• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

نویسنده : ماری فورلئو
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 14 )
خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه
پخش دمو

خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که همیشه از کم آوردن وقت شکایت دارید، اگر همیشه کارهایی که شروع می‌کنید ناتمام می‌مانند، اگر آرزو می‌کنید که ای کاش روزتان بیش از ۲۴ ساعت داشت، این کتاب مخصوص شماست. ماری فورلئو در کتاب غیرممکن غیرممکنه شما را با بخشی از وجودتان آشنا می‌کند که می‌تواند از هرکسی، شخصیتی موفق در طراز جهانی بسازد. مسئله اینجاست که فورلئو معتقد است افرادی که به چنین خصوصیات و عاداتی دارند، برخلاف آنچه خودشان و دیگران فکر می‌کنند، افرادی جاه‌طلب و خلاق هستند. درواقع این شما نیستید که مشکل

اگر ایده‌های بزرگ در سر دارید اما نمی‌توانید کار را شروع کنید یا کار شروع شده را به اتمام برسانید، کتاب غیر ممکن غیر ممکنه مخصوص شماست.

شناسنامه خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

عنوان کتاب: غیر ممکن غیرممکنه عنوان کتاب به زبان اصلی: Everything Is Figureoutable نویسنده: ماری فورلئو نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۸ از ۵ (Amazon)، ۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۷ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

یکی از مسائل مهمی که فورلئو در کتاب غیرممکن غیرممکنه به خوانندگان خود می‌آموزد، مقابله با سندرم انتقاد و تقلب است. او بیان می‌کند که چرا صرف پیشرفت و نه رسیدن به کمال، اهمیت دارد و چرا باید برای آن تلاش کرد. شما در این کتاب می‌آموزید که اگر شکست خوردید، چطور با آن مقابله کنید و به مسیر عادی کار و زندگی خود برگردید. مدیریت زمان و هزینه‌ها از دیگر مسائل مهمی است که در این کتاب مطرح می‌شوند. شما در این کتاب یاد خواهید گرفت که چطور بر کمبود وقت و هزینه غلبه کنید.

درباره نویسنده خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

ماری فورلئو، نویسنده، سرمایه‌گذار و میلیونر خودساخته آمریکایی در ۷ دسامبر ۱۹۷۵ در در این کشور متولد شد. او بعد از فارغ‌التحصیلی در دانشگاه ستون هال؛ وارد کسب دنیای کسب‌وکار شد. اما سکوی پرش فورلئو نوشتن کتاب همه مردان تو را می‌خواهند بود. این کتاب به سرعت به فروش بالایی دست پیدا کرد و به ۱۶ زبان ترجمه شد. در همان سال، فرولئو توانست کسب‌وکار خود را تحت عنوان فورلئو اینترنشنال راه‌اندازی کند. او همزمان، مدرسه آنلاین فرولئو را هم راه‌اندازی که در آن به ۵۵هزارنفر از ۱۴۸ کشور برای ساخت کسب‌وکارهای کوچک راهنمایی و مشاوره می‌داد. فورلئو به سرعت به موفقیت دست پیدا کرد و در ۲۰۱۴ به‌عنوان یکی از ۵۰۰ شرکت برتر خصوصی آمریکایی مطرح شد. همچنین توانست شرکت خود را در لیست پنجاه شرکت برتر زنان جا دهد. فرلئو برنامه‌های تلویزیونی زیادی را هم در لیست اجرا کرده است و در آن‌ها با شخصیت‌های نامداری مانند تونی رابینز، ریچارد برنسن و اپرا وینفری مصاحبه داشته است.

نقد خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

کتاب غیرممکن غیرممکنه در دسته کتاب‌های خودیاری قرار می‌گیرد. اما این کتاب یک تفاوت اساسی با کتاب‌های همرده خود دارد. او در این کتاب به جای ارائه راه‌حل برای برای مشکلی خاص، به شما می‌آموزد که چطور خودتان راه‌حل را در هر مشکلی پیدا کنید. فورلئو در این کتاب به شما ماهی نمی‌دهد، بلکه ماهیگیری یاد می‌دهد تا بتوانید خلاقه فکر کنید و با استفاده از همین عنصر، پیشرفت کنید. فرقی ندارد درحال جدال با چه مشکلی هستید. قرار است عادتی مخرب را کنار بگذارید یا می‌خواهید مهارتی جدید بیاموزید، قرار است روابطتان را بازسازی کنید یا کسب‌وکاری جدید را استارت بزنید، این کتاب به شما یاد می‌دهد که چطور با همه چالش‌ها و برنامه‌های زندگیتان کنار بیایید و آن‌ها را حل کنید. شما در این کتاب با عاداتی آشنا خواهید شد که سرعت شما را تا ۴۲درصد در رسیدن به اهدافتان تشدید خواهد کرد. با این کتاب و خوش‌بینی نسبت به خود و عادت‌هایتان قادر خواهید شد به سادگی همه موانع را کنار بزنید و به هرآنچه می‌خواهید دستی یابید.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب غیر ممکن غیر ممکنه

کتاب غیرممکن غیرممکنه توانسته است برای مدت‌ها پرفروشترین کتاب نیویورک تایمز باشد.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

اگر ایده‌های زیادی در سر دارید، اما از عملی کردن آن‌ها می‌ترسید، اگر شکست خوردن برایتان مثل کابوس است، اگر به خودتان و توانایی‌هایتان ایمان ندارید، این کتاب مخصوص شماست. غیر ممکن غیر ممکنه می‌تواند نگرش شما را نسبت به خودتان و تمام آنچه به صورت بالقوه در شما وجود دارد عوض کند. به همین دلیل خواندن آن را به همه کسانی که هنوز راه خود را در زندگی پیدا نکرده‌اند و از شروع کار می‌ترسند، پیشنهاد می‌کنیم.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

غیر ممکن غیر ممکنه، گردابی از قدرت، شوخ‌طبعی، عمل‌گرایی و فضل است. ماری فورلئ دقیقا همان شیوه زندگی خود را در این اثر نوشته است، با اشتیاق کامل، بی‌دودستگی و تعهدی غیرقابل وصف به زندگی. این زن واقعا می‌ارزد! کتاب او زندگی را تغییر خواد داد. (الیزابت گیلبرت) غیرممکن، غیرممکنه، انقلابی در زندگی شما ایجاد خواهد کرد. مخصوصایی که فکر می‌کنید نمی‌توانید، حتما باید فوری این کتاب را بخرید. (سارا جونز۹ هوشمند، طنز و به همان اندازه درخشان و سرراست. دوستش داشتم. (برانی براون) بهترین کتابها مانند کلیدی متناسب با قفل‌های مداوم زندگی ما هستند. ماری، صادرق، سخاوتمند و دلسوز است. او خرد خود را در این کتاب به اشتراک می‌گذارد. اگر به دنبال مرحله بعدی سفر زندگیتان هستید تا بتوانید با دیگران متفاوت باشید، این کتاب مال شماست. (ست گادین) این کتاب شما را به نیروگاهی تبدیل میکند که به‌خاطر آن متولد شده‌اید. اگر تابحال از خودتان پرسیده‌اید که چه تفاوتی میان کسانی که رویاپردازی می‌کنند و کسانی که رویایشان را به واقعیت تبدیل کرده‌اند وجود دارد، این کتاب به شما جواب خواهد داد. (تونی رابینز) ماری فورلئو با ترکیبی از برند خود، صمیمیت، هوش و توصیه‌های با بصیرت به ما نشان می‌دهد که چطور مانند عنوان کتاب به هرچیزی که می‌خواهیم برسیم. (آریانا هافینگتون)

بخش هایی از متن کتاب

همین حالا به اطراف نگاه کنید. نه، واقعاً به اطراف نگاه کنید. هر کجا هستید، هر کاری که دارید می‌کنید، دست از خواندن بردارید و به همه‌ی چیزهایی که می‌بینید توجه کنید. ببینید چه چیزهایی در اختیار دارید (همین کتاب هم جزئی از آن است)؛ وسایلی که نزدیک شماست، چه پوشیده‌اید، روی چه نشسته‌اید، اشیایی که احاطه‌تان کرده‌اند. چیزی‌هایی که من می‌بینم: اثر انگشتم روی صفحه‌ی لپ‌تاپ؛ فنجان قهوه؛ دیواری پر از کابینت‌های چوبیِ آشپزخانه که با توری سیمی پوشیده شده و پر از لیوان، گلدان و کتاب است؛ دفترچه‌ای فنری؛ چند بطری شراب. این‌ها چیزهای واضحی‌اند که دیده می‌شوند. به احتمال زیاد هر دوی ما در میان معجزاتِ مدرنی مثل الکتریسیته، لوله‌کشیِ داخلی و وای‌فای نشسته‌ایم. تمام این چیزهایی که ما را احاطه کرده‌اند، از جرقه‌ی یک فکر به وجود آمده‌اند، یک ایده، تصوراتِ بدْوی و بی‌شکلِ یک نفر. هر فیلمی که تابه‌حال دیده‌اید، هر داستانی که شنیده‌اید و هر کتابی که خوانده‌اید، هر موسیقی‌ای که شما را وادار به آوازخواندن یا گریه کرده، مسیری رمزآلود از را جهان نیستی به هستی طی کرده است، از ایده‌ای بی‌شکل تا واقعیتی ملموس. ذهن ما نوعی ماشین خلاقِ جادویی است. ذهن ما محل تولد تجارب بسیار فوق‌العاده‌مان و پیشرفت در تاریخ بشر است. ذهن ما آن چیزی است که قدرت ساخت واقعیت، هم برای ما و هم برای دیگران را به ما می‌دهد. چون... هر چیزی در دنیای مادی ابتدا ریشه در فکرمان دارد.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف