پاکسازی کوانتومی ؛ تکنیکی برای پاکسازی جسمی و ذهنی انسان

پاکسازی کوانتومی

فهرست مطالب

پاکسازی کوانتومی اصطلاحی برای یکسری تکنیک‌های عملی – گروهی است که به ما کمک می‌کند تا به آرامش عمیقی برسیم که اغلب به آن مراقبه نیز گفته می‌شود. همان‌طور که ما از تکنیک مدیتیشن کوانتوم پاکسازی استفاده می‌کنیم، اما باید بدانید این اصطلاح یک دین نیست، یک فلسفه و سبک زندگی نیست! این مجموعه‌ای از اعمال است که هدف مولدی را دنبال می‌کنند. اما اینکه پاکسازی کوانتومی چیست و چه کاربردی دارد، همان چیزی است که ما در این مقاله از ذهن درباره آن صحبت می‌کنیم.

پاکسازی کوانتومی چیست؟

پاکسازی کوانتومی چیست؟

در کوتاه مدت، یک وضعیت ذهنی مطلوب که گفتگوی درونی را بیدار می‌کند و پاکسازی بدن و ذهن از بیماری، بی‌نظمی و ناراحتی را برطرف می‌کند و در دراز مدت ارتقاء رشد شخصیتی، سلامت روانی و جسمی را در بر دارد، پاکسازی کوانتومی نام دارد. همانطور که در بالا بیان کردیم، پاکسازی کوانتومی یک دین نیست، بلکه یک تکنیک است.

پاکسازی کوانتومی فرآیندی است که از آگاهی و مهارت‌های روان‌شناختی در جراحی روانی، بهبود و دستکاری انرژی به همراه ابزارهای معنوی برای کار در اعماق و استخراج انسدادهای سنگین انرژی، مسائل ناسالم روانی، دلبستگی‌های روحی و لایه‌هایی از اثرات روانی باقی‌مانده استفاده می‌کند. سطح کوانتومی به منظور ترویج و ترمیم جریان سالم بیولوژیکی انسان عمل می‌کند.

این اصطلاح از تمام ادیان پشتیبانی می‌کند، زیرا استرس را رها کرده و ذهن، بدن و احساسات شخصی را تقویت می‌کند. به طور عام به عنوان «روشنگری» نیز خوانده می‌شود. روشن کردن کلید برق یک تکنیک است. این شامل هیچ فلسفه‌ای نیست، فقط یک عمل است! اخیراً تکنیک‌های مورد مطالعه، توسط جامعه علمی مدرن مورد پذیرش قرار گرفته‌اند که در آن پاکسازی کوانتومی با نام‌های مختلفی فراخوانی می‌شوند:

  • پاسخ آرامش‌بخش
  • حالات هیپومتابولیک
  • خود هیپنوتیزم
  • آرامش پیش‌رونده
  • بیوفیدبک
  • آموزش الکتروآنسفالوگرافی آلفا یا بیت‌ریتم

[su_box title=”همچنین بخوانید: ” style=”bubbles” box_color=”#a631a8″ radius=”20″]

[su_animate type=”shake” duration=”0.5″]روش ۲۱ روزه ؛ قانون جذب با چالش ۲۱ روزه برای تغییرات پایدار در زندگی[/su_animate]

[/su_box]   

چرا اصطلاح پاکسازی کوانتومی؟

در نظریه کوانتومی تصور می‌شود که جهان یک فضای خالی است که از توده‌های ریز و درشت، بسته‌های کوچک ماده و انرژی تشکیل شده‌اند که از نظر زمان و مکان از یکدیگر جدا می‌شوند (جهان کوانتومی).

جهان از انرژی و ماده تشکیل شده است، پس بدن ما از انرژی و ماده ساخته شده است. علم ثابت کرده است که بدن ما نیز از ذرات ریز ماده و انرژی تشکیل شده است. بدن ما به سلول‌ها، مولکول‌های شیمیایی، اتم‌ها، زیرمجموعه‌ها و کوارک‌ها تقسیم می‌شوند. ما ماده جامد نیستیم!

ما در حال استنشاق، بازدم و ترشح میلیون‌ها میلیون اتم هیدروژن، اکسیژن، کربن و نیتروژن از قلب، ریه، کبد، مغز و معده خود هستیم. ما بخشی از جهان هستیم و جهان بخشی از ما است. یک موجود زنده همیشه در جریان است و ما بخشی از همه چیز هستیم. کوانتوم جهان از ما جدا نیست، بلکه ما خودِ کوانتوم هستیم.

ما از تکنیک‌های مراقبتی برای تجسم پاکسازی بدن و ذهن در فضاهای بین این ذرات کوانتومی برای برطرف کردن بیماری، بی‌نظمی و ناراحتی استفاده می‌کنیم. اما باید از این تکنیک برای کاهش استرس، بهبود سلامت و ارتقاء سن بیولوژیکی (سن طبیعی) بسیار استفاده کنیم!

فواید پاکسازی کوانتومی

فواید پاکسازی کوانتومی

تکنیک کوانتومی، روشی علمی است، زیرا قابل استفاده برای همه، قابل تکرار و قابل اثبات توسط هر فردی در هر کجای دنیا است. شما برای شروع این تکنیک، نیاز دارید زندگی خود را به کلی تغییر دهید. فقط آن را یاد بگیرید، آن را تمرین کنید و از مزایای آن لذت ببرید.

نخست باید مفهوم «مانترا» را درک کنید. مانترا صدایی است که شخص به صورت واژگان خاصی تکرار می‌کند. تکرار درونی یک صدا و تمرکز ذهنی بر روی یک نقطه خاص، تکنیک اساسی کوانتومی نام دارد.

در حال حاضر بسیاری از طرفداران غیر مذهبی به عنوان روشی برای کاهش استرس از تکنیک‌های بسیار مشابه استفاده می‌کنند. این تکنیک سطح کورتیزول را کاهش می‌دهد، هورمونی که در پاسخ به استرس آزاد می‌شود. همچنین باعث بهبود بدن بعد از جراحی می‌شود و می‌تواند مقاومت بدن در برابر بیماری را بالا ببرد.

بسیاری از تکنیک‌های تمرکز عمومی دیگر با استفاده از تجسم و تنفس، صداها، تمرکز روی کریستال‌های اشیاء و موارد دیگر وجود دارند. ما بسیاری از این موارد را در روش‌های مراقبه خودمان گنجانده‌ایم.

ما دریافتیم که این تکنیک‌ها برای ما آرامش ایجاد می‌کنند، سکوت مغزی، آرامش درونی و فرصتی را برای حل مشکلات فراهم می‌کنند. از استرس مصنوعی (آگیتا) که بدن گاهی اوقات ایجاد می‌کند، خلاص می‌شود. تکنیک کوانتومی باعث افزایش انرژی انسان شده و اضطراب و افسردگی را کاهش می‌دهد.

نحوه استفاده از تکنیک پاکسازی کوانتومی

نحوه استفاده از تکنیک پاکسازی کوانتومی

در زیر قانون اصلی اجرای تکنیک کوانتومی آورده شده است:

  • ترجیحاً برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه وقت خود را آزاد کنید (قبل از صبحانه، قبل از شام یا ۲ ساعت بعد از هر وعده غذایی).
  • لباس راحت به تن کنید.
  • اتاق باید کم نور باشد.
  • بی‌سر و صدا در یک موقعیت راحت بنشینید (صندلی یا روی زمین)
  • چشم‌های خود را ببندید.
  • ممکن است بخوابید، ولی سعی کنید با آن مبارزه کنید.
  • انگشتان دست را لمس کنید.
  • دست راست را روی سمت چپ قرار دهید.
  • سپس دستان را روی پاها قرار دهید.
  • روی تنفس خود تمرکز کنید.
  • استنشاق ۳ ثانیه، نگه داشتن ۳ ثانیه و بازدم ۳ ثانیه

شروع به تکرار یک صدا یا کلمه کنید. این تکرار درونی صدا و ذهن است که بر آن نقطه مرجع متمرکز می‌شود که گفتگوی درونی را کنار می‌گذارد، سر و صدای ذهنی را ترک می‌کند، تفکر را سرکوب می‌کند و به ذهن فرصتی برای آرامش می‌بخشد. تصفیه بدن و ذهن از بیماری، اختلال و ناراحتی را از بین ببرید.

تکنیک پاکسازی کوانتومی

انتخاب صدا، کلمه یا مانترا مورد نظر خودتان نیز کاملاً قابل قبول است. به یاد داشته باشید، پاکسازی کوانتومی یک دین نیست. شما می توانید کلمات یا عبارات کوتاهی را انتخاب کنید، احساسات خوب و مثبت را ایجاد کنید. می‌توانید از یکی از این موارد زیر استفاده کنید:

«من بخشی از همه هستم.»

«من بخشی از آزادی جهان هستم.»

«من برگی روی درخت هستم.»

«من مرکز جهان هستم.»

«من یک موج آرام دریا هستم.»

یا می‌توانید فقط با چشمان بسته در حالت راحت و بی‌سر و صدا بنشینید و اصلاً هیچ یک از موارد فوق را برای ۱۵ تا ۲۰ دقیقه انجام ندهید تا در آرامش درونی خود غرق شوید. مطالعات نشان داده‌اند که این تکنیک به همان اندازه گفتن جملات مانترا می‌توانند مؤثر باشند.

کلام آخر

میلیون‌ها نفر از جمله روحانیون دین‎های مختلف، مراقبه را انجام می‌دهند. این تکنیک‌ برای هزاران سال توسط بسیاری از فرهنگ‌ها مورد استفاده قرار گرفته است. از متون ذن بودایی گرفته تا تورات عبری، مناجات‌های مسیحی، قرآن اسلام، یوگا، تی چی و سنت هندوی، پاکسازی کوانتومی در همه جا دیده می‌شود.

این مهم است که اطمینان حاصل شود که جریان انرژی شخصی شما به همان اندازه پایدار، تمیز و در گردش است تا بتواند شفافیت و تفسیر معنوی، سلامتی کامل و رشد روانی را نمایان سازید. پس بدون اتلاف وقت، پاکسازی کوانتومی را به یک تکنیک بسیار کاربردی از همین امروز شروع کنید.

دانلود اپلیکیشن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید