تکنیک هایی موثر برای بازیابی رابطه سرد شده با استفاده از قانون جذب

بازیابی رابطه سرد شده با استفاده از قانون جذب
بازیابی رابطه سرد شده با استفاده از قانون جذب

فهرست مطالب

بازیابی رابطه سرد شده با استفاده از قانون جذب

قانون جذب یکی از قوانین شناخته شده و معروف در زمینه دانش روانشناسی است. همه ما تعاریف زیادی از این قانون و کارکردهای آن شنیده‌ایم. اما شاید عده کمی از کارکرد قانون جذب در بازیابی رابطه سرد شده با استفاده از قانون جذب و روابط از دست رفته شنیده باشند. جالب است، نه؟ اگر دوست دارید از تکنیک‌های قانون جذب در بهبود روابط‌تان بهره ببرید، حتما تا انتهای این نوشته با ما در ذهن همراه باشید.

برای بازیابی رابطه سرد شده با استفاده از قانون جذب ابتدا باید مسئله را از ریشه بررسی کرد.

چرا روابط مان رو به سردی می‌گراید؟

فرقی نمی‌کند رابطه‌تان با شریک زندگی‌تان با چه کیفیتی آغاز شده باشد. رابطه میان زوجین به مراقبت نیاز دارد. رابطه مانند یک موجود زنده به مراقبت، رسیدگی و پویایی نیازمند است. اگر رابطه میان افراد پویایی خود را از دست بدهد و به رکود برسد، مانند آب راکد مرداب از تازگی و طراوت محروم خواهد شد.

اگر رابطه شما با همسرتان برایتان مهم است، باید به کیفیت آن توجه کنید. عوامل متعددی می‌توانند باعث شوند که رابطه شما با مشکلات جدی مواجه شوند. اما اصولا سردی رابطه میان زوجین به دلیل دلسردی و کم‌توجهی یکی از طرفین به دیگری است.

جدا از اینکه چه چیزی باعث از دست رفتن کیفیت رابطه می‌شود و چه چیزی می‌تواند رابطه‌تان را بهبود ببخشد، می‌توانیم از قانون جذب به عنوان یکی از روش‌های بهبود رابطه صحبت کنیم.

[su_box title=”همچنین بخوانید: ” style=”bubbles” box_color=”#a631a8″ radius=”20″]

[su_animate type=”shake” duration=”0.5″]روش ۲۱ روزه ؛ قانون جذب با چالش ۲۱ روزه برای تغییرات پایدار در زندگی[/su_animate]

[/su_box]     

قانون جذب

یکی از قوانین جالب در علم روانشناسی و فلسفه اندیشه نوین، قانون جذب است. این قانون براساس کارکرد انرژی‌های مختلف موجود در عالم وضع شده است. اندیشمندانی که به واقعیت قانون جذب معتقدند، بیان می‌کنند که انسان از انرژی خالص تشکیل شده است. از طرفی انرژی‌های مشابه، جاذب یکدیگر هستند. این گزاره به آن معناست که اگر شما انرژی مثبت به سمت کائنات بفرستید، انرژی مثبت کائنات را دریافت خواهید کرد.

درواقع اگر اندیشه خودتان را مثبت کنید و به هرچیز مثبتی که وجود دارد فکر کنید، کائنات تمام انرژی خود را برای فرستادن پالس مثبت به سمت شما به کار خواهد بست. به همین دلیل می‌توانید با تمرکز روی نکات مثبت زندگی ، به هرآنچه که در آرزویش هستید برسید.

خوش‌بینی و مثبت‌اندیشی، دو رکن موثر در قوانین جذب به حساب می‌آیند. شما می‌توانید با اندیشه مثبت، انرژی مثبت کائنات را دریافت کنید. این انرژی در هرکاری به کمک‌تان خواهد آمد و موثر خواهد بود.

قانون جذب چطور به بهبود روابط منجر خواهد شد؟

قانون جذب در بهبود روابط

قانون جذب در بهبود روابط

همانطور که قبلا هم اشاره کردم، اساس قانون جذب بر جذب ارتعاشات همسان است. درواقع هر انرژی که شما از خودتان متصاعد کنید، عینا به شما باز خواهد گشت. حرف قانون جذب در روابط عاطفی بین افراد هم بر همین اساس تنظیم شده است. این یعنی هرچقدر که شما نسبت به شریک زندگی‌تان احساس منفی داشته باشید، همان انرژی را به اطراف منتقل می‌کنید و متقابلا آن را دریافت خواهید کرد.

کمی باخودتان فکر کنید. رفتارتان در محیط خانه چطور است؟ آیا وقتی از محل کار به خانه برمی‌گردید، احساسات منفی درمورد کارتان را پشت درخانه جا می‌گذارید؟ آیا خصومت یا دعوایی که با دیگران داشته‌اید را به زندگی شخصی‌تان هم راه می‌دهید؟

اگر پاسخ‌تان مثبت است، احتمالا باید نگران افت کیفیت رابطه‌تان هم باشید. شریک زندگی‌تان و اعضای خانواده‌تان سیگنال‌های منفی‌تان را دریافت می‌کنند و آن را به خودتان برگشت خواهند داد.

اما اگر احساسات منفی‌تان را در محیط خانه فراموش کنید و روی افکار مثبت متمرکز شوید و یا احساسات مثبت را نسبت به شریک زندگی‌تان بروز دهید، وضعیت فرق خواهد کرد. به همین ترتیب اگر کیفیت رابطه‌تان افت کرده است، می‌توانید با به کار بستن چند تکنیک ساده قانون جذب، به بهبود رابطه‌تان کمک کنید. چطور؟ با ما همراه باشید.

تکنیک‌ های بازیابی رابطه سرد شده با استفاده از قانون جذب

قدم اول؛ با تمام وجود اراده کنید که او را به اوج رابطه‌تان برگردانید

قدم اول اراده شماست. شما باید با تمام وجودتان بخواهید که کیفیت رابطه‌تان به همان روزهای اوج برگردد. این قدم مهم‌ترین قدم شماست. اراده کردن در قانون جذب، قواعد خاص خودش را دارد. باید با تمام وجودتان خواسته‌تان را طلب کنید و آن را در تک‌تک لحظات‌تان جاری کنید.

سپس لحظاتی که رابطه‌تان به اوج برخواهد گشت را تصور کنید. آن را با تک‌تک جزییات مجسم کنید و به آن فکر کنید.

قدم دوم؛ گذشته را فراموش کنید

باید گذشته و هرآنچه که موجب سردی رابطه‌تان شده است را فراموش کنید. تمرکز روی عوامل از دست رفتن کیفیت رابطه باعث می‌شود مجددا انرژی منفی را به سمت خودتان و شریک‌تان برگردانید. باید فراموش کنید و بگذرید.

بدون گذشتن از گذشته‌ها، نمی‌توانید از ته دل آماده بهبود رابطه‌تان باشید و در این راه به موفقیت برسید. پس سعی کنید ببخشید و فراموش کنید. جوری که انگار هیچوقت اتفاق بدی میان شما نیفتاده است. سخت است؛ اما غیرممکن نیست.

قدم سوم؛ به نکات مثبت خودتان فکر کنید

تمرکز روی نقاط مثبت خودتان و آنچه که شما را شایسته بهترین‌ها می‌کند، به شما اعتکاد به‌نفس خواهد بخشید. داشتن اعتماد به‌نفس به شما کمک می‌کند خودتان را دوست داشته باشید. بدون دوست داشتن خود و خود دلسوزی، نمی‌توانید دیگری را به خودتان علاقه‌مند کنید.

خودتان را دوست داشته باشید. نکات مثبت خودتان را یادداشت کنید و برای دوست داشتن خودتان بهانه و دلیل بتراشید. داشتن عزت نفس و اعتماد به‌نفس از شخصیت شما، فردیتی کاریزماتیک خواهد ساخت که می‌تواند احترام و علاقه طرف مقابل‌تان را برانگیزد.

قدم چهارم؛ نکات مثبت طرف مقابل‌تان را برای خودتان برجسته کنید

بهبود رابطه
بهبود رابطه

قدم بعدی در استفاده از قانون جذب برای بهبود روابط شخصی این است که نکات مثبت شریک‌تان را برای خودتان مرور کنید. این نکات مثبت می‌تواند ناخودآگاه احساس مثبت و علاقه شما را نسبت به او برانگیزد. هرچقدر که انرژی مثبت شما نسبت به طرف مقابل‌تان بیشتر شود، می‌توانید متقابلا انرژی مثبت و علاقه او را به خودتان جذب کنید.

قدم پنجم؛ اهداف رابطه‌تان را برای خودتان ترسیم کنید

به هرآنچه که می‌خواهید در رابطه‌تان به آن برسید فکر کنید. البته فکر کردن تنها کافی نیست. بلکه باید به دست آوردنش را تصور کنید و خودتان را در مسیر رسیدن به آن قرار دهید. یعنی درواقع باید مطمئن باشید که به آن دست خواهید یافت.

با تفکر ذهنی مثبت تمام انرژی مثبت کائنات به سمت شما جاری می‌شود و شما را در رسیدن به هدف‌تان یاری خواهد کرد. نکته مهم این است که با همه وجودتان خواهان رسیدن به آرزوهایتان باشید و آن را دست یافته تصور کنید.

قدم ششم؛ به هر خصوصیت مثبتی که دوست دارید وجود داشته باشد فکر کنید

لیستی از تمام خصوصیات و صفات مثبتی که دوست دارید در شریک‌تان وجود داشته باشد تهیه کنید. هرآنچه که باعث می‌شود تا از شریک‌تان حس مثبت بگیرید را بنویسید و هیچ چیزی را از قلم نیندازید. از خصوصیات اخلاقی تا اوضاع مالی و هرآنچه که می‌تواند در کیفیت رابطه‌تان تاثیر گذار باشد می‌تواند در این لیست جا بگیرد.

هرروز به لیست نگاه کنید و به آن انرژی مثبت بفرستید. از کائنات بخواهید تمام خواسته‌هایتان را به سمت‌تان بفرستد و مطمئن باشید که این اتفاق رخ خواهد داد. براساس قانون جذب، فرستادن پالس مثبت به خواسته‌ها و آرزوهایتان می‌تواند باعث شود که پالس مثبت را دریافت کنید و به خواسته‌هایتان برسید.

قدم ششم؛ شکرگزار باشید

برای هرآنچه که دارید و هرآنچه که قرار است به دست بیاورید شکرگزار باشید. شکرگزاری سیلی از انرژی مثبت را به سمت شما روانه خواهد کرد و شما را در رسیدن به هدف‌تان یاری خواهد کرد. درواقع زمانی که شما با خداوند صحبت می‌کنید، به منبع اصلی انرژی کائنات متصل شده‌اید. و خودتان تصور کنید که چقدر تاثیرگذار خواهد بود اگر بتوانید انرژی خداوند را به سمت خودتان جاری کنید.

برای شکرگزاری اصولی، می‌توانید تمام نعمت‌ها و دستاوردهایتان را روی کاغذ بیاورید. هرآنچه که دارید و هرآنچه که قرار است به دست بیاورید را بنویسید. هیچ‌چیزی را از قلم نیندازید. هرروز به لیست‌تان نگاه کنید و از خداوند برای داشتن همه آنها تشکر کنید. طولی نخواهد کشید که تاثیر شگفت‌انگیز این کار را خواهید دید.

[su_note note_color=”#9472c2″ radius=”10″ class=””]

و یادتان باشد

تا نگرش و رفتارمان تغییر نکند، هیچ اتفاق مثبتی در وضعیت‌مان رخ نخواهد داد. همیشه تغییرات از خودمان شروع می‌شوند و به اطراف‌مان سرایت خواهند کرد.

مهم‌ترین عامل در بهبود اطراف‌مان در استفاده از قانون جذب، مثبت‌نگری است. سعی کنید مثبت‌نگری و فرستادن پالس مثبت به محیط را به جزیی از سبک زندگیتان تبدیل کنید.

گذشته را فراموش کنید اما قبل از آنکه گذشته را به فراموشی بسپارید، از آن درس بگیرید. گذشته باید برایتان مانند یک دانشگاه و کلاس درس باشد که تجربیات آن را برای ارائه در آزمون به ذهن‌تان بسپارید؛ اما حواشی را فراموش کنید.

[/su_note]

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید