معرفی و خلاصه کتاب غیرممکن غیرممکن است نوشته ماری فورلئو

کتاب غیرممکن غیرممکن است

فهرست مطالب

برای مطالعه خلاصه کتاب غیرممکن غیرممکنه با ما همراه باشید.

شناسنامه کتاب

عنوان کتاب به زبان اصلی: Everything is Figureoutable

نویسنده: ماری فورلئو

کشور: ایالات متحده آمریکا

سال انتشار: ۲۰۱۹

ژانر: توسعه فردی

مناسب برای: گروه سنی بزرگسال

امتیاز کتاب:  ۴.۸ از ۵ (Amazon)، ۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۷ از ۵ (Audible)

مفاهیم کلیدی کتاب

  • مقابله با مفهومی بهنام سندروم انتقاد و تقلب،
  • اهمیت بخشیدن به مسئله پیشرفت به‌جای کمال‌طلبی،
  • مواجهه با شکست و موقعیت‌هایی که افراد در آن احساس سرخوردگی و ناکامی می‌کنند و نحوه رسیدن به آرامش بعد از شکست و وضع عادی،
  • مفهوم مدیریت زمان و هزینه‌ها

معرفی کتاب غیرممکن غیرممکن است

چقدر تابحال برایتان پیش آمده است که در سرتان ایده‌هایی برای تحقق داشته باشید اما وقتی پای عمل رسید، نتوانید آن را به واقعیت تبدیل کنید یا به‌خاطر ترس از شکست، هرگز اقدام به تحقق این ایده خود نکنید؟

آیا شما هم جزو آن‌دسته از افرادی هستید که در برنامه‌هایتان هزار و یک راه ناتمام و پروژه نیمه‌کاره رها شده‌اند و همیشه فکر می‌کنید که وقتتان برای انجام کارها کم است؟ یا مثلا آرزو می‌کنید که کاش ساعت برنارد داشتید و می‌توانستید زمان را متوقف کنید؟

خبر خوب اینکه شما تنها نیستید. این اتفاق برای گروه زیادی از آدم‌ها پیش آمده است و علت آن عدم خودباوری است.

شما خلاق هستید و می‌توانید به یک نابغه بی‌نظیر تبدیل شوید، اما خودتان را باور ندارید و همین مسئله شما را از رسیدن به اهدافتان باز خواهد داشت. ماری فورلئو، نویسنده معروف، در کتاب غیرممکن غیرممکن است، تلاش کرده است تا شما را از این مشکل نجات دهد.

او در این کتاب به شما می‌آموزد که چطور شخصیت خودتان را به فردی نابغه و موفق تبدیل کنید و بهترین نسخه خودتان باشید. فورلئو اعتقاد دارد که برخلاف آنچه همه فکر می‌کنند، شخصیت‌هایی که پر از ایده هستند و هزار کار ناتمام دارند، افرادی جاه‌طلب و خلاق هستند.

اما مشکل بزرگشان این است که نمی‌توانند خودشان را باور کنند. درواقع شما می‌توانید با باور به خودتان، هرآنچه می‌خواهید را به‌دست بیاورید. اما لازمه انجام این کار این است که ذهنیت خود را نسبت به توانایی‌هایتان تغییر دهید و آن را مجددا بپرورانید.

معرفی کتاب غیرممکن غیرممکن است

اما چطور؟

ماری فورلئو تخصص تبدیل کردن افراد به بهترین نسخه خودشان است. او همیشه تلاش کرده است تا افراد را به سمت بهتر شدن هدایت کند و آنها را به این باور برساند که با اتکا به توانایی‌ها و ذهنیت قدرتمندشان، می‌توانند به هرآنچه می‌خواهند برسند.

او تلاش کرده است تا در کتاب غیرممکن غیرممکن است تمام راه‌حل‌هایی ممکن که می‌تواند ذهنیت شما را نسبت به خودتان عوض کند، پیش پایتان بگذارد. در این کتاب آموزش خواهید دید که چطور جرقه تغییرات را در وجودتان بزنید و به آنچه باید تبدیل شوید، تبدیل شوید و آن‌وقت است که باور خواهید کرد «فقط غیرممکن، غیرممکن است».

درباره نویسنده

ماری فورلئو نویسنده معروف آمریکایی است که در ۱۹۷۵ متولد شد. او علاوه‌بر نویسندگی، یک میلیونر خودساخته محسوب می‌شود و سرمایه‌گذار قدرتمندی هم هست. فورلئو در دانشگاه استون هال تحصیل کرد و بلافاصله پس از فارغ‌التحصیلی دنیای کسب‌وکار را کشف کرد.

او پس کسب شهرت از نوشتن کتاب همه مردان تو را می‌خواهند، شرکتی تحت عنوان فورلئو اینترنشنال تاسیس کرد و رسما وارد دنیای کسب‌وکار شد.

طولی نکشید که این شرکت، به‌سرعت رشد کرد و در کمتر از چندسال، به یکی از برترین شرکت‌های خصوصی آمریکایی با بیشترین درصد رشد تبدیل شد و همزمان در لیست پنجاه شرکت برتر آمریکایی با مدیریت زنان جا گرفت.

فورلئو مدرسه‌ای آنلاین را هم اداره می‌کند. او در این مدرسه، به بیش از ۵۵هزار نفر از تمام کشورهای جهان خدمات مشاوره‌ای در زمینه کسب‌وکار ارائه می‌دهد.

نویسنده کتاب غیرممکن غیرممکن است

نقد کتاب

کتاب غیرممکن غیرممکن است، انعطاف و خلاقیت بالایی در ارائه راه‌حل مشکلات به شما دارد. فورلئو برخلاف تمام نویسندگانی که کتاب‌های با موضوع خودیاری را نوشته‌اند، با رویکردی جدید سراغ حل مشکلات رفته است.

او تلاش می‌کند بدون ارائه قواعدی ثابت و راه‌حلی یکسان، به شما ذهنیت حل مسئله را بیاموزد و تزریق خودباوری به شما، بیاموزد که چطور راه را در سخت‌ترین شرایط پیدا کنید و از پس هر چالشی بربیایید.

با خواندن کتاب غیرممکن غیرممکن است یاد خواهید گرفت که با تکیه بر توانایی‌های ذاتی‌تان و مهارت‌های مهم زندگی مانند مدیریت زمان و هزینه‌ها، به همان چیزی که در سر دارید برسید و مسیری که همیشه به‌نظرتان سخت و ناهموار می‌رسد، به مسیری مستقیم و قابل دسترسی تبدیل شود.

عادتها و مهارت‌هایی که فورلئو تلاش دارد با کتاب غیرممکن غیرممکن است به شما بیاموزد، همان چیزی است که برای رسیدن به اهدافتان نیاز دارید. با آموختن این مهارت‌ها خواهید توانست سرعتتان را برای رسیدن به اهدافتان به‌صورت قابل توجهی افزایش دهید و قدرتی مثال‌زدنی در کنار زدن موانع و پشت سر گذاشتن آن‌ها پیدا کنید.

تمرینات این کتاب بسیار ساده و قابل اجرا هستند و درعین‌حال می‌توانند قدرت و مهارت خوبی در شما ایجاد کنند.

 

خلاصه کتاب شدن

معرفی و خلاصه کتاب شدن نوشته میشل اوباما

اکنون بخوانید

 

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

  • افرادی که دوست دارند ایده‌هایی که در سر دارند را عملی کنند اما توان عملی کردن آن را در خودشان نمی‌بینند یا می‌ترسند که قبل از شروع راه شکست بخورند.
  • کسانی که شخصیتی کمال‌گرا دارند و همیشه فکر می‌کنند که تلاش‌هایشان برای تبدیل شدن به بهترین، کم است.
  • کسانی که خودشان را باور ندارند و فکر می‌کنند که سقف توانایی‌هایشان بسیار پایین‌تر از اهدافشان است و نگرشی منفی به خود دارند.

جوایز و دستاوردها

کتاب غیرممکن غیرممکن است، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های خودیاری محسوب می‌شود. این کتاب توانسته است هفته‌ها در لیست پرفروشترین کتاب‌های نیویورک تایمز باقی بماند.

متخصصین چه می‌گویند؟

  • غیر ممکن غیر ممکنه، گردابی از قدرت، شوخ‌طبعی، عمل‌گرایی و فضل است. ماری فورلئ دقیقا همان شیوه زندگی خود را در این اثر نوشته است، با اشتیاق کامل، بی‌دودستگی و تعهدی غیرقابل وصف به زندگی. این زن واقعا می‌ارزد! کتاب او زندگی را تغییر خواد داد. (الیزابت گیلبرت)
  • غیرممکن، غیرممکنه، انقلابی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. مخصوصایی که فکر می‌کنید نمی‌توانید، حتما باید فوری این کتاب را بخرید. (سارا جونز)
  • هوشمند، طنز و به همان اندازه درخشان و سرراست. دوستش داشتم. (برنی براون)
  • بهترین کتابها مانند کلیدی متناسب با قفل‌های مداوم زندگی ما هستند. ماری، صادرق، سخاوتمند و دلسوز است. او خرد خود را در این کتاب به اشتراک می‌گذارد. اگر به دنبال مرحله بعدی سفر زندگیتان هستید تا بتوانید با دیگران متفاوت باشید، این کتاب مال شماست. (ست گادین)
  • این کتاب شما را به نیروگاهی تبدیل میکند که به‌خاطر آن متولد شده‌اید. اگر تابحال از خودتان پرسیده‌اید که چه تفاوتی میان کسانی که رویاپردازی می‌کنند و کسانی که رویایشان را به واقعیت تبدیل کرده‌اند وجود دارد، این کتاب به شما جواب خواهد داد. (تونی رابینز)
  • ماری فورلئو با ترکیبی از برند خود، صمیمیت، هوش و توصیه‌های با بصیرت به ما نشان می‌دهد که چطور مانند عنوان کتاب به هرچیزی که می‌خواهیم برسیم. (آریانا هافینگتون)

توضیح کتاب غیرممکن غیرممکن است

بخشی از کتاب

  • قوی‌ترین کلمات در جهان، کلماتی هستند که شما به خودتان می‌گویید.
  • من برنده می‌شوم یا یاد می‌گیرم، درهرصورت هرگز نمی‌بازم.
  • اگر آستین‌هایتان را بالا بزنید، وارد کار شوید و آن را انجام دهید، می‌توانید هر کاری را که فکر می‌کنید انجام دهید. همه‌چیز قابل تصور است.
  • کمال‌گرایی در اصل خود، چیزی درباره استانداردهای بالا نیست، بلکه درباره ترس است؛ ترس از شکست. ترس از احمق به‌نظر رسیدن، اشتباه کردن، قضاوت، انتقاد و تمسخر. این ترس درست درباره یک واقعیت ساده است که ممکن است درباره ما صادق باشد: «تو به‌اندازه کافی خوب نیستی.»
  • پتانسیل شما بی‌حدوحصر است. شما بی‌نظیر، ارزشمند، توانمند و شایسته رویاهایی هستید که در قلب خود دارید. بیشتر از همه، شما آنچه را که برای تغییر و عبور از چالش‌های پیش‌رویتان نیاز خواهید داشت را در خودتان دارید.
  • در قدم اول برای تغییر، باید باور داشته باشیم که می‌توانیم.
  • هر کسی که حرفه‌ای است، ابتدا به‌عنوان آماتور کار خود را شروع کرد. هیچ هنرمند، ورزشکار، نویسنده، دانشمند، معمار، کارآفرین، برنامه‌نویس یا موسیقی‌دان برتر وجود ندارد که در ابتدای بازی به‌صورت حرفه‌ای وارد میدان شده باشد. برای شروع هر چیزی یا یادگیری مسائل جدید، همه تازه نفس هستند. شما باید از خارج به درونتان سفر کنید، به آن احترام بگذارید، خود را در آغوش بگیرد و حاضر به غرق شدن باشید.
  • به یاد داشته باشید که که انسان‌ها زمانی معتقد بودند که جهان مسطح است، کره مارگارین بهتر از کره حیوانی است و لوبوتومی برش یخ می‌تواند بیماری روانی را درمان کند. آیا خوشحال نیستید که آن روزها به پایان رسیده‌اند؟

دانلود نسخه صوتی خلاصه کتاب غیرممکن غیرممکن است

این روزها همه ما در شلوغی زندگی فرصت کمی برای مطالعه داریم. اگر شما هم جزو آن‌دسته از افرادی هستید که وقت کافی برای مطالعه ندارند و نمی‌توانند وقت زیادی برای خواندن کتاب کامل بگذارند، این لینک مخصوص شماست.

شما می‌توانید بااستفاده از لینک زیر و عضویت در اپلیکیشن ذهن، به منبعی بزرگ از بهترین کتاب‌های دنیا در زمینه مدیریت و توسعه فردی دست پیدا کنید. این کتاب‌ها با دقت و وسواس خلاصه شده‌اند و ما تلاش کرده‌ایم تا خلاصه‌نویسی این کتاب‌ها، هیچ نکته مهم و قابل خواندنی را کنار نگذاریم.

گوش دادن به نسخه صوتی هر خلاصه کتاب، تنها بیست دقیقه از شما زمان می‌برد و به سادگی خواهید توانست به تمام آموزه‌های کتاب تسلط پیدا کنید، مانند کسی که همه کتاب را به‌صورت کامل خوانده است.

اگر دوست دارید خلاصه کتاب غیرممکن غیرممکن است را گوش کنید، روی لینک زیر کلیک کنید.

دانلود خلاصه کتاب غیرممکن غیرممکن است

4 دیدگاه‌ها

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید