خلاصه کتاب ۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و ترقی کنید

Negotiating Your Salary

فهرست مطالب

http://zehn.ir/app برایان تریسی، یکی از نویسندگان توانا درحوزه کسب‌وکار و یک کارآفرین موفق است. او در کتاب ۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و ترقی کنید در مورد روش‌های بهبود درآمد و افزایش حقوق با شما صحبت خواهد کرد.

مگر کسی هست که از پول بیشتر و درآمد مناسب‌تر بدش بیاید؟ همه ما دوست داریم در کسب‌وکارمان پیشرفت کنیم و درآمد خوبی داشته باشیم. تامین مالی و اقتصادی باعث می‌شود تا به نوعی آسودگی خاطر درمورد وضعیت اقتصادی زندگی برسیم.

با ما باشید تا با خلاصه کتاب ۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و ترقی کنید آشنا شویم.

درباره کتاب ۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و ترقی کنید

چه قبول بکنیم چه باور نداشته باشیم، پول خوشبختی نمی‌آورد. اما صادقانه بگویم؛ بی‌پولی حتما باعث بدبختی خواهد بود. از اینکه به شما انگ پولکی بودن بچسبانند نترسید! داشتن پول و درآمد زیاد و علاقه به ثروت اصلا چیز بدی نیست.

بله برعکس؛ یک صفت ارزشمند است و نشان می‌دهد که شما به تولید و چرخاندن چرخ اقتصاد علاقه‌مند هستید. البته اگر نخواهید از راه‌های غیرمتعارف کسب درآمد کنید.

کارشناسان کسب‌وکار، راهکارهای زیادی برای افزایش درآمد و رسیدن به موفقیت مالی ارائه می‌کنند. اکثر این ترفندها براساس تجربیات و آزمون و خطای روش‌هایی است که سرمایه‌داران بزرگ طی کرده‌اند. اما دراین میان روش‌هایی که برایان تریسی برای موفقیت مالی و بهبود وضعیت کسب‌وکار ارائه می‌کند، جایگاه ویژه‌ای دارد.

برایان تریسی در کتابهای خود که راهنمای جالبی برای افزایش درآمد هستند راهکارهای ساده و عملی ارائه می‌کند. یکی از این کتابها، کتاب «۲۱ روش عالی برای آنکه حقوق بیشتر بگیرید و ترقی کنید». تریسی در این کتاب روی روش‌هایی متمرکز شده است که باعث می‌شود در هرشغلی که هستید درآمدتان را افزایش دهید.

درواقع کتاب «۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و ترقی کنید» به دنبال آموزش این مساله به مخاطب است که چطور بتواند در هر جایگاهی بهره‌وری و کارایی خود را افزایش دهد و به موازات آن درآمد بیشتری داشته باشد.

[su_box title=”همچنین بخوانید: ” style=”bubbles” box_color=”#a631a8″ radius=”20″]

[su_animate type=”shake” duration=”0.5″]خلاصه کتاب درآمد میلیونی ؛ راهنمایی جمع‌وجور برای کسب درآمد[/su_animate]

[/su_box]     

تریسی در این کتاب ترفندهای جالبی برای افزایش درآمد ارائه کرده است. ترفندهایی که شاید همیشه جلوی چشمانمان بوده‌اند؛ اما هیچوقت به آنها دقت نکرده بودیم و به سادگی از کنارشان گذر کرده باشیم.

وجه تمایز کتابهای تریسی در همین نکته خلاصه می‌شود. آموزش و گوشزد کرد نکات و ترفندهایی که آنقدر ساده‌اند که انگار همیشه آنها را بلد بوده‌ایم اما توجهی به آنها نداشتیم. اما چطور؟ در ادامه با خواندن خلاصه کتاب ۲۱ روش عالی … به این نکته پی می‌برید.

درباره برایان تریسی؛ نویسنده کتاب ۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و پیشرفت کنید

برایان تریسی، متولد کانادا است. او نویسنده و کارآفرین معروف و صاحب شرکت تریسی است. این شرکت در زمینه کسب‌وکار و مدیریت مالی به افراد در سرتاسر جهان مشاوره می‌دهد و بیش از ۱۵ شعبه در سرتاسر جهان دارد.

جالب است بدانید که تریسی به خاطر اوضاع نامساعد مالی در زندگی دست به کارهای مختلفی زده است. او آنقدر تلاش کرده است تا بالاخره توانست به پیشرفت چشمگیری دست پیدا کند و به یکی از میلیونرهای کانادا تبدیل شود.

تریسی تجربیات و مطالعات خود را در قالب سخنرانی‌ها، کتابها، ورکشاپ‌ها و جلسات مشاوره در اختیار کسانی که به دنبال راه‌اندازی کسب‌وکار هستند ارائه می‌کند. کتابهای تریسی در سرتاسر جهان منتشر شده‌اند و میلیونها خواننده آثار این نویسنده معروف را دنبال می‌کنند.

برایان تریسی

خلاصه کتاب ۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و پیشرفت کنید

اساس کتاب ۲۱ روش عالی برای آنکه حقوق بگیرید و پیشرفت کنید این است که باید یاد بگیرید در هر موقعیت و شغلی که هستید، باید بیشترین میزان بهره‌وری را از خودتان نشان بدهید.

تریسی در این کتاب از این مساله حرف می‌زند که مهم نیست چه کاره هستید و برای چه کسی کار می‌کنید. مهم این است که بدانید درهرصورت، این شما هستید که رییس خودتان هستید و شما در نهایت برای خودتان کار می‌کنید.

اگر یاد بگیرید بیشترین کارایی را از خودتان نشان بدهید و از نهایت ظرفیت خودتان برای افزایش درآمدتان استفاده کنید، در مدت کوتاهی به موفقیت و داشتن درآمد کافی خواهید رسید.

کتاب  ۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و پیشرفت کنید، در ۲۱ بخش ترفندها و تکنیک‌هایی که منجر به افزایش درآمدتان خواهد شد را با شما به اشتراک می‌گذارد و از نکات کاربردی و جالبی در این باره حرف می‌زند.

در این کتاب علاوه بر افزایش درآمد، از روش‌هایی که به شما کمک می‌کنند تا پیشرفت و ترقی کنید هم صحبت می‌شود. برای آشنایی با خلاصه کتاب ۲۱ روش عالی … خوب است که فهرست مطالب آن را باهم مرور کنیم.

فصل‌های این کتاب به قرار زیر است:

مقدمه
شماره ۱: معلوم کنید دقیقاً چه می‌خواهید
شماره ۲: صنعت درست و شرکت درست را انتخاب کنید
شماره ۳: رئیس خوبی انتخاب کنید
شماره ۴: رفتار مثبت را در خود ایجاد کنید
شماره ۵: یک تصویر مثبت از خودتان ایجاد کنید
شماره ۶: زودتر شروع کنید، سخت‌تر کار کنید و دیرتر بروید
شماره ۷: خود را جلو برانید
شماره ۸: چیزی که می‌خواهید را درخواست کنید
شماره ۹: از درست کاری‌تان مثل چیزی مقدس محافظت کنید
شماره ۱۰: در زندگی کاری و شخصی‌تان آینده‌گرا باشید
شماره ۱۱: در هر کاری که می‌کنید هدف‌گرا باشید
شماره ۱۲: در فعالیت‌های‌تان نتیجه‌گرا باشید
شماره ۱۳: دنبال راه حل‌ها باشید نه مشکلات
شماره ۱۴: در تمام قسمت‌های کارتان به دنبال ایده‌های جدید باشید
شماره ۱۵: در همه کارهای‌تان مردم دار باشید
شماره ۱۶: به دنبال رشد باشید
شماره ۱۷: عالی‌گرا باشید
شماره ۱۸: در کسب و کارتان مشتری گرا باشید
شماره ۱۹: به سوددهی توجه داشته باشید
شماره ۲۰: قدرت شخصی مثبت ایجاد کنید
شماره ۲۱: عمل‌گرا باشید

نتیجه‌گیری

چرا باید کتاب ۲۱ روش عالی برای آنکه بیشتر حقوق بگیرید و پیشرفت کنید را بخوانیم؟

برایان تریسی نویسنده توانا و تاثیرگذاری است. او تابحال توانسته است به چند میلیون نفر مشاوره بدهد و در زندگی‌ مالی‌شان تاثیرات مثبتی به جا بگذارد. کتابهای تریسی در سرتاسر جهان خوانده می‌شوند و افراد زیادی عنوان کرده‌اند که با خواندن کتابهای این نویسنده توانسته‌اند تغییراتی اساسی در وضعیت زندگی‌شان ایجاد کند.

بیشتر حقوق بگیرید تا زودتر ترقی کنید
بیشتر حقوق بگیرید تا زودتر ترقی کنید

این کتاب با اشاره به مهم‌ترین ترفندها و نکاتی اساسی که می‌توانند تغییرات مثبتی در وضعیت اقتصادی‌تان ایجاد کنند، جایگاه مهمی درمیان کتاب‌های هم رده خود دارد. حتی خواندن خلاصه کتاب ۲۱ روش عالی … می‌تواند این واقعیت را به ما ثابت کند که این کتاب، بسیار تاثیرگذار و اثربخش است.

قسمتی از کتاب

گر می‌خواهید حقوق‌تان اضافه شود، باید آن را درخواست کنید. نحوۀ درخواست کردن هم این طور است که برای مبلغی که می‌خواهید بگیرید یک پرونده درست می‌کنید، درست همان‌طور که وکلا پرونده درست می‌کنند.

به جای اینکه شما هم مثل اکثر افراد بروید و بگویید احتیاج به پول بیشتر دارید، از راه‌حل متفاوتی استفاده کنید. کارهایی را که دارید انجام می‌دهید و تجربه‌ها و توانایی‌های اضافی را که کسب کرده‌اید فهرست می‌کنید و تأثیر مالی کارتان بر کارکرد کلی شرکت و نقش‌تان به عنوان یک کارمند برتر را توضیح می‌دهید.

 بعد همۀ این اطلاعات را به رئیس‌تان ارائه می‌کنید و می‌گویید که بر مبنای آن درخواست مبلغ مشخصی افزایش حقوق ماهیانه یا سالیانه دارید. در خیلی مواقع درخواست کردن به نحوی هوشمندانه برای گرفتن افزایش حقوق کافی است.

سه درصد برتر آمریکایی‌ها خودشان را دارای شغل آزاد می‌دانند، مهم نیست که کجا کار می‌کنند یا چه کسی چک حقوقی‌شان را امضا می‌کند. این نگرش داشتن شغل آزاد به آن‌ها کمک می‌کند که برای شرکتشان ارزشمندتر شوند و در نتیجه بیشتر حقوق بگیرند و سریع‌تر ترقی کنند.

 از همین حالا خودتان را به چشم رئیس شرکت با یک کارمند یعنی خودتان ببینید. خودتان را مسئول فروش یک محصول یعنی خدمات خودتان، در بازار رقابتی بدانید.

خودتان را به عنوان مشاور یا نماینده شرکتتان بدانید که مقدار پرداختی تعیین شده روزانه خودتان را توجیه می‌کنید. سپس شروع به اجرای ۲۱ ایده عالی کنید که تمام افراد تندرو برای بیشتر حقوق گرفتن و سریع‌ترقی کردن، استفاده می‌کنند. آن‌ها اینجا هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید