بهبود روابط زناشویی با قانون جذب ؛ چگونه یک زندگی عاشقانه داشته باشیم؟

بهبود روابط زناشویی با قانون جذب

فهرست مطالب

قانون جذب می‌گوید که هرچه فکر و احساس می‌کنیم در زندگی جذب خواهیم کرد. افکار و احساسات خوب، تجربیات و وقایع مثبت را به سوی ما دعوت می‌کنند. از طرف دیگر افکار و احساسات منفی باعث می‌شود که به چیزهای بد فکر کنیم. اما آیا بهبود روابط زناشویی با قانون جذب امکان‌پذیر است؟

درواقع، قانون جذب چگونه می‌تواند شما را شادتر کرده و وضعیت شما را در کنار همسرتان بهبود بخشد! خب، قانون جذب می‌گوید: «ما آنچه را که فکر می‌کنیم بیان می‌کنیم، بنابراین اگر ما خود را به ویژه در روابط و زندگی عاشقانه به سمت مثبتی بکشانیم، می‌توانیم شادی را به آن دعوت کنیم، با ذهن همراه باشید.

تمرین‌هایی برای بهبود روابط زناشویی با قانون جذب

در اینجا تمرین‌هایی وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا رابطه زناشویی خود را

بهبود بخشید:

تمرین یکم: با ماهیت واقعی خود در ارتباط باشید

بهبود زناشویی با قانون جذب

همه ما آن را داریم، برخی آن را عشق و برخی دیگر آن را حقیقت می‌نامند. هر چه که شما آن را بخوانید، ذات اصلی هر چیزی است که در جهان وجود دارد. وقتی می‌خواهیم به این جوهر درونی خود ضربه بزنیم، یک احساس خاص اتفاق می‌افتد: عشق!

پیوستن به ماهیت واقعی خود، برای تجلی موفقیت و بهبود روابط زناشویی با قانون جذب بسیار مهم است، زیرا فقط از این حالت می‌توانیم آنچه را که واقعاً می‌خواهیم ایجاد کنیم. به عبارت دیگر، به دنبال رابطه‌ای باشید که احساس اشتیاق، دلگرمی و عشق داشته باشد، به طوری که با ماهیت واقعی شما کاملاً مطابقت داشته باشد.

مهمترین قدم برای نشان دادن عشق، پیروی از ماهیت واقعی خود وجودی است. این روند شما را متعجب نخواهد کرد! به انرژی متصل شوید، تا ذات واقعی عشق را بشناسید، به این ترتیب می‌توانید با ماهیت واقعی خود روبرو شوید.

تمرین دوم: از تجسم خلاق استفاده کنید

بهبود روابط با قانون جذب

اگر همسر شما قانون جذب را درک می‌کند و مایل به شرکت در یک تمرین تجسمی است، به هر دوی شما تبریک می‌گوییم. اما باید بدانید که تمرین‌های دو نفره بازخورد بهتری از تمرین‌های تکی دارند.

وقتی احساس آرامش می‌کنید، یک روز خاص را برای خود کنار بگذارید. سپس ۵ تا ۳۰ دقیقه وقت بگذارید تا تجسم کنید که دوست دارید رابطه‌تان چگونه باشد. تصور کنید که مشکلات فعلی شما برطرف شده‌اند و رابطه خود را بسیار قوی و نزدیک ببینید.

همچنین می‌توانید تجسم کردن را با مشکلات خاص خود متناسب کنید. برای مثال، اگر مشکل جنسی دارید، مسائل جنسی را تجسم کنید، اگر مشکل درک متقابل دارید، درک متقابل را در ذهن خود مجسم کنید.

تمرین سوم: انتقادها را از خود دور کنید

بهبود روابط عاطفی با قانون جذب

بیشتر افرادی که در مراحل ابتدایی استفاده از قانون جذب هستند، هنگام تلاش برای مثبت اندیشیدن، با مشکلاتی روبرو می‌شوند. به طور خاص، ممکن است شما یک «منتقد درونی» داشته باشید که نکات منفی و انتقادی راجع به شما و رابطه‌تان را به طور مدام در گوش‌تان زمزمه می‌کند. این منتقد درونی ممکن است باعث شود شما در گفتگو نیز منفی فکر کنید.

برای به دست آوردن بیشترین استفاده از تأییدها و تجسمات خلاقانه خود، باید روی کاهش افکار منفی درباره همسر و ازدواج خود کار کنید. درعوض، بر این باور متمرکز شوید که واقعاً می‌توانید رابطه زناشویی خود را بهبود بخشید.

سعی کنید یک لیست روزانه از پنج تعامل دلپذیر که با همسر خود داشته‌اید یا پنج فکر مثبت را تهیه کنید. با گذشت زمان، این عادت کمک می‎کند تا روشی را که در مورد رابطه خود می‎اندیشید، دوباره تغییر دهید تا از قدرت واقعی قانون جذب در بهبود رابطه زناشویی خود استفاده کرده باشید.

تمرین چهارم: جملات مثبت را به زبان بیاورید

بهبود عشق با قانون جذب

جملات مثبت به تحول در طرز فکر شما کمک می‌کنند و عقاید و احساسات مثبت را پرورش می‌دهند. می‌توانید جملات منحصر به فردی را طراحی کنید تا منعکس‌کننده آنچه می‌خواهید باشد. برای بهبود روابط زناشویی با قانون جذب حتماً جملات مثبت را به صورت دو نفره انجام دهید. به عنوان مثال، اگر شما و شریک زندگی‌تان در حال تلاش برای کاهش مشاجره و بحث بین خودتان هستید، سعی کنید بگویید: «امروز با همسرم دلسوز و صبور خواهم بود.»

از طرف دیگر، ممکن است قبل از شروع تمرین دو نفره، در روبرو آینه بیایستید و بگویید: «من یک آدم عاشق هستم و می‌خواهم اوقات خوبی را با همسر خود داشته باشم.» این جملات مثبت می‌توانند عادت‌های شما را تغییر دهد و به شما کمک کند تا روی پرورش روحیه مثبت‌نگری در رابطه خود متمرکز شوید.

تمرین پنجم: از سنگ‌ها و کریستال‌های متصل به عشق استفاده کنید

بهبود زندگی زناشویی با قانون جذب

بسته به معنای آنها، هنگام تلاش برای استفاده از قانون جذب می‌توانید از سنگ‌های خاص استفاده کنید تا رابطه زناشویی خود را بهبود بخشید. برای بهره‌مندی از این تمرین، لازم نیست که متخصص کریستال‌های شفابخش باشید. سنگ‌های بسیاری وجود دارند که به شدت با عشق در ارتباط هستند.

به عنوان مثال، شیوا لنگام‌ها سنگ‌های هندی هستند که اتحاد و همبستگی عاشقانه را نشان می‌دهند. در همین حال، عقیق چشم و اوپال آتش با صمیمیت بدنی و رابطه جنسی در ارتباط است. شاید بخواهید یکی از این سنگ‌ها را در نزدیکی تختخواب خود قرار دهید. برخی افراد همچنین از قرار دادن یک سنگ مربوطه در کف دست خود در طی یک جلسه تجسم خلاقانه (تمرین شماره یک) استفاده می‌کنند.

تمرین ششم: نوشتن را شروع کنید

بهبود رابطه زناشویی با قانون جذب

ابتدا یک دفترچه یادداشت یا مجله پیدا کنید که شما را با موضوعات یک رابطه شاد مرتبط کند. در مرحله بعد، با نوشتن موضوعات مورد علاقه خود با همسرتان در یک دفتر، رابطه ایده‌آل‌تان با او را بیشتر مشخص کنید.

اگر بر مشکلات خود غلبه کردید، آنها را بر روی کاغذ بیاورید. همچنین حتماً همه مواردی که تجسم می‌کنید را یادداشت کنید. شما ممکن است بخواهید که تمام شادی‌های رابطه زناشویی خود و هر نقطه عطفی که با همسرتان به دست می‌آورید را نیز شرح دهید.

با نگه داشتن این دفتر به عنوان یک یادگاری مثبت برای ایده‌های خود، تمرکزتان را بر اهداف خود معطوف کنید تا بتوانید به شیوه‌ای موثرتر از قانون جذب استفاده کنید. هر وقت احساس ناراحتی می‌کنید و نگران هستید که نتوانید رابطه زناشویی مورد نظر خود را برآورده کنید، به نوشتن بازگردید تا یک مقدار دلگرمی بهتری دریافت کنید.

تمرین هفتم: با همسر خود رویای آینده را بسازید

قانون جذب برای بهبود روابط زناشویی

می‌توانید با اختصاص دادن زمان به امیدهای خود برای آینده، نسبت به رابطه زناشویی‌تان ادراک بیشتری کسب کنید. در نظر بگیرید حداقل یک یا چندین ساعت در روز را در کنار همسر خود بگذرانید. سپس ایده‌های خود را با او مبادله کنید تا درک کنید چه عواملی زندگی مشترک شما را بهبود می‌بخشند.

بحث در مورد چگونگی تجربیاتی که در روزهای ابتدایی رابطه شما وجود داشته است می‌تواند بسیار لذت‌بخش باشند. در این امتداد، شما می‌توانید لیستی از اهدافی را که می‌خواهید در سال آینده به آن برسید را تهیه کنید.

با این حال، سعی کنید از انتقاد از یکدیگر بپرهیزید! وقت زیادی را صرف اینکه چرا رابطه شما با مشکل روبرو شده است، نکنید. فقط در مورد موضوعاتی با یکدیگر صحبت کنید که پیوند شما در آینده را تقویت می‌کند.

[su_box title=”همچنین بخوانید: ” style=”bubbles” box_color=”#a631a8″ radius=”20″]

[su_animate type=”shake” duration=”0.5″]واقعیت قانون جذب و توانایی آن در زندگی ما[/su_animate]

[/su_box]

تمرین هشتم: موانع خود را در مورد عشق بشناسید

قانون جذب برای روابط زناشویی

در بهبود روابط زناشویی با قانون جذب باید محدود کردن عقاید را بشناسید. محدود کردن عقاید پیام‌هایی هستند که شما را متقاعد می‌کنند نمی‌توانید آنچه را می‌خواهید داشته باشید. اینها احساسات، تردیدها، ترس‌ها یا هر چیز دیگری هستند که در ارتباطی آشکار با احساس عشق و آرامش قرار دارند.

برای تغییر واقعیت‌های خود در رابطه‌تان، باید این باورها را دور بریزید. هنگامی که یک شک یا ترس از جذب عشق به وجود می‌آید، سعی کنید هوشمندانه عمل کنید. شناسایی مشکلات در عشق مهمترین عامل در بهبود رابطه زناشویی است.

این موضوع کمک می‌کند تا با شناخت مشکل، به دنبال راه‌حلی برای آن بروید. سپس شما از محدود کردن باورها در مورد عشق پیروی خواهید کرد، به طوری که می‌توانید تغییرات را به وضوح در زندگی خود مشاهده کنید.

تمرین نهم: افکار خود را بررسی کنید

قانون جذب برای بهبود روابط زناشویی

احساسات شما ناشی از افکارتان است که بر درک شما در مورد رابطه زناشویی‌تان تأثیر می‌گذارد. شما فقط باید به ابتدای رابطه نگاه کنید تا ببینید که افکار تا چه اندازه واقعیت دارند!

زوجین روابط خود را با تفکر مثبت و خوش بینی شروع می‌کنند، زیرا نسبت به یکدیگر بخشنده و مهربان هستند. بعدها، انتظارات و مسئولیت‌ها وارد رابطه می‌شوند. وقتی این اتفاق بیفتد، افکار منفی ایجاد می‌شود و افراد لرزش‌های منفی را به یکدیگر ارسال می‌کنند. در نتیجه، آنها افکار ناخوشایند را به سوی خود جذب می‌کنند.

هر چه مسئولیت‌ها بیشتر شوند، افکارها هم بیشتر می‌شوند. بنابراین، در این موارد ضروری است فرد نخست افکار خود را بررسی کند تا بتواند در بهبود روابط زناشویی با قانون جذب موفق عمل کند.

کلام آخر

هنوز مواردی وجود دارد که شریک زندگی‌تان انتظارات را برآورده نکند. اگر نیازهایی دارید که برآورده نشده است، خطوط ارتباطات محکم بین یکدیگر را به منظور جذب مکالمات سازنده باز کنید. از سرزنش کردن یکدیگر خودداری کنید. درعوض، از زبانی استفاده کنید که بیانگر نیاز شما به ارتباط باشد.

هنگامی که احساسات منفی را سرکوب می‌کنید، باعث رشد آنها می‌شوید. اگر می‌خواهید ارتباط عمیق‌تری با شریک زندگی خود داشته باشید، به یاد بیاورید که باید به طور مداوم با او ارتباط برقرار کنید. با کلماتی صحبت کنید که یک‌دستی و عشق را در شما ایجاد می‌کند. از قانون جدب استفاده کنید، تا شادی و عشق در رابطه زناشویی شما فوران کند.

2 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید