پنج دلیل اصلی که چرا ادمها موفق نمی شوند به لیست آرزوها و اهداف خود دست پیدا کنند.

لیست آرزوها و اهداف
لیست آرزوها و اهداف

فهرست مطالب

 

۱. لیست آرزوها

همان طور که قبلا هم گفتیم شما نمیتوانید فقط یک لیست آرزوها و اهداف را که دنبالش هستید در ابتدای سال بنویسید و روی در یخچال بچسبانید و انتظار داشته باشید بدون هیچ کاری تا اخر سال همه شان به بار نشسته باشند.

۲. روشنی ازدل تیرگی

شفافیت آرزوها
شفافیت آرزوها

لیست آرزوها و اهداف باید تمیزی و وضوح یک کریستال را داشته باشند.باید دستور العمل دقیق و جامعی را برای مغزتان صادر کنید تا از طریق آن بتواند ببیند و ترسیم کند آن چیزی را که در دنیای بیرون به عنوان هدفتان در نظر گرفته می شود. دقیق مثل ترکیب قفل و کلید، شماره و تلفن یا رمز کارت بانکی تان اگر دستور العمل لازم را نداشته باشید، آن ها بدون استفاده خواهند بود.

۳. حرف حرف حرف

اعلام لیست آرزوها و اهداف فقط شروع کار است.تازه بعد از آن است که در واقع کار اصلی شروع می شود و شما باید نقشه های آن چیزی را تصور کنید که برای رسیدن به هدف تان از مسیری امن در ذهن می پرورانید.

۴. مشکل داریم کمک لطفا:

باور آرزوها
باور آرزوها

باید سیستم دستور و کنترل خودتان را در اختیار داشته باشید تا بتوانید در مسیر ناشناخته ای که دارید،همچنان حرکت کنید.

۵. کمبود نیروی کمکی:

و در آخرین مورد فراموش نکنید حمایت و راهنمایی اشخاص و نیروهای خبره در این راه یکی از اصلی ترین منابعی خواهد بود که احتیاج خواهید داشت.
مهمترین نکته قبل از اینکه چشم بسته به سمت سال آینده شروع به حرکت کنیم، این است که نگاهی به آنچه که از سر گذرانده ایم هم داشته باشیم و بعد از بررسی اش، کوله باری جمع کنید و عملکردتان را ارزیابی کنید.

منبع : بهترین سال زندگی تو

نویسنده : دارن هاردی

حتما  ۵ مسیر دستیابی به اهداف بزرگ کاملا واقعی را در این مقاله با هم می خوانیم .

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید