خلاصه کتاب صبح جادویی

خلاصه کتاب صبح جادویی

فهرست مطالب

اگر بتوانید با تغییر روشی که صبح‌تان را آغاز می‌کنید، هر جنبه‌ای از زندگی خود را تغییر دهید، چه می‌کنید؟ چه چیزی را تغییر می‌دهید؟

می‌توان گفت صبح حساس‌ترین قسمت روز است که تکلیف بقیه روز را مشخص می‌کند. درنتیجه، اگر بتوانید برنامه صبحگاهی خود را به میزان قابل توجهی بهبود ببخشید، می‌توانید بقیه زندگی خود را به میزان قابل توجهی بهبود دهید.‌

کتاب صبح جادویی در مورد اتخاذ رویکردهای ساده برای ایجاد نتایج تغییر دهنده در زندگی است. این کتاب ساده‌ترین و موثرترین فرآیند گام به گام را در اختیارتان قرار می‌دهد تا هر روز با انرژی، انگیزه و تمرکز بیشتر از خواب بیدار شوید و زندگی خود را به سطحی بالاتر ببرید.

آماده‌اید که فصل بعدی زندگی‌تان، یعنی خارق‌العاده‌ترین زندگی‌ای که تا به حال تصور کرده‌اید را شروع کنید؟

خلاصه کتاب صبح جادویی را بخوانید تا با تمام پتانسیل خود از خواب بیدار شوید.

شناسنامه کتاب صبح جادویی

معرفی کتاب

صبح جادویی نوشته‌ هال الرود یکی از متحول کننده‌ترین کتاب‌هایی است که تاکنون نوشته شده است. برنامه صبح جادویی زندگی بسیاری از مردم در سراسر جهان را بهبود بخشیده است. این کتاب برای چندین هفته در رتبه اول پرفروش بوده و بسیاری از افراد از مفاهیم آن استفاده می‌کنند.

کتاب با بیان داستان شخصی هال آغاز می‌شود. هال الرود در ۲۰ سالگی تصادف کرد و حتی برای ۶ دقیقه می‌میرد. اما خوشبختانه به زندگی بازمی‌گردد. او چندین روز را در کما می‌گذراند و وقتی بالاخره از خواب بیدار می‌شود، پزشکان به او می‌گویند که آسیب مغزی دائمی‌ دارد و ممکن است دیگر هرگز نتواند راه برود.

اما هال الرود موفق می‌شود این رویداد غم انگیز را پشت سر بگذارد و متوجه می‌شود که ذهن قدرتی غیرقابل تصور دارد. اکنون او نه تنها یک فرد عادی است که مغزش به طور معمول کار می‌کند، بلکه در یک ماراتن نیز شرکت کرده است،

پس از این ماجراها، هال الرود تصمیم گرفت اکتشافات بزرگ خود را با جهان در میان بگذارد و به ما کمک کند صبح‌های جادویی خود را بسازیم.

هال الرود معتقد است که روشی که روزمان را شروع می‌کنیم، تأثیر زیادی بر چگونگی بقیه روزمان دارد و کیفیت زندگی ما تحت تأثیر نحوه گذراندن روزهایمان است.

به همین دلیل به این فکر افتاد که یک ساعت زودتر از خواب بیدار شود و از آن ساعت برای انجام چندین کار برای پیشرفت خودش استفاده کند.

این ایده برای بسیاری از مردم دیوانگی به نظر می‌رسید، تا زمانی که آن را امتحان کردند و سپس اتفاقی شگفت انگیزی رخ داد: آن‌ها در بقیه روز احساس بهتری داشتند، انرژی بیشتری داشتند و می‌توانستند کارهای بسیار بیشتری از حد معمول انجام دهند.

ایده زودتر بیدار شدن برای بهبود زندگی ویروسی شد و بسیاری از مردم شروع به تمرین صبح جادویی خود کردند. کتاب صبح جادویی تاکنون بیش از ۲ میلیون نسخه فروخته است و زندگی میلیون‌ها نفر را در سراسر جهان متحول کرده است.

معرفی خلاصه کتاب صبح جادویی

پنج ایده اصلی مطرح شده در کتاب صبح جادویی

  1. “نحوه بیدار شدن شما در هر روز و برنامه صبحگاهی‌تان (یا فقدان آن) به طور چشمگیری بر میزان موفقیت شما در هر بخش از زندگی‌تان تأثیر می‌گذارد.”
  2. “به سادگی با تغییر نحوه بیدار شدن در صبح، می‌توانید هر بخش از زندگی خود را سریع‌تر از آنچه فکر می‌کردید، تغییر دهید.”
  3. “هر روز که من و شما از خواب بیدار می‌شویم، با یک چالش روبرو می‌شویم: تسلیم شدن در برابر وسوسه متوسط‌ بودن یا ​​زندگی با پتانسیل کامل خود.”
  4. “جایی که شما هستید نتیجه آن چیزی است که بودید، اما جایی که می‌روید کاملاً به این بستگی دارد که از این لحظه به بعد چه کسی باشید.”
  5. “هر بار که دکمه خاموش کردن زنگ هشدار را فشار می‌دهید، در حالت مقاومت در برابر روز، زندگی، بیدار شدن از خواب و ایجاد زندگی مورد نظر خود قرار می‌گیرید.”

خلاصه کتاب صبح جادویی

صبح جادویی به سادگی این است که یک ساعت زودتر از خواب بیدار شوید و آن زمان را به رشد خود اختصاص دهید. به طور خاص، ۶ تمرین به عنوان نجات بخش‌های زندگی در برنامه صبح جادویی وجود دارد.

تمرین‌هایی که به شما کمک می‌کنند دنیای درونی خود را متحول کنید و در نتیجه شرایط بیرونی خود را متحول کنید. این تمرینات برای همه موثر هستند، صرف نظر از برنامه زمانی‌تان چیست یا اینکه یک “آدم سحر خیز” هستید یا یک فرد “شب زنده‌دار” می‌توانید این تمرینات را برای خود شخصی سازی کنید.

تمرین شماره ۱: سکوت

تصور کنید صبح از خواب بیدار می‌شوید و به جای اینکه بی‌احتیاط وارد روز پرمشغله خود شوید – احساس استرس و غرق شدن کنید – تصور کنید که روز خود را با سکوت هدفمند آغاز می‌کنید.

سکوت هدفمند شما را متمرکز می‌کند و چارچوب ذهنی بهینه‌ای برای مواجهه با بقیه روزتان ایجاد می‌کند. هنگامی‌ که شما عمداً ذهن خود را ساکت می‌کنید، مزایای زیادی برای سلامتی و عملکرد شما ایجاد می‌شود، از کاهش استرس گرفته تا تمرکز و سوخت و ساز بهتر.

تمرین سکوت همچنین خودآگاهی و وضوح را بهبود می‌بخشد. به جای احساس گیجی، استرس یا بی‌حالی؛ احساس آرامش و شادابی خواهید کرد.

مدیتیشن نمونه‌ای محبوب از سکوت هدفمند است.‌ ۲ نوع مدیتیشن وجود دارد که می‌توانید آن‌ها را به کار ببرید: (۱) مدیتیشن‌های هدایت شده (که در آن به دستورالعمل‌های شخصی گوش می‌دهید تا افکار و تمرکز خود را هدایت کنید) و (۲) مراقبه‌های شخصی (که آن را به تنهایی و بدون کمک انجام می‌دهید).

اگر مدیتیشن برای شما موثر نیست، جایگزین‌هایی وجود دارد. الرود شخصاً چندین مؤلفه را در انجام تمرین ترکیب می‌کند: مراقبه، دعا، تأمل، تنفس عمیق و قدردانی. شما می‌توانید آن‌ها را به دلخواه با هم مخلوط و با هم هماهنگ کنید.

اگر می‌خواهید با روش انجام مدیتیشن و فواید آن بیشتر آشنا شوید، مقاله زیر را مطالع کنید.

آموزش مدیتیشن ؛ چگونه با تمرکز به آرامش برسیم؟

مدیتیشن جزو تکنیک هایی است که به ما کمک میکند تا آرامش ذهنی خود را به دست بیاوریم. با من در ذهن همراه باشید تا با آموزش مدیتیشن و نکات آن آشنا شوید.

‎اکنون بخوانید‎

تمرین شماره ۲ : جملات تاکیدی

نحوه صحبت ما با خودمان بسیار مهم است. خودگویی ما ناخودآگاه مغز ما را برنامه‌ریزی می‌کند. بنابراین، می‌توانیم زندگی خود را به سادگی با استفاده از جملات تاکیدی مثبت بهبود بخشیم.‌

حال مراحل زیر را برای شروع وارد کردن جملات تاکیدی مثبت به زندگی توصیه می‌کند.

  • بنویسید که دوست دارید زندگی‌تان در آینده چگونه باشد. اطمینان حاصل کنید که تا آنجا که ممکن است حوزه‌های مختلف زندگی خود را پوشش می‌دهید.
  • از خود بپرسید که چرا این چیزها را می‌خواهید.
  • از خود بپرسید که چقدر متعهد به انجام هر کاری برای دستیابی به این اهداف زندگی هستید.
  • پس از ایجاد این جملات تاکیدی مثبت، باید حداقل یک بار در روز آنها را با صدای بلند برای خود بخوانید. با تمرکز بر آنچه برایتان مهم است، سطح انگیزه درونی‌تان افزایش می‌یابد.

تمرین مدیتیشن در خلاصه کتاب صبح جادویی

تمرین شماره ۳: تجسم

رویکرد دیگری که می‌تواند به شما کمک کند زندگی ایده‌آل خود را به دست آورید، تجسم کردن خودتان در آن موقعیت است. برای انجام این تمرین کافی است چشمان خود را ببندید و تجسم کنید.

تجسم کنید وقتی به اهداف‌تان برسید چه ظاهر و احساسی پیدا می‌کنید. می‌توانید تصور کنید که روزتان به‌خوبی پیش می‌رود، خود را در حال لذت بردن از کارتان، لبخند زدن و خندیدن در کنار خانواده یا افراد مهم‌ زدگی‌تان می‌بینید، و به راحتی تمام آنچه را که برای آن روز قصد دارید انجام دهید، انجام می‌دهید.

به عنوان مثال فرض کنید می‌خواهید یک ورزشکار المپیکی شوید. در این صورت، باید خود را بالای سکوی مدال طلا در المپیک تجسم کنید. شما حتی می‌توانید با در نظر گرفتن آنچه می‌خواهید و سپس تجسم کردن آن، این تجسم‌ها را با اظهارات تاکیدی خود ترکیب کنید.

تمرین شماره ۴: خواندن

دو تا از بهترین فعالیت‌ها برای رشد شخصی خواندن و نوشتن هستند. خواندن و نوشتن به شما کمک می‌کند تا در مورد موفقیت‌های فعلی و اهداف آینده خود فکر کنید.

به طور خاص،‌ هال خواندن کتاب‌هایی در زمینه رشد شخصی را توصیه می‌کند. این کتاب‌ها به شما کمک می‌کنند تا بینش‌هایی را از افرادی که قبلاً موفق شده‌اند، به دست آورید.

سعی کنید حداقل ۱۰ صفحه در روز بخوانید. این کار تنها ۲۰ دقیقه وقت‌تان را می‌گیرد، اما با انجام هر روزه آن می‌توانید ۳۶۵۰ صفحه در سال که معادل ۲۰ کتاب است را مطاله کنید.

تمرین شماره ۵: نوشتن

هال توصیه می‌کند هر روز صبح فقط پنج تا ده دقیقه بنویسید. موضوعاتی که می‌توانید درباره آنها بنویسید افکار، احساسات و بینش‌تان هستند.

هال شخصاً صفحه خود را به دو ستون تقسیم می‌کند: درس‌های آموخته شده و تعهدات جدید. هر روز هر کدام از اینها را پر می‌کرد.  پر کردن این ستون‌ها به او اجازه داد تا از اشتباهات خود درس بگیرد و متعهد به تغییرات جدید زندگی شود.

تمرین شماره ۶: ورزش کردن

مردم اغلب بهانه می‌آورند که چقدر زمان کمی‌ برای ورزش دارند. به‌علاوه، یک بهانه مکرر این است که وقتی یک ساعت خالی برای انجام برخی ورزش‌ها دارند، برای انجام آن خیلی خسته هستند.

به همین جهت صبح بهترین زمان برای انجام تمرینات ورزشی است. ورزش برای سلامتی ما حیاتی است و انجام آن بلافاصله پس از بیدار شدن، به این معنی است که دیگر نیازی به نگرانی در مورد زمان آن نخواهید داشت.

ورزش صبحگاهی شما نباید بسیار شدید باشد. هر چیزی که خون شما را پمپاژ کند، انتخاب خوبی برای ورزش است. به عنوان مثال، فقط دنبال کردن یک برنامه یوگا به مدت ۲۰ دقیقه هر روز صبح هنوز هم تأثیر زیادی بر زندگی شما خواهد داشت.

ورزش کردن در خلاصه کتاب صبح جادویی

صبح جادویی خود را سفارشی کنید

اگرچه‌ هال عادات خاصی را توصیه می‌کند، او همچنین توصیه می‌کند صبح خود را مطابق با نیازهای خود سفارشی کنید. به عنوان مثال، ممکن است بخواهید هر روز صبح زمان بیشتری را نسبت به ۲۰ دقیقه توصیه شده برای ورزش اختصاص دهید. یا ممکن است بخواهید یک فعالیت خاص را بر دیگری اولویت دهید.

علاوه بر این، برخی از افراد ممکن است یک برنامه معمول صبحگاهی نداشته باشند.‌ مثلا کارگران شیفت شب ممکن است صبح از خواب بیدار نشوند. برای مثال، هال زیاد سفر می‌کند و متعاقباً نمی‌تواند هر جا که می‌رود کل یک ساعت را به انجام این روتین اختصاص دهد. اما این مسائل نباید مانع تعهد شما به خودسازی را تغییر دهد.

اگر یک ساعت برایتان خیلی زیاد است،‌هال الرود یک ایده شگفت انگیز دیگر را پیشنهاد می‌دهد: می‌توانید تمرین صبح جادویی خود را  به مدت تنها ۶ دقیقه در روز کاهش دهید و همان نتایج را داشته باشید.  نمی‌توانید بگویید که ۶ دقیقه وقت ندارید.

چالش ۳۰ روزه تحول صبح جادویی

پس از شروع برنامه صبح جادویی خود، باید به آن پایبند باشید. هفته اول آسان خواهد بود زیرا در مورد انجام کاری جدید هیجان زده خواهید شد. پس از آن، برنامه قابل تحمل به نظر می‌رسد و سپس قصد ترک آن را خواهید داشت.

اما این کار را نکنید! حداقل ۳۰ روزبه انجام آن ادامه دهید. زیرا تقریباً ۳۰ روز طول می‌کشد تا یک عادت شکل بگیرد. وقتی روال صبحگاهی به یک عادت تبدیل شد، بعد از آن انجامش راحت‌تر می‌شود و نتایج عالی کسب خواهید کرد!

مهم است که برنامه صبح جادویی خود را در اسرع وقت شروع کنید. بالاخره می‌توانید زندگی‌ای را که دارید، دوست داشته باشید! این روال صبحگاهی به شما کمک می‌کند تا از شر متوسط بودن خلاص شوید و فوق العاده شوید!

برای آشنایی بیشتر با عادت‌ها و نحوه شکل دهی آن‌ها، خواندن کتاب زیر می‌تواند به شما کمک کند.

خلاصه کتاب قدرت عادت

کتاب قدرت عادت کمک می‌کند بفهمید چرا عادت‌ها در هسته اصلی هر کاری که انجام می‌دهید، قرار دارند. عادت‌ها چه تاثیری در زندگی،‌ کسب وکار و جامعه دارند.

‎اکنون بخوانید‎

 

بخش‌هایی از متن کتاب صبح جادویی

“سطح موفقیت شما به ندرت از سطح پیشرفت شخصی‌تان فراتر می‌رود زیرا موفقیت چیزی است که توسط شخصی که به آن تبدیل می‌شوید، جذب می‌کنید.”

“دنیای بیرونی ما همیشه بازتابی از دنیای درون ما خواهد بود. سطح موفقیت ما همیشه به موازات سطح پیشرفت شخصی ما است. تا زمانی که برای تبدیل شدن به فردی که برای ایجاد زندگی مورد نظرمان باید به آن تبدیل شویم، هر روز زمانی را اختصاص ندهیم، موفقیت همیشه برایمان مانند یک مبارزه است.”

“یکی از غم انگیزترین چیزها در زندگی این است که به پایان زندگی برسی و با حسرت به گذشته نگاه کنی و بدانی که می‌توانستی کاری را انجام دهی و موفقیت خیلی بیشتری داشته باشی.”

“هر بار که به جای کار درست، کار آسان را انتخاب می‌کنید، هویت خود را شکل می‌دهید و تبدیل به فردی می‌شوید که کار آسان را انجام می‌دهد، نه آنچه درست است. از سوی دیگر، هنگامی‌ که تصمیم می‌گیرید کار درست را انجام دهید و به تعهدات خود عمل کنید در حال ایجاد نظم و انضباط خارق العاده‌ای هستید که برای ایجاد نتایج فوق العاده در زندگی‌تان لازم است. ”

“کتاب خواندن برای ذهن همان چیزی است که ورزش برای بدن و دعا برای روح است. ما تبدیل به کتاب‌هایی می‌شویم که می‌خوانیم.”

کتاب خواندن در خلاصه کتاب صبح جادویی

“از یک سو، همه ما می‌خواهیم شاد باشیم. از سوی دیگر، همه ما چیزهایی را که خوشحال‌مان می‌کند را می‌شناسیم. اما این کارها را انجام نمی‌دهیم. چرا؟ ساده است. خیلی سرمان شلوغ است. مشغول انجام چه کاری هستیم؟ خیلی مشغول تلاش برای شاد بودن هستیم.”

“این حقیقت را به خاطر بسپارید: اکنون بیش از هر زمان دیگری در زندگی شما اهمیت دارد، زیرا کاری که امروز انجام می‌دهید است که تعیین می‌کند چه کسی می‌شوید، و اینکه به چه کسی تبدیل می‌شوید، همیشه کیفیت و جهت زندگی شما را تعیین می‌کند.”

“باید بدانیم که تأثیر و پیامد واقعی هر یک از انتخاب‌ها و اعمال ما و حتی افکارمان پایدار است. زیرا هر فکر، انتخاب و عمل تعیین‌کننده‌ فردی است که در حال تبدیل شدن به آن هستیم.”

“با توجه به اینکه عادت‌های ما زندگی ما را ایجاد می‌کنند، مسلماً هیچ مهارتی وجود ندارد که یادگیری و تسلط بر آن، برای شما مهم‌تر از کنترل عادات باشد. شما باید عادات لازم برای ایجاد نتایج مورد نظر در زندگی‌تان را شناسایی، اجرا و حفظ کنید و در عین حال یاد بگیرید که چگونه عادت‌های منفی را که مانع از دستیابی به پتانسیل واقعی‌تان می‌شود، کنار بگذارید.”

“کسانی که بر وسوسه‌ متوسط بودن ​​غلبه می‌کنند و به هر چیزی که در زندگی می‌خواهند دست می‌یابند، زیرا دلیل فوق‌العاده قانع‌کننده‌ای دارند که به آن‌ها انگیزه می‌دهد. آن‌ها هدف روشنی برای زندگی خود تعریف کرده‌اند که قدرتمندتر از مجموع مشکلات کوچک و موانع بی‌شماری است که به ناچار با آن روبرو خواهند شد و هر روز از خواب بیدار می‌شوند و برای رسیدن به هدف خود تلاش می‌کنند.”

“همیشه به دنبال افرادی باشید که برای زندگی شما ارزش بیافزایند و بهترین‌ها را در شما به نمایش بگذارند و البته، برای دیگران تبدیل به آن شخص شوید.»

“برای ایجاد تغییرات عمیق در زندگی خود، به الهام یا ناامیدی نیاز دارید.”

“قضاوت‌های خود را با همدلی جایگزین کنید، شکایت خود را به قدردانی ارتقا دهید و ترس خود را با عشق معاوضه کنید.”

برای دریافت جزئیات کامل‌تر این کتاب کافی است بر روی لینک زیر کلیک کنید.

کتاب صبح جادویی

هال الرود در کتاب خود، صبح جادویی سعی کرده است تا نه به عنوان یک نویسنده انگیزشی، بلکه به‌عنوان کسی که تجربیات سختی در زندگی داشته است، از قدرت صبح و انرژی اثرگذاری که کیفیت بیدار شدن دارد با خواننده صحبت کند.‎

‎اکنون بخوانید‎

 

صاحب نظران در مورد کتاب “صبح جادویی” چه می‌گویند؟

“هر چند وقت یکبار کتابی می‌خوانید که نگاه شما به زندگی را تغییر می‌دهد. اما به ندرت می‌توان کتابی را پیدا کرد که شیوه زندگی شما را تغییر دهد. صبح جادویی هر دو این کارها را انجام می‌دهد و سریعتر از آنچه فکر می‌کردید، ممکن است به آنچه می‌خواهید برسید.” -تیم سندرز، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز، کتاب فاکتور دوست‌داشتنی

“صبح جادویی به معنای واقعی کلمه تنها چیزی است که تغییرات فوری و عمیقی را در هر زمینه‌ای از زندگی شما ایجاد می‌کند. اگر واقعاً می‌خواهید زندگی‌تان بهبود یابد، فوراً این کتاب را بخوانید.” -رودی روتیگر، بازیکن فوتبال نوتردام که الهام بخش فیلم موفق‌هالیوودی رودی بود

“خواندن صبح جادویی به این معناست که هر روز با تمام پتانسیل خود از خواب بیدار شوید. زمان آن رسیده است که دیگر از خلق زندگی که می‌خواهید و لیاقتش را دارید، جلوگیری نکیند. این کتاب را بخوانید تا دریابید چگونه این کار را انجام دهید.” -دکتر. ایوان میسنر، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و بنیانگذار BNI(r)

“در ابتدا فکر می‌کردم‌ هال عقل خود را از دست داده است.  چرا کسی باید به طور منظم اینقدر زود بیدار شود؟!؟! من شک داشتم… تا اینکه این روش را امتحان کردم. وقتی استراتژی‌های‌ هال را اجرا کردم متوجه تفاوت فوری در زندگی شخصی و حرفه‌ای‌ام شدم. صبح جادویی به شما نشان می‌دهد که چگونه کنترل زندگی خود را بدون توجه به گذشته خود در دست بگیرید. من آن را به شدت توصیه می‌کنم.” -جاش شیپ، مجری برنامه تلویزیونی، نویسنده، و کارشناس رفتار نوجوان

“هال الرود یک نابغه است و کتاب صبح جادویی او در زندگی من اثر جادویی داشته است. کاری که‌ هال انجام داده، این است که از بهترین شیوه‌ها که در طی قرن‌ها رشد آگاهی بشر توسعه یافته استفاده کرده است و «بهترین بهترین‌های» آن‌ها را در یک مراسم صبحگاهی روزانه فشرده کرده است.” -رابرت کیوساکی، نویسنده پرفروش کتاب پدر پولدار پدر بی پول

معرفی نویسنده

نویسنده خلاصه کتاب صبح جادویی

هال الرود (متولد ۳۰ مه ۱۹۷۹) نویسنده، سخنران و مربی موفقیت آمریکایی است. هال الرود، فردی است که ماموریت خود را تلاش برای ارتقاء آگاهی انسانیت، می‌داند.

به عنوان نویسنده، یکی از کتاب‌های دارای بالاترین امتیاز در آمازون، یعنی “صبح جادویی”  را نوشته است که به ۳۷ زبان ترجمه شده است و زندگی بیش از ۲ میلیون نفر در بیش از ۷۰ کشور جهان را تحت تاثیر قرار داده است.

اتفاق باور نکردنی که در زندگی هال رخ داده است، این است که بر اثر یک تصادف رانندگی در سال ۱۹۹۹ به معنای واقعی کلمه در سن ۲۰ سالگی مرگ را تجربه کرده است. بر اثر این تصادف، قلبش به مدت ۶ دقیقه از تپش ایستاد، ۱۱ استخوانش شکست و مدت زیادی در کما بود.

پس از مدتی پزشکانش به او گفتند که احتمالا دیگر هرگز نمی‌تواند راه برود. اما هال اکنون نه تنها راه می‌رود، بلکه در یک ماراتن ۵۲ مایلی دویده است و پیش از آنکه ۳۰ ساله شود، به یکی از مشاهیر تالارهای کسب و کار، سخنران اصلی بین المللی، نویسنده و همسر و پدری سپاسگزار تبدیل شد.

سپس در نوامبر سال ۲۰۱۶،‌ هال تقریباً دوباره تا پای مرگ پیش رفت. زیرا کلیه‌ها، ریه‌ها و قلب او داشت از کار می افتاد، و تشخیص داده شد که به یک نوع سرطان نادر و بسیار تهاجمی‌ مبتلا شده که فقط ۳۰ درصد شانس زنده ماندن دارد.

اما اکنون هال پس از تحمل سخت‌ترین سال زندگی خود، بدون سرطان به زندگی خود ادامه می‌دهد و ماموریت خود را به عنوان بنیان‌گذار مجموعه کتاب صبح جادویی، مجری پادکست “به اهداف خود برسید”، ادامه می‌دهد.

دیگر آثار این نویسنده عبارتند از: مجموعه کتاب‌های صبح جادویی، معادله جادویی

اگر به دنبال راهی برای پیشرفت و توسعه خود هستید بدون شک باید مطالعه نمایید. با ‏دانلود اپلیکیشن ذهن می‌توانید مجموعه‌ای از برترین کتاب‌های جهان را با صرف کمترین ‏زمان مطالعه نمایید‎.

دانلود اپلیکیشن خلاصه کتاب ذهن

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید