• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

نویسنده : ژوزف مورفی
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 89 )
خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه
پخش دمو

خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

شاید برایتان جالب باشد که بدانید حتی ذهنیت ما هم برای خود ذهن دارد! بله! ما حتی بدون اینکه حواسمان باشد که غالبا توسط چیزی به نام ذهن فرعی هدایت می‌شویم. ذهن فرعی همان ضمیر ناخودآگاه ماست. بخشی از ذهن که ما به آن دسترسی نداریم و روزانه در معرض حجم عظیمی از اطلاعات قرار می‌گیرد و می‌تواند به‌صورت گسترده‌ای بر ما تاثیر بگذارد. کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه نوشته جوزف مورفی، به‌صورت ویژه‌ای بر کارکرد ضمیر ناخودآگاه و ذهن فرعی متمرکز شده است. مورفی در این کتاب سعی دارد به خواننده بیاموزد که چطور عادت‌های

اگر در پی اصلاح افکار و ذهنیتتان هستید و اعتقاد دارید که این کار می‌تواند سرنوشت شما را عوض کند، کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه مخصوص شماست.

شناسنامه خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

عنوان کتاب: قدرت ذهن ناخودآگاه عنوان کتاب به زبان اصلی: the power of subconscious mind نویسنده: دکتر جوزف مورفی نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۵ از ۵ (Amazon)، ۴.۱ از ۵ (Good reads)، ۴.۷ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

در کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه با مفاهیم مانند ذهنیت ناخودآگاه و ذهن فرعی و نقش آن در کنترل رفتار و نوع زندگی آشنا خواهید شد. دکتر جوزف مورفی، روانشناس و فیلسوف شهیر ایرلندی در این کتاب به شما می‌آموزد که چطور با اصلاح ضمیر ناخودآگاه اوضاع خود را بهبود ببخشید و به موفقیت و آرامش نسبی برسید. با خواند این کتاب قادر خواهید شد که بسیاری از اختلالات و مشکلات روحی و روانی‌تان را اصلاح کنید و احساس بهتری نسبت به خودتان داشته باشید.

درباره نویسنده خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

ژوزف مورفی، روانشناس و نویسنده شهیر ایرلندی، در ۲۰ می ۱۸۹۸ متولد شد. او بیشتر از هرچیزی در حوزه علومی مانند الهیات و متافیزیک متمرکز بود و در رشته‌های الهیات، فیزیک و شیمی مدرک دکتری داشت. یکی از دستاوردهای مطالعاتی مورفی درطول زندگی تحقیقاتی این پژوهشگر، ارائه نظریه انرژی و قدرت لایتناهی معنوی در دنیا بود. انرژی که می‌تواند ما را به سمت زندگی بهتر رهنمون کند. سخنرانی‌ها و کتاب‌های مورفی در سرتاسر دنیا مورد استقبال انبوه مخاطبان مواجه می‌شد. تنها هر جلسه سخنرانی یکشنبه‌های مورفی در کلیسای علوم الهی، بیش از ۱۳۰۰ مخاطب داشت. او بیش از چهل کتاب تالیف کرده است که در مجموع بیش از ده میلیون فروش داشته‌اند. مورفی در ۱۶ دسامبر ۱۹۸۱ در کالیفرنیا درگذشت.

نقد خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

قدرت ذهن ناخودآگاه، کتابی که در رده کتاب‌های خودیاری به یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا تبدیل شده است، توانسته است به میلیون‌ها خواننده در سرتاسر جهان کمک کند تا به سادگی با تغییر طرز تفکر و نگرش به اهداف خود در زندگی دست پیدا کنند. مورفی در در این کتاب به خوانندگان خود براساس اصلی ساده تکنیک‌های جالبی می‌آموزد. این اصل این است: اگر به چیزی اعتقاد دارید و آن را در ذهنتان تصور می‌کنید، می‌توانید موانع ناخودآگاهی که مانع دستیابی شما به نتایج دلخواه می‌شوند را برطرف کنید و این اعتقاد به واقعیت تبدیل می‌شود. شاید بتوان مورفی را یکی از مهم‌ترین متفکران قانون جذب دانست. او نشان می‌دهد که می‌توان با استفاده از قدرت ذهن، نیرویی عظیم برای ایجاد اعتماد به‌نفس، جمع‌اوری ثروت، ایجاد ارتباطات قوی و رسیدن به اهداف ایجاد کرد. تکنیک‌های این کتاب به‌صورت شگفت‌انگیزی کار خواهند کرد و به خوانندگان کمک می‌کنند که در همه ابعاد زندگی به موفقیت برسید.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه

کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه پس از انتشار با استقبال خوبی از طرف مخاطبین روبه‌رو شد. این کتاب از طرف وبسایت آمازون به‌عنوانی کی از پرفروش‌ترین کتاب‌های دنیا در چند دهه اخیر معرفی شده و به بیش از ۱۷ زبان زنده دنیا ترجمه شده است. قدرت ذهن ناخودآگاه در وبسایت آمازون، در رده کتاب‌های فلسفه متافیزیک، بیست‌ونهمین کتاب پرفروش و در رده کتاب‌های مربوط به چاکرا در رده هفتاد و هشتیمن کتاب پرفروش قرار دارد.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

خواندن کتاب قدرت ذهن ناخودآگاه و کاربست آموزه‌های آن می‌تواند بر بسیاری از وجوه زندگی شما تاثیر بگذارد. به همین دلیل خواندن این کتاب برای بسیاری از افراد تاثیر بگذارد. چه صاحب کسب‌وکار باشید چه دوست داشته باشید سلامت کلی جسم و روحتان را بهبود دهید، خواندن این کتاب به شما کمک خواهد کرد به موفقیت برسید. خواندن این کتاب به شما کمک می کند ذهنیت خود را تغییر دهید و به همین دلیل هرکسی در هر جایگاهی می‌تواند این کتاب را بخواند و از آموزه‌های آن برای بهبودی وضع خود استفاده کند.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

قدرت ذهن ناخودآگاه کتابی عالی است. جنبه‌های روانشناختی ذهن در این کتاب به روشی عالی و قابل فهم بیان می‌شود. (ByRenjith Ravindranon ۲۴ May ۲۰۱۷)

بخش هایی از متن کتاب

رکن اساسی در هنر بخشایش این است که فرد خود اشتیاق و تمایل داشته باشد دیگران و خود را ببخشد. همین که از ته دل دوست داشته باشید دیگران را ببخشید، در واقع نیمی از مسیر را طی کرده‌اید. البته خود بهتر از من می‌دانید بخشیدن دیگری لزوماً به این معنی نیست که باید او را دوست داشته باشید یا تمایل داشته باشید بار دیگر با او رابطه‌ صمیمانه‌ برقرار کنید. نمی‌توان به‌ زور دیگران را دوست داشت. این درست مثل این است حکومت یک کشور قانونی تصویب کند که بر اساس آن حسن نیت، عشق ورزیدن، آرامش، شکیبایی و ایستادگی وظایفی اجباری برای همه باشند. شما نمی‌توانید به سبب این‌ که فرد دیگری به شما دستور داده یا از شما خواسته کسی را دوست داشته باشید. با این حال به یاد داشته باشیم که می‌توانیم به دیگران عشق بورزیم و محبت کنیم بدون این‌که آن‌ها را دوست داشته باشیم. کتاب مقدس ما را به عشق ورزیدن به یکدیگر فرا می‌خواند. شاید در ابتدا عمل به این دستور غیرممکن به نظر برسد، اما اگر کسی از ته دل بخواهد، می‌تواند به همه عشق بورزد. عشق یعنی این‌ که برای همه سلامتی، شادکامی، آرامش، لذت، دلخوشی و همه‌ خوبی‌ها و نعمت‌های زندگی را آرزو کنیم. عشق ورزیدن به همه یک پیش‌شرط دارد: این‌ که واقعا از ته دل بخواهیم. وقتی دیگران را می‌بخشید، این بزرگواری شما را نمی‌رساند بلکه نشان‌ دهنده خودخواهی شماست، چون هر چیزی که برای دیگران می‌خواهید، در واقع برای خود می‌خواهید و به این دلیل این شما هستید که چنین افکاری را در ذهن دارید و چنین احساسی می‌کنید. شما همان هستید که فکر و احساس می‌کنید. چیزی آسان‌تر از این سراغ دارید؟! با نگاهی به اخبار روزانه، با گزارش هایی مثل دعای دسته جمعی مردم کشور برای شفای کودکی مبتلا به بیماری لاعلاج، برقراری صلح و آرامش در ملت های درگیر جنگ و خشونت یا نجات گروهی از کارگران معدن که در زیر آوار معدنی گرفتار شده اند برخورد می کنیم. بعدها پس از نجات معدنچیان از زیر آوار، از زبان آن ها می شنویم که در تمام مدت زیر آوارها برای نجات خود دعا می کرده اند. بدون شک دعا و طلب حاجت کمکی همیشگی و حاضر و مهیا در مواقع سختی و گرفتاری است؛ اما چرا برای نهادینه کردن دعا به عنوان جزء لاینفک زندگی روزمره خود، باید منتظر وقوع گرفتاری و دردسر باشیم؟ پاسخ های معجزه گونه و شگفت انگیزی که به دعاهای مردم داده می شود، عنوان روزنامه ها و نشریات را تشکیل می دهند و خود گواهی بر موثر و نتیجه بخش بودن دعا در زندگی انسان هستند؛ اما درباره دعاهای متواضعانه و کودکانه بچه ها، دعاهای شکرگزارانه سر میز غذا و بذل و بخشش های خالصانه ای که به قصد قرب و رضای خدا انجام می شوند چه می توان گفت؟

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف