۵ مزیت خلاقانه رؤیاپردازی که باعث می شود ذهن شما بارور شود .

رویاپردازی وخلاقیت
رویاپردازی وخلاقیت

فهرست مطالب

ایده‌های بزرگ با رؤیا شروع می‌شوند. در حقیقت عنصر اولیه ساختن، رؤیاپردازی است. جزئی کلیدی برای خلق و ایجاد. پس به خودتان اجازه رؤیاپردازی بدهید. به انرژی‌های خلاقانه‌تان اجازه دهید تا جریان پیدا کنند. پذیرای همه احتمالات ممکن باشید.

[su_note note_color=”#9472c2″ radius=”10″ class=””]

اگر به دنبال افزایش قدرت نوآوری خود هستید، اولین قدم تمرین رؤیاپردازی است:

[/su_note]

رویا پردازی
رویا پردازی

رؤیاپردازی را درست به اندازه هر تمرین دیگری در برنامه‌تان قرار دهید. چند دقیقه در روز وقت بگذارید و به تصورتان اجازه دهید که بی‌مهابا بدود. درحالی‌که در فضای طبیعی قرار دارید یا در زمان استراحت و نوشیدن یک فنجان چای، رؤیاپردازی کنید.
رؤیاپردازی‌تان را قضاوت نکنید. رؤیاپردازی برای کودکان یا نوجوانان نیست؛[su_highlight background=”#00aea0 ” color=”#000000″ class=””]تمرینی است حیاتی که امکان زنده ماندن و شکوفا شدن در بسیاری جهات را در اختیار بشر می‌گذارد.[/su_highlight]از چیزی که ذهن و قلبتان در طول رؤیاپردازی خلق می‌کند، لذت ببرید.

از تصاویری که می‌بینید و همه احساساتی که دارید، لذت ببرید. وارد جادوی رؤیاپردازی شوید و بگذارید شما را دوردست‌ها ببرد.

[su_note note_color=”#9472c2″ radius=”10″ class=””]

۱. آزادی باعث ترفیع نوآوری می‌شود.

[/su_note]

رویاپردازی تا واقعیت
رویاپردازی تا واقعیت

وقتی ذهن‌تان را رها کنید، از هرگونه محدودیتی آزاد می‌شود. آزاد است که به مسیرهای ناشناخته در قلمروهای شناخته‌نشده برود.آزاد است که بماند. هرگز فرصت‌های بسیار پیش روی‌مان نخواهد بود مگر وقتی‌که چیزی که باعث کوری چشم‌مان می‌شود را حذف کنیم و آزادی را برای خلق واقعیت‌های جدید در آغوش بگیریم.

رؤیاپردازی ابزاری است قدرتمند که به ما الهام می‌بخشد تا چیز جدیدی را امتحان کنیم و تشویقمان می‌کند تا امیال‌مان را ارضا کنیم.

 [su_note note_color=”#9472c2″ radius=”10″ class=””]

۲. رؤیاپردازی پرده از حقیقت برمی‌دارد.

[/su_note]
استعدادهای طبیعی در سایه‌های رؤیاهای فراموش شده‌مان قرار دارند. کلید پرده برداشتن از آن از طریق اتصال مجددمان به کودک درونمان است.

کودک درونمان از هیچ، چیزی می‌سازد، صحنه‌ها و همه سناریوها را بازسازی می‌کند. کودک درونمان طول می‌کشد تا چیزی که سرکوب شده را آزاد سازد. حقیقت را می‌گوید و نماینده معصومیت و بی‌گناهی است.

حقیقت اینکه ما چه کسانی هستیم و چه چیزی می‌خواهیم خلق کنیم درون هر کدام از ما پنهان است. رؤیاپردازی هدف حقیقی‌مان را از طریق شگفتی کودکانه زندگی روزمره و اتفاق‌های آن، آزاد می‌سازد.

 [su_note note_color=”#9472c2″ radius=”10″ class=””]

۳. تصور، واقعیت را گسترش می‌دهد.

[/su_note]

رویاپردازی
رویاپردازی

رؤیاپردازی ما را به فراتر از واقعیتی که اکنون می‌شناسیم سوق می‌دهد. درحالی‌که به نظر می‌رسد به این واقعیت اعتماد داشته باشیم، محدودیت‌های زیادی در آن وجود دارد. ما حتی از زبان مشخصی استفاده می‌کنیم که جلوی‌مان را از کشف بیشتر می‌گیرد.

ما چیزهایی همچون “نمی‌توانم آن کار را بکنم.” یا “غیرممکن است” بدون اینکه فهم کاملی از پتانسیل خود یا جهان اطرافمان داشته باشیم، استفاده می‌کنیم. رؤیاپردازی آگاهی ما را فراتر می‌برد. و درنتیجه، می‌توانیم از زیادی امکاناتی که داریم برای تبدیل رؤیا به واقعیت استفاده کنیم.

 [su_note note_color=”#9472c2″ radius=”10″ class=””]

۴. رؤیاپردازی ما را متصل می‌کند.

[/su_note]

رویاپردازی
رویاپردازی

ما همیشه آینده بهتری را تصور کرده‌ایم، که در آن تکنولوژی، علم، پزشکی، هنر و انسانیت پیشرفت کرده است. ما از ازل تصوراتی داشته‌ایم. ما همیشه برای آینده‌ای روشن‌تر نه فقط برای خودمان بلکه برای دیگران و همه مردم جهان، آرزو کرده‌ایم.

رؤیاپردازی، اتصال به آن چیزی که بودیم، آن کسی که امروز هستیم و کسی که می‌شویم را ممکن می‌کند. وقتی شاهد تغییر و تحولات دنیای پیرامون‌مان هستیم، از آنچه تاکنون بوده‌ایم و نسبت به همه فرصت‌ها و احتمالاتی که کشف ناشده باقی‌مانده آگاه می‌شویم.

 [su_note note_color=”#9472c2″ radius=”10″ class=””]

۵. با آرامش داشتن، تصمیماتی آگاهانه اتخاذ می‌کنیم.

[/su_note]


یک ذهن و بدن آرام خوب عمل می‌کند و این استرس‌های زندگی است که رؤیاها را می‌کشد. وقتی در وضعیت آرامی قرار داشته باشیم، احتمال بیشتری وجود دارد که تصمیمات عاقلانه‌تری درباره سلامتی و وضعیت کلی خودمان بگیریم.

یکی از جنبه‌های مهم سلامت وضعیت جسمانی، رؤیاپردازی است، توانایی تصور و به حقیقت بدل کردن عمیق‌ترین امیال وجودی‌مان. با وارد کردن احساس آرامش به زندگی‌مان، راحت‌تر می‌توانیم رؤیاپردازی کنیم.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید