راه های دسترسی به ذهن و دانلود اپلیکیشن ذهن

راه های دسترسی به ذهن و دانلود اپلیکیشن ذهن

فهرست مطالب

کمتر کسی هست که اهمیت مطالعه کردن را نداند. اما واقعیت این است که در دنیای امروزی زمان کمی برای مطالعه کردن داریم. برای رفع این مشکل، ما در ذهن مجموعه‌ای از بهترین خلاصه کتاب‌ها را ارائه می‌دهیم. با دانلود اپلیکیشن ذهن می‌توانید خلاصه نکات برترین کتاب‌های جهان را با صرف کمترین زمان مطالعه نمایید.

همچنین اگر می‌خواهید در زمینه‌های روانشناسی، توسعه فردی یا توسعه کسب و کار مطالعه کنید اما نمی‌دانید از کجا شروع کنید، با مراجعه به ذهن می‌توانید سیر مطالعاتی موزد نظر خود را پیدا کنید و از مهم‌ترین نکته‌های کتاب‌ها بهره‌مند شوید.

همچنین اگر نمی‌دانید کتابی مطالب مورد نظرتان را دارد یا خیر، نیز می‌توانید از ذهن کمک بگیرید. با مراجعه به اپلیکیشن ذهن یا سایت ذهن می‎‌توانید با گوش دادن به خلاصه کتاب یا مطالعه مقاله مرتبط با آن، اطلاعات لازم در مورد آن کتاب را کسب کنید و در مورد مطالعه دقیق آن یا رها کردن آن تصمیم بگیرید.

در ادامه راه‌‌های دسترسی به اپلیکیشن ذهن برای تمامی دستگاه‌های دیجیتال را بررسی خواهیم کرد.

دانلود اپلیکیشن ذهن برای اندروید 

اگر از دستگاه‌های اندرویدی استفاده می‌کنید و می‌خواهید از اپلیکیشن ذهن استفاده کنید، بهترین راه‌حل نصب این اپلیکیشن بر روی دستگاه تلفن همراه یا تبلت‌تان است. برای دانلود اپلیکیشن ذهن کافی است به گوگل پلی مراجعه کنید. همچنین از طریق سایت ذهن نیز می‌توانید فایل نصب برنامه را دانلود کنید.

 

دانلود اپلیکیشن ذهن برای اندروید

دانلود اپلیکیشن ذهن برای آیفون

اگر از گوشی‌های آیفون استفاده می‌کنید، نگران نباشید ما در ذهن، اپلیکیشن مورد نیاز دستگاه‌های آیفون را نیز طراحی نموده‌ایم تا تمام کاربران بتوانند از خلاصه کتاب‌های ذهن استفاده کنند. برای دانلود اپلیکیشن ذهن مخصوص آیفون می‌توانید به دو فروشگاه آی پلاس و سیب اپ مراجعه کنید و بدون دردسر از مزایای اپلیکیشن ذهن بهره‌مند شوید.

دانلود اپلیکیشن ذهن برای اپل

دسترسی به اپلیکیشن ذهن از طریق سایت  

اگر به هر دلیلی به تلفن هوشمند یا تبلت دسترسی ندارید، می‌توانید به سایت ذهن مراجعه کنید و از طریق سایت خلاصه کتاب‌ها را مطالعه نمایید.

همچنین با مراجعه به سایت ذهن علاوه بر خلاصه کتاب‌های صوتی که ارائه شده است، می‌توانید مقالات مرتبط با خلاصه کتاب یا سایر موضوعات را نیز مطالعه نمایید. خواندن این مقالات در کنار خلاصه کتاب‌ها می‌تواند به شما در مسیر پیشرفت و توسعه شخصی‌تان بسیار کمک کند.

 

 

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید