جذب ثروت با ای اف تی (EFT)

جذب ثروت با ای اف تی

فهرست مطالب

در نظرسنجی که در سال ۲۰۱۹ توسط یکی از بزرگترین بانک‌ها در ایالات متحده انجام شد، نشان داد که ۷۰ درصد از افراد، سلامت مالی خوب و جذب ثروت با ای اف تی (EFT)، تأثیر مثبتی بر سلامت جسمی ‌آن‌ها داشته است. برطبق بررسی مرکز کنترل بیماری، هرچه درآمد فرد بیشتر باشد، احتمال بیماری و مرگ زودرس، کمتر است. در حقیقت، اکنون وضعیت اقتصادی اجتماعی، به عنوان یک تعیین کننده سلامت و جایگزین همبستگی محض تلقی می‌شود.

ثروت، به اراده اصلی ما برای زنده ماندن گره خورده است و در جامعه ما پول با امنیت و سلامتی برابر است. به همین دلیل، استرس ناشی از پول، مانند سایر اشکال استرس، می‌تواند باعث ایجاد مشکلات جدی در سلامت فرد شود. از این رو، ما می‌خواهیم در این مقاله در مورد جذب ثروت با تکنیک ای اف تی صحبت کنیم؛ با ذهن همراه باشید.

جذب ثروت با ای اف تی چیست؟

جذب ثروت با ای اف تی چیست؟

ای اف تی در سراسر جهان با عنوان تکنیک آزادی عاطفی یا ضربه زدن با سرانگشتان شناخته می‌شود. به عبارت ساده تر، ای اف تی فرد را از احساسات منفی رهایی می‌بخشد. هنگامی که بر روی یک رویداد استرس زا یا آسیب زا متمرکز می‌شویم و با سرانگشتان ضربه می‌زنیم و متنی را با صدای بلند می‌خوانیم، آمیگدال (اعضای بادامی شکل بدن) را فعال می‌کنیم. آمیگدال مسئولیت مبارزه و پرواز یا واکنش فلج ساختن در لوب‌های موقتی مغز را دارد.

شما نمی‌توانید به طور تصادفی روی زانو خود ضربه بزنید تا ای اف تی مؤثر واقع شود. همچنین می‌توانید به نقاط خاص نصف النهاری که انرژی در داخل بدن جریان دارد، ضربه بزنید. احساسات منفی در این نقاط احساس می‌شوند. وقتی به آن‌ها ضربه می‌زنید، علم نشان می‌دهد که فرد یک پیام آرام بخشی را به مغز می‌فرستد و قصد دارد به سیستم عصبی آرامش را القا کند.

جذب ثروت با ای اف تی چگونه است؟

جذب ثروت با ای اف تی چگونه ای اف تی است؟

وقتی نسبت به چیزی احساس استرس داشتید، سیستم‌های بدنی شما در همه جا قرار دارند. شما نامتعادل هستید زیرا روی نقاط منفی متمرکز شده‌اید.

هنگامی که هنوز هم از تجربیات ناخوشایند گذشته برانگیخته می‌شوید یا در مورد هر چیزی (به ویژه پول) استرس دارید، ایجاد یک جریان پایدار بسیار سخت است. پول انرژی است. وقتی نگران هستید، انرژی‌تان کم می‌شود و در نتیجه مانع از ایجاد ثروت می‌شود.

برای بهبود امور مالی از طریق جذب ثروت با ای اف تی، ابتدا لازم است که عدم تعادل در بدن خود را برطرف کنید. به ای اف تی، مانند گرفتن ماساژ در طول صحبت درمانی فکر کنید.

اگر عصبانی و ناراحت هستید، با سر انگشتان دست به محل مورد نظرضربه بزنید و اگر استرس دارید، باز هم بر روی منطقه مورد نظر خود، ضربه بزنید. ای اف تی، استرس زیادی را از درون افراد برطرف می‌کند. فقط تمرین کنید.

نحوه انجام ای تی اف توسط فرد

نحوه انجام ای تی اف توسط فرد

در حالی که همیشه یک تکنیک یا رویه بر روی همه اثر گذاری یکسانی ندارد، مطالعات نشان می‌دهد افرادی که از روش ضربه زدن برای یک مشکل خاص استفاده می‌کنند، پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. در اینجا نحوه شروع کار آورده شده است:

۱- عینک و جواهرات را از خود دور کنید. در صورت امکان عینک و جواهرات را که مانع از انجام کار شما خواهند شد را، از بین ببرید. همچنین جواهرات، به ویژه برخی از سنگ‌های قیمتی، می‌توانند از نظر الکترومغناطیسی مانع از تلاش فرد شوند.

۲- سطح ناراحتی جسمی یا عاطفی خود را ارزیابی کنید. می‌توانید از مقیاس ۱ تا۱۰ استفاده کنید. حتماً سطح فعلی خود را در مقیاس ارزیابی کنید و نه یک سطحی گذشته. بیش از حد نگران شماره خود در مقیاس نباشید. از این روش به عنوان روشی برای مقایسه احساس قبل و بعد از ضربه زدن استفاده کنید. تأیید خود را بیان کنید. همیشه جلسات ضربه زدن برای جذب ثروت با ای اف تی را با بیان یک تأیید مثبت شروع کنید، تا افکار منفی ناخودآگاه از درونتان پاک شوند. از عبارتی چون، «من خوب هستم» استفاده کنید. همچنین می‌توانید بگویید، حتی اگر من پیشرفتی در کار نداشتم، باز هم خوب هستم. این رویکرد در کودکان نیز به خوبی عمل می‌کند. سعی کنید علت اصلی یک احساس یا اتفاقاتی که رخ داده است را ذکر کنید.

۳- از انگشتان دست خود استفاده کنید. نوک انگشتان شما دارای تعدادی از نصف النهار انرژی است. به طور معمول، از انگشت میانی و شاخص خود استفاده کنید. می‌توانید از یک یا هر دو دست نیز استفاده کنید. روی هر نقطه ۵ تا ۹ بار به شکلی محکم ضربه بزنید، اما به خودتان آسیب نرسانید. هنگام ضربه زدن، یک کلمه یا عبارت یادآوری شونده را تکرار کنید. این ممکن است احساسات یا وضعیتی مانند عصبانیت یا سردرد باشد.

۴- از این توالی برای این رویکرد اساسی استفاده کنید. روی انتهای هر یک از ۱۲ نصف النهار اصلی ضربه بزنید. این ۱۲ نصف النهار شامل موارد زیر هستند:

ای تی اف

  • EB= ابرو
  • SE= کنار چشم
  • UE= زیر چشم
  • UN= زیر بینی
  • CH= چانه
  • CB= شروع استخوان ترقوه
  • UA= زیر بازو
  • TH= بالای سر

گاهی اوقات خوب است که برای جذب ثروت با ای اف تی، شروع به ضربه زدن در بالای سر کنید، سپس بقیه این دنباله را طی کنید. همچنین این روش، اغلب کمک می‌کند تا در هنگام ضربه زدن به قسمت بیرونی دست خود (در امتداد لبه صورتی) با چهار انگشت از طرف مقابل خود، یک جمله تنظیم کنید.

اگر با یک پزشک ای اف تی کار می‌کنید، ممکن است کد سفارشی (به صورت عدد) به شما داده شود. بعضی اوقات این کدها برای پاکسازی عمومی، بر اساس وضعیت شخصی فرد به او داده می‌شوند، یا ممکن است مربوط به یک علامت، وضعیت و یا احساسات خاصی باشند.

ای اف تی برای جذب ثروت و بهبود مالی

مهم نیست که این معضل در زندگیتان چه چیزی است، خواه بیماری، اندوه، درد، پریشانی مالی، اضافه وزن و روابط بد. اگر فقط می‌خواهید در بیان و اجرای اهداف خود مؤثرتر باشید، ای اف تی واقعاً می‌تواند کمک کند. علت ضربه زدن از این کار، به این دلیل است که تغییر می‌کنید و سپس الگوهای انرژی را آزاد می‌کنید که دیگر به شما خدمت نمی‌کنند.

اگر تا به حال در امور مالی خود مشکل داشته‌اید، احتمال دارد که باورهای منفی و عمیقی درباره موفقیت، از جمله پول داشته باشید. ضربه زدن یک روش عالی برای رهایی از ترس‌های ناخودآگاه پیرامون موفقیت و پول است. در اینجا یک تمرین کوتاه برای ضربه زدن جهت جذب ثروت با ای اف تی وجود دارد که می‌توانید برای تغییر الگوهای ناخودآگاه خود در مورد پول و موفقیت استفاده کنید:

مرحله۱: نفس عمیق بکشید. به آرامی دم و بازدم کنید و بدن خود را آرام کنید.

مرحله ۲: شروع به ضربه زدن به کناره دست (شبیه انجام ضربات دست در کاراته) خود کنید، در حالی که می‌گویید، من از این خیلی می‌ترسم. سپس با ترس یا اعتقاد خود این کاغذ را پر کنید. به عنوان مثال، ممکن است ترس یا اعتقادی اعم از اینکه نمی‌توانید نه بگویید را داشته باشید. یا شاید اعتقاد داشته باشید که قادر به شروع کار خود نیستید و می‌ترسید که آن را امتحان کنید. هنگامی که ترس و اعتقاد خود را اضافه کردید، سپس بگویید ، گرچه این عقیده (پر کردن جای خالی) باعث ایجاد اضطراب در بدن من می‌شود، اما من خودم را دوست دارم و می‌پذیرم.

ای تی اف EFT

مرحله ۳: شروع به ضربه زدن و ابراز احساسات خود به شرح زیر کنید:

  • -EB من نمی‌توانم.
  • -SE من از این می‌ترسم.
  • -UE من فقط می‌خواهم آنچه را که درست است انجام دهم.
  • -UN من نمی‌توانم.
  • -CH من فکر نمی‌کنم.
  • -CB اضطرابی در بدن من ایجاد می‌شود.
  • -UA من تمامی این ترس‌ها را دارم.
  • -TH من فقط می‌خواهم.

مرحله ۴- نفس عمیق بکشید و سپس به آرامی عمل بازدم را با گذاشتن دستان خود بر روی قلب انجام دهید.

مرحله ۵- با قرار دادن هر دو دست بر قلب خود، موارد زیر را بگویید:

آنچه فکر می‌کنم و احساس می‌کنم مهم است. ضروری است که براساس احترام به خود و خواسته‌های قلبم تصمیم می‌گیرم.

چگونه بدانیم که ضربه زدن برای فرد کارآمد است؟

نکته جالب در مورد ضربه زدن و جذب ثروت با ای اف تی، این است که بازخورد فوری را در مورد نحوه احساس ارائه می‌دهد. چگونه می‌توانید بگویید که این رویکرد کار می‌کند و موثر واقع شده است. ابتدا سطح ناراحتی خود را دوباره ارزیابی کنید. بعد از ضربه زدن در دو نوبت، با شماره‌ای که در ابتدا به خودتان داده‌اید، سطح ناراحتی را که احساس کرده‌اید را، مشخص کنید. اگر کمی تردید دارید، دورهای بیشتری از ضربه زدن را انجام دهید، یا اگر احساسات یا درد شما تغییر کرده است، ممکن است لازم باشد تمرکز خود را تنظیم کنید.

سپس، گوش دهید و توجه کنید. وقتی جلسه ضربه زدن خود را تمام کردید، بی‌سروصدا بنشینید و گوش دهید. غالباً جواب‌ها یا تصمیم‌ها از عمق درون شما شروع می‌شوند. این اتفاق در عرض دو دقیقه اتفاق می‌افتد .اگر تصمیم دارید از ضربه زدن استفاده کنید تا مشکلات مالی خود را رفع کنید، به یاد داشته باشید که آزادی مالی، با داشتن اعتقاداتی درباره پول و همچنین اعتقاداتی در مورد شایستگی شخصی‌تان شروع می‌شوند. هیچ یک از این‌ها یک شبه اتفاق نمی‌افتند.

در اپلیکیشن خلاصه کتاب ذهن، می‌توانید کتاب‌های روز دنیا را در مدت ۲۰ دقیقه مرور کنید و نکات اصلی کتاب‌ها را در کم‌ترین زمان بررسی کنید.

دانلود اپلیکیشن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید