قانون بهبود کسب و کار ؛ استراتژی های مهم برای رشد کسب و کار

قانون بهبود کسب و کار

فهرست مطالب

این که آیا شما تازه یک کسب و کار جدید را شروع کرده اید یا مدتی است که یکی از آنها را با موفقیت پشت سر گذاشته‌اید، همیشه استراتژی های جدید در قانون بهبود کسب و کار وجود دارند که می‌توانند به حداکثر رساندن میزان موفقیت شما در بازار کمک کنند. چه سالانه بیش از ۱۰۰ میلیون دلار درآمد داشته باشید و چه ۱۰،۰۰۰ دلار، می‌توانید با آنچه در این مقاله شرح داده می‌شود، مقدار درآمد کسب و کار خود را به میزان بالایی بهبود بخشید؛ با ذهن همراه باشید.

قانون بهبود کسب و کار چیست؟

در زیر یک به یک به برخی از قانون‌های مهم در بهبود کسب و کار می‌پردازیم:

توسعه حرفه‌ای

مهم نیست کسب و کار شما در چه طبقه‌ای قرار می‌گیرد، یک مورد بسیار ضروری است تا بتوانید به مشتریان خود ارزش بالایی را ارائه دهید و آن: «تعهد به یادگیری مداوم و درک آنچه که در حال حاضر مهم است.»

اگر یک ساعت در روز را صرف یادگیری و تحقیق در زمینه کاری خود کنید، فوراً خود را وارد گروه حرفه‌ای‌ها خواهید کرد. یک قطعه با ارزش از جنبه تحقیق، توجه به آنچه که بازار شما نیاز دارد و مشتریان شما چه می‌گویند است.

محصولات و خدمات با کیفیت بالا

یکی از سریع‌ترین راه‌ها برای جدا کردن شما از رقبا، تهیه کالاهای باکیفیت با همان قیمت بازار برای مشتریان است. کیفیت، همه چیز در مورد رشد و توسعه کار شما است. در هر کاری که انجام می‌دهید، وقت خود را برای برنامه ریزی، سازماندهی و ارائه محصولات و خدمات با کیفیت صرف کنید.

ارزش مشتری

تأمین ارزش در زندگی مشتریان، هنگام فکر کردن در ایجاد موفقیت تجاری، بسیار مهم است. اگر در حال تغییر یا افزودن ارزش شدید به زندگی مشتریان نیستید، تجارت شما خیلی سریع متوقف خواهد شد. وقتی که شما واقعاً معتقدید که همه کارها را به درستی انجام می‌دهید و بسیار سخت کار می‌کنید، اما نتایج و موفقیت حاصل نمی‌شود!.

قبل از انجام یک کار جدید یا انتشار یک محصول یا خدمات جدید، به طور مرتب از خود بپرسید: «برای مشتریان من، این محصول چقدر ارزش دارد؟» اگر نمی‌توانید به یک دلیل کافی فکر کنید که چرا محصول یا خدمات شما از ارزش بسیار بالایی برخوردار است، بنابراین احتمال دارد که به برنامه ریزی اولیه خود برگردید تا ایده‌های جدیدی را برنامه‌ریزی و بازیابی کنید.

خدمت به همه چیز

وقتی می‌بینم کسب و کاری بیشتر به خودش گوش می‌دهد تا مشتریانش!. آن موقع است که درک می‌کنیم چطور قانون بهبود کسب و کار را زیر پا گذاشته‌اند.اگر مشتری راضی یا خوشحال نیست، شما باید هر کاری که مشتری را راضی کند را انجام دهید و آنچه که می‌خواهند را به آنها بدهید. حتی اگر مشتری شما کسی بود که اشتباه کرده است، ابتکار عمل را برای اصلاح امور در دست بگیرید.

اتوماتیک کردن کارها

هر کاری که می‌توانید را خودکار کنید. اتوماسیون تجاری فقط یک تجمل نیست، این یک ضرورت در شرایط رقابتی امروز است. اتوماسیون موجب صرفه جویی در وقت کارمندان می‌شود و به آنها امکان می‌دهد کارهای مؤثر بیشتری را انجام دهند که نیاز به تفکر انتقادی دارد. هرچند ممکن است در ابتدا فرآیندهای خودکار بهتر انجام شود، اما در دراز مدت باعث کاهش هزینه‌ها و همچنین افزایش راندمان تجارت می‌شود.

گپ زدن چهره به چهره با کارمندان

اگرچه ارسال یک ایمیل سریع یا پیام چت به یک همکار ممکن است به نظر یک روش کارآمدتر برای پاسخ دادن است، اغلب اوقات می‌تواند اثر متضاد داشته باشد. اسکایپ، گوگل چت و دیگر ابزارهای ارتباطی آنلاین همیشه در تلاش برای گرفتن پیام سریع به همکاران خود دارند. با این وجود، تعامل چهره به چهره، روند حل یک مشکل، پاسخ دادن به یک سؤال یا روشن شدن چیز مهمی را سرعت می‌بخشد. یک قانون بهبود کسب و کار می‌گوید: «تشویق کارمندان به صحبت صریح با یکدیگر در صورت لزوم، باعث ایجاد یک جریان مداوم از اطلاعات می‌شود.

مقاله مرتبط: طرح کسب‌وکار یا بیزنس پلن چیست؟

محدود کردن وقفه‌ها

جلسه کارکنان ساعت ۹ صبح، جلسه دپارتمان در ۱۱ صبح، ناهار در ظهر؛ اگر کارمندان شما برای انجام کارها به صورت کارآمد مشکل دارند، ممکن است نتیجه وقفه‌های مداوم باشد. ما سعی می‌کنیم جلسات متعددی را در همان روز به جای پراکنده کردن آنها در طول هفته برنامه‌ریزی کنیم. مسدود کردن قسمت‌های زمانی برای کار بدون وقفه ممکن است به کارکنان شما کمک کند تا بهتر تمرکز کرده و در نتیجه کارآمدتر عمل کنند. به طور کلی، حدوداً یک دقیقه طول می‌کشد تا کار مؤثر پس از وقفه از سَر گرفته شود. بنابراین بهتر است هر موردی که باعث حواپرتی می‌شود را کنار گذاشت.

رگزاری یک جلسه ۱۰ دقیقه‌ای روزانه

نشست ۱۰ دقیقه‌ای به عنوان شلیک اطلاعاتی است که همه را در حلقه قدرت نگه می‌دارد، از جمله مجموعه‌ای از شاخص‌های کلیدی عملکرد شرکت، جشن موفقیت‌ها و شناسایی فرصت‌های بهبود را مطرح می‌کند. نه تنها این یک راه خوب برای تشریح هرگونه پیشرفت جدید در شرکت است، نگه داشتن جلسات کوتاه و شیرین، اتلاف وقت را کاهش می‌دهد. دیوید این روند، کارکنان را کارآمدتر نگه می‌دارد، زیرا جلسات غیر ضروری از بین می‌روند.

کلام آخر

هنگامی که هر روز صبح از خواب بیدار می شوید و به دنبال راه های بیشتری برای بهتر خدمت به مشتریان فعلی هستید ، به طور چشمگیری باعث افزایش شغل و موفقیت خود خواهید شد. همیشه از نظر خدمت فکر کنید. با اجرای این چهار استراتژی ساده می توانید نرخ موفقیت خود را به حداکثر برسانید ، حاشیه سود را افزایش داده و طول عمر را در یک بازار رقابتی ایجاد کنید.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید