تکنیک ۶۸ ثانیه ؛ چگونه با اجرای ۶۸ ثانیه ای قانون جذب به رؤیاهایمان برسیم؟

تکنیک ۶۸ ثانیه

فهرست مطالب

بعید است از قانون جذب چیزی نشنیده باشید. افراد زیادی ادعا می‌کنند با به‌کارگیری قانون جذب در زندگی توانسته‌اند به بسیاری از خواسته‌هایشان برسند. امتحانش ضرری ندارد! بیایید با تکنیکی سریع، این قانون را در زندگی امتحان کنیم و نتیجه را بررسی کنیم. چه تکنیکی؟ تکنیک ۶۸ ثانیه. اگر دوست دارید از نحوه پیاده‌سازی این تکنیک بیشتر بدانید در ادامه در ذهن با ما همراه باشید.

قانون جذب

بگذارید قبل از حرف زدن از تکنیک ۶۸ ثانیه کمی از قانون جذب صحبت کنیم.

قانون جذب، یکی از قوانین جالب در حوزه علوم اندیشه‌ای و روانشناسی است که در سال‌های اخیر موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. بر اساس قانون جذب، جهان ما از مجموعه‌ای وسیع از انرژی تشکیل شده است و چیزی جز انرژی نیست. این قانون هم بر اساس کارکرد انرژی در جهان و ارتباط آن‌ها باهم وضع و نوشته شده است.

در قانون جذب این‌طور فرض شده است که یکی از ابعاد وجودی انسان، انرژی است. انرژی که می‌تواند انرژی‌های دیگر دنیا را به خود جذب کند. از طرفی، انرژی‌ها می‌توانند یکدیگر را جذب کنند. به شرطی که هم‌راستا و یکسان باشند. چطور؟

یعنی وقتی شما به چیزهای مثبت فکر می‌کنید، سرتاسر انرژی بدن شما مثبت شده و می‌تواند انرژی مثبت دنیا را به خود جذب کند. مشخصاً اگر شما منفی باشید و بدنتان از انرژی منفی تشکیل شده باشد، نمی‌توانید انرژی مثبت را به خود جذب و دریافت کنید.

درواقع اگر با تمام وجودتان به چیزهای مثبت فکر کنید، تمام کائنات بسیج می‌شود تا پالس‌های مثبت را به سمت شما بفرستد و شما از همه‌چیزهای مثبت بهره‌مند شوید.

پس یادتان باشد که در قانون جذب، اصل رسیدن به آرزوها و خواسته‌ها، مثبت اندیشی و خوش‌بینی نسبت به کائنات است.

تکنیک ۶۸ ثانیه هم یکی از تکنیک‌های مؤثر و یکی از سریع‌ترین راه‌های رسیدن به خواسته‌ها در قانون جذب به‌حساب می‌‌آید.

تکنیک ۶۸ ثانیه چیست؟

تکنیک ۶۸ ثانیه به شما می‌گوید که اگر تنها ۶۸ ثانیه به‌صورت مداوم به خواسته‌تان فکر کنید و روی آن کاملاً متمرکز شوید، می‌توانید فرکانس امواج آن را دریافت کرده و به سمت خود جذب کنید. شگفت‌انگیز است، نه؟

این تکنیک به‌عنوان سریع‌ترین و جذاب‌ترین روش در قانون جذب شناخته می‌شود.

مثال جالبی که کارشناسان درباره کارکرد قانون جذب در به دست آوردن آرزوها و رسیدن به خواسته‌ها می‌زنند، مثال کارکرد رادیو است. حتماً می‌دانید که رادیو چطور کار می‌کند. رادیو گیرنده‌ای است که امواج سرگردان در فضا را از ایستگاه‌های رادیویی مخابره می‌شود دریافت می‌کند.

شما برای دریافت برنامه موردعلاقه‌تان تنها باید فرکانسی که موج برنامه در آن ارسال شده است را پیدا کنید و رادیو را روی همان موج تنظیم کنید. بدن ما هم درواقع مانند یک گیرنده رادیویی کار می‌کند.

وقتی شما خواسته یا هدفی دارید، باید فرکانس بدنتان را با موج آن آرزو هماهنگ کنید تا بدنتان آماده دریافت آن شود.

تکنیک ۶۸ ثانیه به‌عنوان سریع‌ترین روش برای دستیابی به خواسته‌ها هم به همین صورت عمل می‌کند.

برای اجرای تکنیک ۶۸ ثانیه چطور عمل کنیم؟

برای اجرای تکنیک ۶۸ ثانیه کافی است آرام باشید و ترجیحاً در وضعیتی قرار بگیرید که بدنتان از هر تنش و درگیری دور باشد. بهتر است دراز بکشید. در ابتدای کار صرفاً کافی است هرروز، یک‌بار و هر بار فقط ۱۷ ثانیه فکرتان را روی خواسته‌ای که دارید متمرکز کنید.

به جزئیات فکر کنید. مثلاً اگر دوست دارید خانه‌ای داشته باشید، به طراحی آن خانه فکر کنید. به این فکر کنید که در خانه‌تان قدم می‌زنید و از بودن در آن لذت می‌برید. به رنگ مبلمان، پرده و فضای داخلی و خارجی خانه فکر کنید.

فکر به اینکه آیا می‌توانید خانه را به دست بیاورید یا نه را دور بریزید. سعی کنید صرفاً در این ۱۷ ثانیه از تجسم آنچه دوست دارید داشته باشید لذت ببرید.

برای اجرای تکنیک ۶۸ ثانیه باید پله‌ای عمل کنید و پیش بروید. شاید به نظرتان ساده و پیش افتاده برسد، اما باید بدانید که تمرکز ۶۸ ثانیه‌ای به‌صورت مداوم روی یک موضوع اصلاً کار ساده‌ای نیست.

کارشناسان معتقدند اگر بتوانید همان ۱۷ ثانیه تمرکز را روی خواسته‌هایتان اجرا کنید، توانسته‌اید ارتعاشات انرژی را برای به دست آوردن آن تحریک کنید و به دستیابی به آن خواسته نزدیک شده‌اید. درواقع وقتی ۱۷ ثانیه تمرکز می‌کنید، در کائنات هم ۱۷ ثانیه از همین تفکر شکل می‌گیرد و کم‌کم فرکانسی تشکیل خواهد شد که شما را به عینیت‌بخشی به رویایتان نزدیک خواهد کرد.

قدم بعدی در اجرای تکنیک ۶۸ ثانیه چیست؟

حالا نوبت رسیدن به ثانیه سی‌وچهارم است. یعنی اگر شما بتوانید پس از ۱۷ ثانیه افکارتان را ادامه دهید و به ثانیه ۳۴ برسانید، انرژی که از سمت شما ساطع می‌شود، دو برابر خواهد بود و انرژی ساطع شده از سمت شما قدرتمندتر و بزرگ‌تر خواهد شد.

در قدم بعدی باید میزان تمرکزتان را به ثانیه ۵۱ برسانید. در آخرین مرحله، تمرکزتان را به ثانیه ۶۸ می‌رسانید و در این صورت آن‌قدر انرژی بدن شما تکامل یافته می‌شود و آن‌قدر سوخت خواهید داشت که به آرزو و رویایتان تجسم فیزیکی ببخشید.

چرا تکنیک ۶۸ ثانیه روی من جواب نمی‌دهد؟

ممکن است برای شما پیش آمده باشد که از قانون جذب و یا تکنیک ۶۸ ثانیه استفاده کنید اما نتیجه‌ای نگرفته باشید. در این مواقع نباید دلسرد شوید و از خودتان بپرسید که آیا واقعاً قانون جذب نتیجه نمی‌دهد؟

پاسخ سؤال شما ساده است و در ماهیت قانون جذب خلاصه می‌شود. ببینید! مثلاً فکر کنید که شما می‌خواهید خانه‌ای ویلایی داشته باشید. همان زمانی که روی خواسته خودتان متمرکز شده‌اید، به این فکر می‌کنید که بعید است این خانه را به دست بیاورید. چون قیمت آن بسیار گران است و بعید است بتوانید از پرداخت هزینه بربیایید.

جهان انرژی به هر فرکانس و پالسی که شما می‌فرستید پاسخ می‌دهد. وقتی شما به این صورت فکر می‌کنید، درواقع دو پالس متفاوت به سمت کائنات فرستاده‌اید. در پالس اول خواسته خودتان را مطرح کرده‌اید و در پالس دوم به این فکر کرده‌اید که به خواسته‌تان نخواهید رسید.

طبیعتاً کائنات هم به هردو پالس شما پاسخ خواهد داد. پاسخ‌هایی که مخالف هم هستند و درنتیجه همدیگر را خنثی می‌کنند. نتیجه‌اش هم نرسیدن شما به خواسته‌تان است.

چه کارهایی انجام بدهیم تا تکنیک ۶۸ ثانیه بهتر عمل کند؟

برای بهتر عمل کردن تکنیک ۶۸ ثانیه، خوب است که تکنیک‌های زیر را اجرا کنید:

با خودتان گفتگو کنید

گفتگو با خودتان در راستای رسیدن به خواسته‌تان یکی از بهترین روش‌های تمرکز مداوم روی خواسته و آرزویتان است. وقتی با خودتان از جزییات چیزی که می‌خواهید، صحبت کنید؛ کمتر حواستان پرت می‌شود و بیشتر به جزییات دقت می‌کنید.

به جزئیات فکر کنید

سعی کنید از تصویرسازی آنچه به دست خواهید آورد، غرق لذت شوید. آن‌قدر به جزییات فکر کنید که فکرتان فرصت پریدن به شاخه‌های دیگر را پیدا نکند و غرق درخواسته و هدفتان شود. می‌توانید برای تصویرسازی بهتر از عکس‌ها استفاده کنید. مثلاً اگر دلتان یک ماشین خاص از کارخانه‌ای خاص را می‌خواهد، تصاویرش را در اینترنت جستجو کنید و به آن خیره شوید تا جزییات را به خاطر بسپارید.

از اهداف کوچک‌تر شروع کنید

خوب است که در ابتدای کار از اهداف کوچک و دست‌یافتنی‌تر شروع کنید تا قدرت انجام تکنیک ۶۸ ثانیه در شما تقویت شود. می‌توانید از دست‌یابی به چیزهای کوچکی مانند گجت‌های محبوبیتان، دیدن دوستانتان یا پیشامدهای خوشحال‌کننده شروع کنید تا درنهایت به اهداف بزرگ‌تر برسید.

بعد از اجرای تکنیک، دیگر به آن فکر نکنید

در نظر بگیرید که بعد از فکر کردن به آرزویتان و تجسم جزییات آن، فکرتان را درگیر کارهای روزانه کنید تا فکرهای منفی به سراغتان نیایند. به این صورت کمتر به این فکر خواهید کرد که اگر به خواسته‌تان نرسید چه؟ یا اصلاً شاید این تکنیک جواب ندهد.

درواقع هرچقدر فکرتان بیشتر درگیر کارهای روزمره شود، افکار منفی کمتر فرصت خواهند داشت که سراغ شما بیایند. خودتان را درگیر مسائل دیگر کنید و اجازه بدهید که دنیای انرژی کار خودش را در رساندن شما به خواسته‌تان انجام دهد. کافی است به توانایی‌های خودتان و تکنیک ۶۸ ثانیه اعتماد داشته باشید.

تجربه شما چیست؟ آیا تابه‌حال از قانون جذب استفاده کرده‌اید؟ نتیجه چطور بود؟ با ما ازآنچه تجربه کرده‌اید صحبت کنید و تجربیات خودتان را با خوانندگان دیگر به اشتراک بگذارید. ما مشتاق خواندن نظرات شما هستیم.

5 دیدگاه‌ها

  1. سلام من یه ماشینی خارجیو دوست دارم حدود سه ماه پیش به اندازه یک ماه مرتبا هر شب به مدت خیلی بیشتر از ۶۸ ثانیه وقت خواب تجسم میکردم جالب بود که اون ماشین تو خیابون یه شهر کوچیک پیداش شده بود و تا مدت ها یه جای ثابت پارک بود و وقتی میدیدمش کلی ذوق میکردم و میگفتم پس داره جواب میده اما بعد ی مدت خسته شدم و رهاش کردم میخوام دوباره شروع کنم یادتون باشه تا هدفتون رو با دستای خودتون لمس نکردین دست از تجسم ۶۸ ثانیه برندارین موفق و پیروز باشید

  2. سلام چطوری باید تایم بگیریم؟ از طرفی، اگه از ۶۸ ثانیه بیشتر یاکمتر بشه اشتباهه و از طرف دیگه از تایمر بذاریم جلومون، حواسمون به تایمر میره. چطوری دقیقا۶۸ ثانیه تمرکز کنیم؟

    • سلام. میتونید از تایمر گوشی استفاده کنید، مدت زمان تایمر رو روی ثانیه ای که مدنظر دارید قرار بدید، اینطوری سر تایم مورد نظرتون خود گوشی آلارم میزنه و دیگه مشکلی که گفتید پیش نمیاد

  3. سلام من ۳۳سالمه واز بچگی کارگری کردم .این قانون اسمشو نمی دونستم ولی خدادادی همیشه ازش استفاده می کردم بی نظیره
    مثلا همیشه وقتی بچه بودم۱۲سالم بود فکر می کردم پدرم یک جا کارمند بود من میشه جای مدیر عامل بشینم رواون صندلی بشینم وبعدسال ها کار تلاش وهرروز فکر کردن صاحب یک شرکت شدم والان بیزینست کوچینگ تدریس می کنم وهمیشه مسیرم دنبال کردم هدف های کوچک وقدم وقدم تا اینکه یه روزی همون همون صندلی وهمون طرف حتی میز مدیر عامل بود اجاره کردم وهمون جا صندلیمو گذاشتم به خدا ایمان داشته باشید دوستان وقدم قدم پیش برید توکل همه چیز درست میشه ایمان داشته باش قانون ۶۸درجه

  4. سلام من تو بچگی از این روش استفاده کردم برای معدل ۲۰
    و جالب بود منکه همیشه نمره زبانم پایین بود با این روش ۲۰گرفتم و معدلم هم ۲۰شد
    قبل خواب به اینکه کارنامه رو گرفتم و معدلم ۲۰شده فکر میکردم و البته روی کاغذ هم نوشته بودم و همیشه جلو چشمم بود
    روش جالبیه حتما امتحانش کنید ولی خیلی زمان میبره

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید