تکنیک دوش ثروت

تکنیک دوش ثروت
تکنیک دوش ثروت

فهرست مطالب

از تکنیک دوش ثروت چه می‌دانید؟

بسیاری اعتقاد دارند که هستی، عرصه تردد انرژی و تبادلات کوانتومی است. به همین دلیل، همه انرژی که ما به طبیعت می‌فرستیم بازخورد خواهد گرفت. چه مثبت و چه منفی. در این میان عده‌ای تکنیک‌هایی برای افزایش ثروت یا برآورده کردن آرزوها از راه ارسال انرژی به هستی پیشنهاد کرده‌اند.

یکی از این تکنیک‌ها، تکنیک دوش ثروت نام دارد. تکنیکی که خیلی‌ها ادعا می‌کنند آن را امتحان کرده‌اند و نتایج شگفت‌انگیزی دریافت کرده‌اند. اما تکنیک دوش ثروت چیست و چطور کار می‌کند؟ در ادامه با ما باشید.

جهان انرژی‌ها؛ توهم یا واقعیت؟

قبل از اینکه درمورد دوش ثروت صحبت کنیم، لازم است از انرژی و امواجی که اشیا و همه موجودات از خودشان ساطع می‌کنند حرف بزنیم. کسانی که به انرژی‌های جهان معتقد هستند، باور دارند که هرچیزی در هاله‌ای از انرژی قرار دارد.

هنگامی که موجودات به هم نزدیک می‌شوند، هاله انرژی‌شان با هم برخورد می‌کند و سطحی از تبادل انرژی اتفاق می‌افتد. درواقع هنگامی که ما در معرض ارتعاش انرژی اجسام قرار می‌گیریم می‌توانیم نیروی مثبت یا منفی آنها را جذب کنیم.

اینکه بتوانیم نیروی مثبت یا منفی اجسام را جذب کنیم، کاملا به خودمان و افکارمان وابسته است. این افراد معتقدند با مراقبه، ذهن‌آگاهی، مراقبت از اعمال و رفتار، تغذیه و موسیقی می‌توانیم سطح ارتعاشات مثبت بدنمان را بالا ببریم و انرژی مثبت مرتعش شده از سطوح مختلف را جذب کنیم. به مجموعه این قوانین، قانون جذب گفته می‌شود.

قانون جذب کائنات

قانون جذب کائنات، تئوری ساده و درعین حال جذابی دارد. این قانون به ما می‌آموزد که دنیای اطراف ما را افکارمان می‌سازد. درواقع زندگی ما و هرآنچه که برایمان اتفاق می‌افتد چیزی جز آنچه فکر می‌کنیم نیست. به قول معروف، «هرچیز که در جستن آنی، آنی.»

اما قانون جذب نکته ساده و طلایی دارد. این قانون می‌گوید ما برای آنکه بفهمیم افکار ما به کدام سمت و سو می‌روند و درواقع برای اینکه بفهمیم چه اتفاقی قرار است برایمان بیفتد، باید به احساسات‌مان توجه کنیم.

تکنیک دوش ثروت[su_box title=”همچنین بخوانید: ” style=”bubbles” box_color=”#a631a8″ radius=”20″]

[su_animate type=”shake” duration=”0.5″]واقعیت قانون جذب و توانایی آن در زندگی ما [/su_animate]

[/su_box]

به معنای ساده‌تر، افکار جهت‌دهنده زندگی‌ما هستند و احساساتمان نشان‌دهنده آن چیزی هستند که افکارمان قرار است برایمان بسازد. مثلا برای اینکه بفهمید در آینده به آرزویتان خواهید رسید یا نه، کافیست به احساساتتان درمورد آن آرزو نگاه کنید.

اگر احساس می‌کنید رسیدن شما به آن ممکن و حتمی است، پس به آن خواهید رسید. اگر فکر می‌کنید بعید است به آرزویتان دست پیدا کنید، پس قرار نیست به آن برسید.

اما راه حل چیست؟

آیا ما صرفا می‌توانیم از امکان وقوع یا عدم امکان وقوع آرزوها و خواسته‌هایمان باخبر باشیم؟ یک ناظر منفعل و بدون حرکت؟ جواب منفی است.

خبر خوب اینکه قانون جذب می‌تواند امکان کنترل سرنوشت و هرآنچه که می‌خواهید به آن برسید را برای شما فراهم کند.

درواقع اصلا قانون جذب برای همین نوشته شده است. شما با در کنترل قرار دادن احساساتتان می‌توانید باعث تسریع رسیدن به خواسته‌هایتان شوید و افکارتان را درجهت رسیدن به آن تنظیم کنید. قانون جذب به شما امکان تبدیل شدن به یک ناظر کنشگر می‌دهد که قرار نیست به راحتی تسلیم سرنوشت شود.

[su_note note_color=”#a631a8″ radius=”10″ class=””]

شما می‌توانید با بالا بردن سطح انرژی مثبت درون‌تان و تنظیم وضعیت ارتعاشات بدنی‌تان، انرژی‌های مثبت موجود در کائنات را به خود جذب کنید. جان کلام اینکه مثبت باشید و اجازه دهید خوش‌بینی در تمام ارکان وجودی زندگی‌تان جاری شود.

[/su_note]

قانون جذب

تکنیک دوش ثروت یکی از زیرشاخه‌های قانون جذب است. براساس قانون جذب، برای ارسال درخواست‌تان به کائنات و برآوردن آرزوهایتان، سه مرحله پیش رو دارید.

شما ابتدا باید آرزو و درخواست‌تان را برای کائنات ارسال‌ کنید. روی خواسته و یا آرزویتان متمرکز شوید. به آن فکر کنید. سعی کنید با همه وجودتان آن را بخواهید و خواستن آن را در لحظاتتان جاری کنید.

پس از ارسال درخواست به کائنات، نوبت به باور به درخواست می‌رسد. شما در این مرحله باید به خواسته‌ خودتان و رسیدن به آن باور و ایمان داشته باشید.

چطور؟

باید اعمال و رفتارتان درباره درخواست‌تان جوری باشد که گویی حتما به آن خواهید رسید. یا اصلا انگار به آن رسیده‌اید. ایمان داشته باشید به محض ارسال درخواست به کائنات، جواب مثبت دریافت میکنید.

همانقدر که به طلوع خورشید پس از شب ایمان دارید، به رسیدن به خواسته‌تان هم ایمان داشته باشید. آنوقت است که با موفقیت این مرحله را پشت سر گذاشته‌اید.

درمرحله سوم، به محض اینکه کائنات ارتعاشات مثبت شما را درباره درخواست‌تان دریافت کرده‌اند، آن را به شما خواهند رساند. نشانه ورود به این مرحله احساساتی است که شما درباره خواسته خودتان دارید. در این مرحله دچار احساساتی خواهید شد که به شما اطمینان می‌دهد به آرزویتان رسیده‌اید.

آنوقت است که می‌توانید خودتان را آماده دریافت درخواست و رسیدن به آرزویتان کرده باشید. این احساس، همان قطعیتی است که طبیعت و هستی به شما می‌بخشد تا بدانید درخواست شما مورد پذیرش واقع شده است.

تکنیک دوش ثروت چیست؟

همه این حرفها را زدیم تا به بخش جذاب ماجرا، یعنی تکنیک دوش ثروت، برسیم. کسی نیست که بتواند ادعا کند از ثروت، رفاه و آسایش بیزار است. ثروت همان انگیزه‌ای است که ما را به کارکردن تا نیمه‌های شب و بیدار شدن در اوایل روز وادار می‌کند.

اما قانون جذب، راهی جذاب برای افزایش ثروت در زندگی پیش روی ما می‌گذارد. این راه، همان تکنیک دوش ثروت است.

آب، دوش گرفتن و شستشو جایگاه مهم و باارزشی در دنیای انرژی‌ها و ارتعاشات دارند. قانون جذب به ما یاد می‌دهد که اهمیت زیادی برای آب و دوش گرفتن قائل باشیم. علت این اهمیت، سطح بالای انرژی آب و رسانا بودن آن در انتقال ارتعاشات شما به کل کائنات است.

نظریه‌پردازان قوانین جذب معتقد هستند که آب دارای درک و شعور است. اصلا دلیل اینکه در روایات دینی بیان می‌شود که دعای انسان زیر باران به اجابت می‌رسد، همین رسانا بودن آب و انرژیک بودن آن است.

تکنیک دوش ثروتآنها میگویند اگر هنگام دوش گرفتن به آرزوهایتان فکر کنید و احساسات خوبی به آنها داشته باشید، تاثیر بسیار مثبتی در اوضاع و احوالتان خواهد داشت. البته تکنیک دوش ثروت به اینجا ختم نمی‌شود. هنوز در مورد اصل کار حرف نزده‌ایم.

اگر می‌خواهید تکنیک دوش ثروت را به‌طور کامل به اتمام برسانید باید در انتهای دوش‌ گرفتن‌تان در حمام یک سطل آب بردارید، تمام آرزوها و خواسته‌هایتان را به آب بگویید و آب آن را روی سرتان بریزید. دعا و خواسته شما باید تماما مثبت و خیر باشد. نمی‌توانید برای کسی آرزوی بدی بکنید و از کائنات انتظار پاسخ مثبت داشته باشید.

نظریه‌پردازان قانون جذب معتقدند که آب دارای شعور است. آنها می‌گویند آب بعد از شنیدن دعای شما آن را به گوش کائنات خواهد رساند. بعد از اجرای این تکنیک، همانطور که گفتیم، باید افکارتان را مثبت کنید و به آن جهت بدهید تا جواب بگیرید.

شعور و مهربانی را کائنات را دست کم نگیرید. امتحان کنید. اجرای این تکنیک جذاب هم فال است و هم تماشا!

تکنیک دوش نور

تکنیک دوش نور یکی از تکنیک‌های جالب در متافیزیک است که از آن برای درمان مشکلات جسمی استفاده می‌شود. طرز کار این تکنیک بسیار ساده است.

کافیست زمانی که زیر دوش می‌روید احساس کنید که جریانی از نور و انرژی به سمت شما روان شده است و تمام بدنتان را دربر می‌گیرد.

محققان متافیزیک معتقدند که این ادراک شما از آب به شما کمک خواهد کرد تا آن را به ماهیتی شفابخش تبدیل کنید.

 

هوش تجاری چیست؟

با کاربرد هوش تجاری در کسب و کار آشنا شوید

اکنون بخوانید

 

چه کارهایی انجام بدهیم تا خواسته‌هایمان عملی شوند؟

برای اینکه بتوانید پاسخ مثبتی دربرابر درخواست‌هایتان دریافت کنید باید تمرین داشته باشید. راهکارهای زیر می‌توانید در رسیدن به هدف، کمک‌کننده باشد:

  • افکارتان را مثبت کنید و اجازه ندهید تفکرات منفی جای تفکرات مثبت و روشن را در ذهنتان بگیرند.
  • شکرگزاری کنید. بابت تمام نعمت‌هایی که تابحال از خداوند دریافت کرده‌اید، بابت تمام چیزهایی که با حکمت و هدف از شما گرفته شده و برای تمام نعمت‌هایی که قرار است در آینده به شما عطا شود شکرگزار باشید.
  • کلام‌تان را اصلاح کنید. مثبت حرف بزنید. جوری رفتار کنید که انگار قرار است حتما به خواسته‌تان برسید. کلام تاثیر زیادی در جذب انرژی مثبت از کائنات دارد.
  • صبور باشید و تمرین را فراموش نکنید. با تکرار و تمرین می‌توانید به آنچه که در ذهن می‌خواهید برسید.

۷ فرمول جالب برای مثبت اندیشی و دور کردن افکار منفی

شما می‌توانید علاوه‌بر تکنیک دوش ثروت ، با روش‌ها و قوانین بی‌نظیر به‌دست آوردن ثروت آشنا شوید. کافیست کتاب بیندیشید و ثروتمند شوید نوشته ناپلئون هیل را از فروشگاه ذهن دریافت کنید و به آن گوش دهید. آیا شما به قانون جذب اعتقاد دارید؟ تجربه شما از این قوانین چیست؟ درمورد تجربیات و نظرات‌تان با ما حرف بزنید. ما با خوشحالی از نظرات ارزشمند شما استقبال خواهیم کرد.
 

دانلوداپلیکیشن ذهن

4 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید