بهترین راه پول درآوردن از اینترنت

بهترین راه پول درآوردن از اینترنت

فهرست مطالب

روش‌‌های قانونی بسیاری برای کسب درآمد واقعی در فضای آنلاین وجود دارند. هر زمان که بحث در مورد راه پول درآوردن از اینترنت مطرح می‌شود، آنچه در ذهن مردم است ایجاد یک وبسایت فروشگاهی برای ارائه محصولات است. اما امرار معاش از طریق اینترنت چیزی فراتر از این حرفاهاست! این مهم به فداکاری، پشتکار و سخت کوشی زیادی نیاز دارد. در اینجا چندین راه واقع بینانه و اثبات شده برای افرادی که آماده سرمایه‌گذاری در وقت و تلاش خود برای پول درآوردن از اینترنت هستند، آورده شده‌اند؛ با ذهن همراه باشید.

بهترین راه پول درآوردن از اینترنت

هیچ راهی بهترین نیست! بلکه برخی از روش‌ها می‌توانند در راستای بهترین راه‌های پول درآوردن از فضای آنلاین در نظر گرفته شوند:

بازاریابی وابسته

مدت زمان طولانی است که بازاریابی شرکت‌‌های وابسته وجود دارد. برای بیش از بیست سال، بازاریابی وابسته یک روش ثابت شده برای کسب درآمد از اینترنت است. اولین برنامه بازاریابی شرکت‌‌های وابسته از حدود سال ۱۹۹۴ به صورت آنلاین آغاز به کار کرده است. این یک مدل تقسیم درآمد است که در آن تولیدکنندگان محتوا و بازاریاب‌‌ها می‌توانند ترافیک وب را به وب سایت‌‌هایی هدایت کنند که مردم خریدهای دیجیتالی انجام می‌دهند.

راه پول درآوردن از اینترنت

آمازون یکی از بزرگ‌ترین و موفق‌ترین وبسایت‌های بازاریابی وابسته است. برنامه Associate  آمازون از سال ۱۹۹۶ اجرا شده است. از آن زمان، تعداد زیادی از گزینه‌‌های جدید بازاریابی شرکت‌‌های وابسته ظاهر شده‌اند. اگر مردم کالایی را خریداری کنند، بازاریاب‌‌های شرکت‌‌های وابسته درصد کمی از سود محصول را به دست می‌آورند. فروش خیلی زیاد نخواهد بود اما اگر بتوانید وبسایتی بسازید که تعداد زیادی بازدیدکننده واجد شرایط داشته باشد، درآمد شما واقعاً بالا خواهد رفت.

فرصت‌‌های بازاریابی شرکت‌‌های وابسته را می‌توان به دو دسته طبقه‌بندی کرد. ابتدا می‌توانید به شرکت‌‌هایی نگاه کنید که برنامه‌‌های وابسته خود را اجرا می‌کنند. دوم، شما می‌توانید یک شبکه وابسته یا پلتفرم ایجاد کنید. شبکه وابسته محلی است که بازاریابان می‌توانند شرکت‌‌هایی که در حال اجرای برنامه‌‌های وابسته هستند را پیدا کنند. آن‌‌ها معمولاً شرکت‌‌های کوچک‌تری هستند که به منابع شبکه‌ای بزرگی بستگی دارند. برخی از بهترین شبکه‌‌های وابسته در دنیا شامل shareAsale ،CJ Affiliate ،Awin ، Rakuten Marketing ،Peerfly ،Avangate هستند.

وبلاگ نویسی

افراد وبلاگ‌‌ها را به عنوان روشی برای بیان دیدگاه‌‌های خود یا به عنوان رسانه‌ای خلاق راه‌اندازی می‌کنند. با این حال، موارد زیادی وجود دارند که افراد از طریق وبلاگ خود امرار معاش می‌کنند و حتی برخی آن‌‌ها را به شرکت‌‌های بزرگی مانند‌‌ هافینگتون پست تبدیل کرده‌اند. ایجاد یک وبلاگ بلافاصله برای شما درآمد ایجاد نمی‌کند، اما با یک دید طولانی‌مدت بهبود می‌یابد؛ مهارت‌‌هایتان رشد می‌کند و سایت شما بازدید بیشتری را به خود اختصاص می‌دهد. در اینجا نکات مفیدی برای پول درآوردن از اینترنت از طریق وبلاگ نویسی آورده شده است:

  • روی یک موضوع گسترده مانند سلامتی، امور مالی، رشد شخصی، روابط یا سرگرمی‌‌ها تمرکز کنید.
  • بهترین منابع ممکن را ایجاد کنید و برای هر موضوع مشخص کیفیت را هدف قرار دهید.
  • درباره SEO (بهینه سازی موتور جستجو) و نحوه رتبه بندی سایت خود در موتورهای جستجو اطلاعات کسب کنید.
  • شبکه‌ای با وبلاگ نویسان معروف و سایر تأثیرگذاران ایجاد کنید.

این نکات شما را در مسیر درستی هدایت می‌کنند و در نتیجه حجم بالایی از ترافیک را برای وبلاگ خود ایجاد می‌کنید و شما فرصت کسب درآمد از وبلاگ مانند تبلیغات پولی، فروش محصولات، رپوتاژ و موارد دیگر را خواهید داشت.

فروش کتاب الکترونیکی

با ارائه مهارت‌‌ها و دانش خود در یک کتاب الکترونیکی قابل بارگیری که به افراد کمک می‌کند تا مهارتی را یاد بگیرند، شغل خود را توسعه دهند یا کسب و کار خود را شروع کنند، می‌توانید با کمک ابزارهایی مانند Sellfy به صورت آنلاین درآمد خوبی کسب کنید تا بتوانید به سرعت فایل‌‌های  PDFخود را مانند کتاب الکترونیکی به فروش برسانید. حتی می‌توانید کتاب خود را در یکی از بزرگ‌ترین فروشندگان کتاب در جهان بارگذاری کنید، با انتشار کتاب خود در آمازون، قیمت را تعیین می‌کنید، حق کتاب خود را حفظ می‌کنید و به مخاطبان گسترده آمازون دسترسی پیدا می‌کنید. در ازای هر فروش، ۷۰ درصد را خود و مابقی را سایت آمازون دریافت می‌کند.

راه پول درآوردن از اینترنت

مربی‌ گری آنلاین

اگر در صنعت خود متخصص هستید، می‌توانید یک برنامه مربی ‌گری را بهصورت آنلاین تنظیم کنید و از پول درآوردن از اینترنت لذت ببرید. رشد فنآوری، ایجاد سایت‌‌های عضویت در جایی که بتوانید برنامه‌‌های مربی گری خود را ارائه دهید و به شما دستمزد بپردازد، بسیار آسان شده است. فیلم‌‌ها یک ابزار مفید برای برنامه‌‌های مربی گری آنلاین هستند. به همین ترتیب، شما به یک پلتفرم توزیع ویدئو نیاز دارید که مقرون به صرفه بوده و دارای تمام ویژگی‌‌های مورد نیاز برای برنامه‌‌های مربی گری رایگان و پولی باشد. برای راه‌اندازی دوره‌‌های آنلاین می‌توان از خدمات آنلاینی مانند Thinkific ،Kajabi استفاده کرد. همچنین ممکن است بخواهید برخی از نرم افزارهای ویدیویی مورد استفاده عمومی مانند Camtasia ،Camstudio و Screencast-O-Matic را امتحان کنید.

خرید و فروش دامنه

گزینه دیگر خرید و فروش دامنه است. اگر نمره SEO خوب یا دامنه‌ای با نام خاص داشته باشید، می‌توانید از فروش دامنه خود کسب درآمد کنید. شرکت رسانه‌‌های اجتماعی Buffer، سال گذشته Buffer.Com را با ۶۰۰۰۰۰ دلار فروخت! به روشی مشابه می‌توانید دامنه‌‌های منقضی شده را خریداری کنید و به افرادی که به آن نیاز دارند با قیمت بالاتری بفروشید. راستش را بخواهید، تجارت دامنه مشکل است و حتی برای شروع باید یک متخصص باشید، در غیر این صورت ممکن است ضرر کنید. اما، اگر قبلا دامنه‌ای داشته‌اید و از آن استفاده نمی‌کنید، می‌توانید در سایت‌‌های مختلفی آن را به  فروش برسانید.

[su_box title=”همچنین بخوانید: ” style=”bubbles box_color=”#a631a8″ radius=”20″]

[su_animate type=”shake” duration=”0.5″] بهترین راه‌های کسب درآمد اینترنتی ؛ ۸ روش کسب درآمد اینترنتی را دراین مقاله میخوانیم. [/su_animate]

[/su_box]

فریلنسر شدن

اگر شما یک برنامه نویس، نویسنده، طراح گرافیک یا بازاریاب خوب هستید، می‌توانید بسیاری از مشاغل آنلاین با حقوق بالا را در ایران پیدا کنید. شما فقط باید صبور و مایل به یادگیری بیشتر باشید. برای تبدیل شدن به یک فریلنسر خوب باید دو مهارت داشته باشید. یکی مهارت اصلی‌تان است و مهارت دوم بازاریابی است. اگر بازاریاب خوبی نیستید، برای ایجاد رزومه‌ای قوی از یک بازاریاب باتجربه کمک بگیرید. برای به دست آوردن مشتری باید مهارت‌‌های ارتباطی بسیار خوبی داشته باشید.

درآمد از طریق فیس بوک و اینستاگرام

در اینستاگرام، فیس بوک و توییتر محدودیتی برای پتانسیل درآمد وجود ندارد. در آنجا افرادی وجود دارند که فقط برای یک توییت یا پست فیس بوک مبلغ زیاد می‌گیرند. راه‌‌های بسیاری برای پول درآوردن از اینترنت و اینستاگرام وجود دارند. پایگاه طرفداران شبکه‌‌های اجتماعی برای چنین افرادی یک دارایی است، بیشتر آن‌‌ها در حوزه سرگرمی‌ فعالیت دارند. افراد مرتبط با حوزه مد و سرگرمی می‌توانند از صفحه اینستاگرام خود کسب درآمد کنند. شما می‌توانید طرفداران BhakSala ، Gabbar Singh و StoryPick را بررسی کنید و تصور کنید که این ارزش برای هر شرکتی که می‌خواهد در چنین صفحاتی تبلیغ کند، چقدر با ارزش است.

راه پول درآوردن از اینترنت

استارتاپ فروش محصول

این زیباترین و سودآورترین روش اداره یک تجارت آنلاین است. شما هرگز نمی‌دانید که یک استارت آپ چگونه می‌تواند به رشد شما و پول درآوردن از اینترنت کمک کند. برای ساخت محصولی که مشتریان خواهان خرید آن هستند، باید سخت کار کنید. فروش محصول کاری بسیار هیجان انگیز است. یک بازاری بزرگ در فضای مالی شخصی وجود دارد، شما می‌توانید یک شرکت یا وبلاگ برای تسهیل وام دادن به افراد با نمره اعتبار پایین یا ایجاد محدودیت اعتباری برای افرادی که دارای امتیاز اعتباری بالایی هستند، ایجاد کنید.

بیتکوین

بیت کوین و ارزهای رمزپایه در یک مرحله بسیار اساسی قرار دارند، اما اگر مدتی را به سختی کار کنید، در نهایت درآمد زیادی کسب خواهید کرد. بهترین قسمت این است که شما می‌توانید بیشتر اطلاعات را به صورت آنلاین پیدا کنید. ما به شما توصیه می‌کنیم که قبل از شروع سرمایه گذاری در بیت کوین، روزهای اول را صرف یادگیری بیت کوین و ارزهای رمزپایه کنید. از آنجا که بازار جدید است و بسیاری از افراد در حال ورود به این بازار هستند، می‌توانید انتظار رشد زیادی را در ماه‌‌ها یا سال‌‌های آینده داشته باشید.

فروش عکس

اگر به عکاسی علاقه دارید یا عکس‌‌های زیادی روی‌‌ هارد دیسک خود دارید، چرا فروش آنلاین آن‌‌ها را امتحان نمی‌کنید؟ تصاویر و موضوعات مناسب می‌توانند به شما کمک کنند تا درآمد کسب کنید. به انواع تصویری که وب سایت‌‌های تجاری، وبسایت‌‌های خبری و وبلاگ‌‌ها طی چند هفته گذشته استفاده کرده‌اند، نگاهی بیندازید. سعی کنید عکس‌هایی مانند آنها را بفرشوید. سایت‌‌های معروف عکاس مانند Shutterstock ،Alamy ،Getty و iStock کمیسیون فروش خود را دریافت می‌کنند و به افراد اجازه می‌دهند تا تصاویر شما را بر اساس جستجوی کلمات کلیدی پیدا کنند.

[su_box title=”همچنین بخوانید: ” style=”bubbles box_color=”#a631a8″ radius=”20″]

[su_animate type=”shake” duration=”0.5″] بهترین راه های تبلیغات اینترنتی [/su_animate]

[/su_box]

طراحی وب سایت

مسلماً همه از نظر فنی اهل مهارت در طراحی سایت نیستند، اما این یکی از بهترین راه‌‌ها برای پول درآوردن از اینترنت است. بین افرادی که به دنبال وبلاگ هستند، مشاغل جدید راه‌اندازی می‌کنند یا شرکت‌‌هایی که می‌خواهند وب سایت فعلی خود را راه‌اندازی کنند، گزینه‌‌های زیادی وجود دارند.

در حالی که می‌توانید به دنبال پروژه‌‌های آزاد باشید، می‌توانید قیمت‌‌های خود را نیز تعیین کرده و برای خدمات خود وب سایتی ایجاد کنید. رقابت زیادی وجود دارد، بنابراین شما احتمالاً می‌توانید از Fiverr یا Upwork شروع به کار کنید تا مهارت‌‌ها و نمونه کارهای خود را قبل از اینکه خودتان بسازید، آغاز کنید. اما حتی در آن صورت نیز می‌توانید درآمد مناسبی کسب کنید. به برخی از نمایه‌‌های Upwork افراد در این گروه نگاهی بیندازید.

ورود اطلاعات

یک روش نسبتاً آسان برای پول درآوردن از اینترنت آن هم از خانه، ورود اطلاعات است. شما می‌توانید در چند وظیفه مهارت داشته باشید و به طور معمول چندین کار را کنترل کنید. این می‌تواند شامل مواردی از جمله مدیریت اطلاعات، خدمات مشتری، پاسخگویی به تلفن‌‌ها، سازماندهی و آپلود اسناد در وبسایت باشد.

نکته قابل توجه در مورد مشاغل ورود اطلاعات، انعطاف پذیری در زمان و کار در منزل است. مزیت دیگر این است که فرصت‌‌هایی برای کار تمام وقت یا شاید فقط آخر هفته‌‌ها که وقت آزاد بیشتری دارید وجود دارد و حتی اگر به صورت نیمه وقت در خانه کار می‌کنید، باز هم می‌توانید ماهانه کسب درآمد کنید.

کلام آخر

از برخی از موارد فوق می‌توانید بلافاصله برای پول درآوردن از اینترنت استفاده کنید اما برخی دیگر به مدتی زمان بیشتری نیاز دارند. اگر اکنون به پول احتیاج دارید یا اگر می‌خواهید برای ساختن چیزی وقت بگذارید، یکی از موارد می‌تواند اولویت شخصی شما باشد. اگر یک نویسنده هستید، کار فریلنسری را پیش بگیرید و اگر هم ذهنی آینده نگر دارید به فکر ایجاد یک وبلاگ باشید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید