ارتباط برقرار کنید بهتر خواهید توانست از قانون جذب پول و ثروت استفاده کنید.

هنگامی که این کار را انجام می‌دهید در واقع خودتان را با ارتعاشات ثروت و وفور هماهنگ می‌کنید. در حین انجام این کار خودتان را تصور کنید که ثروت زیادی دارید. به این فکر نکنید که چرا می‌خواهید پول بیشتری داشته باشید یا چطور قرار است این ثروت را به دست بیاورید. بگذارید مغزتان باور کنید که همین الان هم ثروتمند هستید.

این یک تمرین سریع و آسان می‌باشد. همچنین می‌تواند باورهای قدیمی در مورد پول را منسوخ کند، عقایدی که مانع پیشرفت شما می‌شوند.

۶. ترس از موفقیت را از بین ببرید

بسیاری از افراد عمداً دست به خود تخریبی می‌زنند. بنابراین شما ممکن است از برخی لحاظ از این که پس از جذب پول چه اتفاقی خواهد افتد هراس داشته باشید!

تمام دلایلی را که باعث می‌شود از به دست آوردن ثروت ترس داشته باشید یادداشت نمایید. به عنوان مثال شما ممکن است بنویسید «اگر افراد دیگر از ثروت من استفاده کنند چه کاری باید بکنم؟» یا «اگر ثروتمند شوم و همچنان خوشحال نباشیم چه؟»

در هنگام بروز ترس به این فکر کنید که این ترس از کجا ناشی می‌شود. آیا شخصی از قبل به شما این پیام را داده است؟ آیا این از موقعیت اجتماعی شما ناشی می‌شود؟ به منبع این ترس توجه کنید.

در نهایت برای هر کدام از نگرانی‌هایتان پاسخی بنویسید. به عنوان مثال «من هر چقدر هم ثروتمند باشم هنوز هم قادر خواهم بود دوستان واقعی خودم را از دوستان دروغین تشخیص بدهم».

فصل ۶

چطور می‌توان از مدیتیشن در راه قانون جذب ثروت استفاده کرد؟


مدیتیشن و قانون جذب ثروت

ممکن است شما از قبل به مدیتیشن می‌پردازید، یا شاید در این فکر هستید که برای اولین بار آن را امتحان کنید. صرف نظر از این که این مدیتیشن را در راه جذب پول هدایت کنید.

مدیتیشن شیوه و راه عالی برای معطوف کردن ذهن شما در جهت کسب ثروت و ایجاد احساسات مثبت در مورد ثروت می‌باشد و به شما یک تصویر روشن‌تری از اهدافتان ارائه می‌دهد.

علاوه بر این مدیتیشن ده‌ها مزیت علمی دیگر نیز دارد، از مدیریت ترس گرفته تا افزایش قدرت تمرکز، پایین آوردن فشار خون و سلامت روانی بهتر.

 

آموزش مدیتیشن

چطور با تمرکز به آرامش برسیم؟

اکنون بخوانید

 

شما نمی‌توانید ثروت هنگفتی را یک شبه به دست بیاورید، اما می‌توانید مقدمات به دست آوردن این ثروت را یک شبه فراهم کنید. ما به شما گام‌های اصلی مدیتیشن در جهت کسب پول را ارائه خواهیم داد.

همواره این تفکر را در ذهنتان داشته باشید که «پول را همین الان جذب کن»:

معمولاً بهتر است که این کار را قبل از خواب انجام بدهید تا به راحتی این تفکر را در ضمیر خودآگاه خودتان بگنجانید. مدیتیشن جذب پول باید در مکان‌های ساکت و راحت انجام بشود تا هیچ گونه مزاحمتی برایتان به وجود نیاید. چهار زانو بنشینید یا روی صندلی نشسته و پاهایتان زمین را لمس کند.

۵ نفس عمیق بشید و هر دم و بازدم را ده بار تکرار کنید. در حین انجام این کار تمام تنش‌هایتان را از بدن خارج کنید. تصور کنید که تنش‌هایتان از سر به گردن، سینه، کمر و پاها حرکت کرده و سپس از بدنتان خارج می‌شوند.

وقتی که کاملاً ریلکس شده‌اید، تصور کنید که بدنتان گرم شده و با یک نور گرم و طلایی احاطه شده است.

پس از چند دقیقه تصور کنید که پول به سر شما می‌بارد. تصور کنید که این مبلغ به میلیون‌ها دلار می‌رسد. تصور کنید که اتاق شما و همسایگانتان را پر کرده است. پول به اندازه کافی برای همه وجود دارد.

بگذارید احساس شادی و رضایتمندی سرتاسر وجودتان را فرا بگیرد. بعد از چند دقیقه غوطه ور شدن در داخل پول و شادی، به آرامی چشمانتان را باز کنید.

این مدیتیشن قانون جذب ثروت را می‌توانید دو یه سه بار در روز تکرار کنید، نه فقط قبل از خواب.

فصل ۷

ده تاکید برای جذب ثروت و فراوانی


جملات تاکیدی جذب ثروت

استفاده از قانون جذب ثروت می‌تواند به سرعت به شما کمک کند تا قلب و ذهنتان را بر روی اهداف مورد نظرتان متمرکز کنید.

آن‌ها اصطلاحات ساده‌ای هستند که حاوی پیام‌های قدرتمندی از خوشبختی و موفقیت می‌باشند. تاکیدات زیر را برای افزایش ثروت و فراوانی امتحان کنید. تکرار کردن آن‌ها در جلوی آینه پس از شروع روز می‌تواند بسیار تاثیرگذار باشد.

 

جذب ثروت

راهکار جذب ثروت چیست؟

اکنون بخوانید

 

«من عاشق پول هستم. پول خوب است.»

«من هر روز پول بیشتری جذب می‌کنم.»

«من آمادگی به دست آوردن تمام ثروتی که لایقش هستم را دارم.»

«هیچ محدودیتی برای میزان ثروتی که می‌توانم جذب کنم وجود ندارد.»

«من به پول ارزش می‌دهم و آن را بیشتر و بیشتر در زندگی خودم جذب می‌کنم.»

«من همیشه پولی را که به آن نیاز دارم، به دست خواهم آورد.»

«پول درآوردن برای من راحت است.»

«من می دانم که می‌توانم در جذب ثروت و رسیدن به تمام اهدافم موفق باشم.»

«من یک زندگی موفق، ثروتمند و شاد دارم.»

«من هر روز ثروت بیشتری را به سوی خودم جذب می‌کنم.»

شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر از نحوه کسب ثروت و رسیدن به فراوانی کتاب درآمد میلیونی نوشته برایان تریسی را بخوانید. علاوه‌براین می‌توانید با نصب اپلیکیشن ذهن به منبعی نامحدود از اطلاعات کاربردی و مفید در راستای توسعه فردی و جذب ثروت دست پیدا کنید. برای نصب اپلیکیشن کتاب صوتی ذهن، روی لینک زیر کلیک کنید.

قانون جذب ثروت

2 دیدگاه‌ها

    • بینید به نظر من هرچیزی که شما بهش اعتقاد داشته باشین و بهتون انرژی بده میتونه کار کنه. و کار کردن الزاما به این معنا نیست که با گفتن من چقدر پولدارم پولدار بشین، اما قطعا بهتون انگیزه تلاش میده و شما را در مسیر دستیابی به خواسته تون قرار میده. به قول قدیمیا از تو حرکت، از خدا برکت:)
      موفق باشید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید