کتاب‌های پیشنهادی تیم فریس که زندگی شما را تغییر می‌دهند

کتاب‌های پیشنهادی تیم فریس که زندگی شما را تغییر می‌دهند

فهرست مطالب

تیم فریس خواندن این پنج کتاب را به تمام کارآفرینان توصیه می­‌کند.

بسیاری از رهبران و افراد موفق، موفقیت خود را مرهون مطالعه می­‌دانند. تیم فریس نیز همین طور. این کارآفرین، سرمایه‌گذار و نویسندۀ کتاب­‌های پرفروشی مانند هفتۀ کاری ۴ ساعته، از بسیاری از کتاب‌های غیرداستانی الهام گرفته است؛ اما این پنج کتابی که در ادامۀ مقاله به معرفی‌شان خواهیم پرداخت را بیشتر از بقیه توصیه می­‌کند.

اگر نمی­‌توانید به اندازۀ تیم فریس برای مطالعه وقت بگذارید، اپلیکیشن ذهن به شما کمک می‌­کند. این اپلیکیشن، مهم‌­ترین نکات کتاب‌های غیرداستانی را در قالب خلاصه‌ ­کتاب­‌ها و کتاب­‌های صوتی ۲۰ دقیقه­‌ای جمع‌آوری کرده و با شما به اشتراک می‌گذارد. با دانلود اپلیکیشن ذهن می‌­توانید هر کجا که هستید به چکیدۀ بیش از ۵ هزار عنوان از کتاب­‌های پرفروش در زمینۀ رشد فردی، ذهن‌آگاهی، روانشناسی و… دسترسی داشته باشید.

و برای کمک به شما در انتخاب مناسب‌­ترینِ این کتاب‌­ها، پیشنهادهای چهره­‌های مشهور و تأثیرگذاری مانند اپرا وینفری، آریانا هافینگتون، ایلان ماسک، باراک اوباما و… را برای‌تان لیست کرده‌­ایم. با استفاده از این لیست‌ها، نه تنها می‌توانید مطالبی که کارشناسان برتر می‌خوانند را بخوانید، بلکه می‌توانید آن­‌ها را سریع‌تر نیز بخوانید.

در ادامۀ این مقاله با مهم‌ترین کتاب­‌های پیشنهادی تیم فریس آشنا خواهید شد:

کتاب‌های پیشنهادی تیم فریس

خلاصه کتاب هر چی تو می خوای در کتاب‌های پیشنهادی تیم فریس

۱. هر چی تو می‌خوای

 اثر درک سیورز

این کتاب به بررسی این موضوع می­‌پردازد که چگونه می­‌توانید بفهمید از کسب‌وکارتان دقیقاً چه می­‌خواهید و اینکه چگونه می‌­توانید آن را به دست بیاورید.

تیم فریس، مطالعۀ این کتاب را به کارآفرینان پرشور یا کسانی که در حال حاضر مشغول کار بر روی ایده‌­های بزرگ‌شان هستند پیشنهاد می­‌کند.

 

 

کتاب پذیرش بنیادین در کتاب‌های پیشنهادی تیم فریس

۲. پذیرش بنیادین

 اثر تارا براچ

این کتاب توضیح می­‌دهد که چگونه بودیسم و ​​مدیتیشن می‌­تواند رضایت‌مندی و شادی بیشتری را برای شما به ارمغان بیاورد. پذیرش بنیادین، مملو از تمرینات ذهنی آسانی است که شما را به داشتن یک زندگی آرام‌تر و شادتر نزدیک می‌­کند.

 

 

 

چگونه در هر کاری شکست بخوریم و بازهم برنده باشیم در کتاب‌های پیشنهادی تیم فریس

۳. چگونه در هر کاری شکست بخوریم و باز هم برنده باشیم

 اثر اسکات آدامز

این کتاب دربرگیرندۀ تجارب و توصیه‌­های شغلی خالق داستان مصور محبوبِ «دیلبرت» است. اسکات آدامز، در این کتاب، داستان موفقیت و همچنین اسرار خود در داشتن انرژی بالا و تعیین اهداف بهتر را با خواننده به اشتراک می­‌گذارد.

 

 

 

 هنر درخواست کردن در کتاب‌های پیشنهادی تیم فریس

۴. هنر درخواست کردن

اثر آماندا پالمر

این کتاب، روایت شخصی آماندا پالمر از چگونگی درخواست کمک کردن در زمان نیاز است. بامطالعۀ این کتاب، درک عمیقی از نحوۀ کمک گرفتن، جبرانِ سخاوت دیگران و ساختن گروهی از هواداران و حامیان صمیمی و همیشه حاضر پیدا خواهید کرد.

 

 

 

شرکت خلاقیت در کتاب‌های پیشنهادی تیم فریس

۵. شرکت خلاقیت

 اثر اد کاتمول

اد کاتمول یکی از بنیان‌گذاران استودیوی پیکسار و رئیس سابق استودیوی انیمیشن والت دیزنی است. او در شرکت خلاقیت، داستان‌هایی از شرکت‌های مختلف تعریف می­‌کند و در مورد مدیریت و همین‌طور نقش پررنگ خلاقیت در تیم‌های موفق حرف می‌زند.

 

 

 

کتاب‌­های ۱۵ دقیقه‌­ای

مطالعۀ یک کتاب، به‌طور متوسط ​​حدود هشت ساعت زمان می­‌برد. این بدان معناست که خواندنِ این ۵ کتاب، حداقل ۴۰ ساعت به طول خواهد انجامید؛ اما بامطالعۀ خلاصۀ آن­‌ها که در سایت ما موجودند، با صرفِ تنها ۱ ساعت و ۱۵ دقیقه، از تمام نکات مهم آن­‌ها مطلع خواهید شد.

دانلود اپلیکیشن خلاص کتاب ذهن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید