• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب راز

خلاصه کتاب راز

نویسنده : راندا برن
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 84 )
خلاصه کتاب راز
پخش دمو

خلاصه کتاب راز

این روزها کمتر کسی هست که نام قانون جذب و تاثیر آن در زندگی را نشنیده باشد. این قانون که چند دهه از طرح آن در محافل روانشناسی و علمی می‌گذرد، همیشه به‌عنوان قانونی بحث‌برانگیز و موضوعی جذاب مطرح بوده است. شاید بتوان نقطه اوج آثاری که با محوریت قانون جذب تولید شده‌اند را کتاب راز دانست. راز نوشته راندا برن، یکی از پرخواننده‌ترین و پرتیراژترین کتاب‌هایی است که موضوع آن‌ها قانون جذب و اجرایی کردن آن در زندگی بوده است. برن در این کتاب به شما آموزش می‌دهد که قانون جذب چیست، چطور کار می‌کند، چه تاثیری

کتابی که به گواه خوانندگان، زندگی آن‌ها را دگرگون کرده است و توانسته است مانند معجزه‌ای متحول کننده در زندگیشان عمل کند. اگر دنبال تغییر هستید، راز مخصوص شماست.

شناسنامه خلاصه کتاب راز

عنوان کتاب: راز عنوان کتاب به زبان اصلی: The Magic نویسنده: راندا برن نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۶ از ۵ (Amazon)، ۴.۱ از ۵ (Good reads)، ۴.۸ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب راز

اصلی‌ترین چیزی که در کتاب راز خواهید آموخت، حقایقی مربوط به قانون جذب و عملکرد آن است. راندا برن تلاش کرده است که در کتاب راز، شما را با اصول این قانون و کارکرد آن آشنا کند. در این کتاب خواهید آموخت که چطور بتوانید با انجام تکنیک‌هایی خاص به‌صورت روزانه این قانون را در زندگی خود پیاده کنید. برن تلاش کرده است تا با ارائه حقایقی قدرتمند، دانش خوانندگان را نسبت به قانون جذب به‌صورت چشمگیری افزایش دهد.

درباره نویسنده خلاصه کتاب راز

راندا برن، نویسنده و تهیه‌کننده استرالیایی، در ۱۹۵۱ در ملبورن متولد شد. تخصص اصلی برن و فعالیت‌های او در زمینه قانون جذب است و هرچه تا به امروز نوشته و تولید کرده است، در این موضوع بوده است.

نقد خلاصه کتاب راز

می‌توان کتاب راز را راهنمایی مفید و خواندنی دانست که با قواعد آسان و دوست‌داشتنی خود خواننده را همراه می‌کند. برن کتابی تدوین کرده است که خوانندگان را در سفری هیجان‌انگیز همراهی می‌کند تا با استفاده از قواعد این قانون کاربردی به هرآنچه می‌خواهند دست پیدا کنند. این کتاب اصول روشنی دارد که به خوانندگان می‌آموزد زندگی خود را مطابق قوانین طبیعی انجام پیش ببرند. راز توانسته است زندگی بسیاری از افراد را تغییر دهد. از درمان افسردگی تا بیماری‌های مزمن و اضطراب تا رسیدن به اهداف. هنوز مشخص نیست معجزه قانون جذب است یا امیدواری شگفت‌انگیزی که در خواننده به‌وجود می‌آید، هرچه هست، این کتاب توانسته است با اصول روشن و راهگشای خود زندگی بسیاری از افراد را به‌صورت معجزه‌وار و شگفت‌انگیزی تغییر دهد. اگر دوست دارید به هرآنچه می‌خواهید برسید، کتاب راز مخصوص شماست.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب راز

کتاب راز پس از انتشار با استقبال کم‌نظیری از طرف مخاطبین روبه‌رو شد. این کتاب یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌هایی است که تابحال منتشر شده و به ۴۱ زبان مختلف ترجمه شد و در دسترس خوانندگانی از سرتاسر دنیا قرار گرفت. این کتاب در زمره کتاب‌های مربوط به ذهن در رده پنجمین کتاب پرفروش وبسایت پابلیشرز ویکلی قرار گرفته است.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

اگر در زندگی به‌دنبال نشانه‌ها هستید و دوست دارید که با استفاده از قانون جذب به آنچه میخواهید دست پیدا کنید، کتاب راز مخصوص شماست. این کتاب برای کسانی که می‌خواهند تغییراتی در وضعیت خود ایجاد کنند، گزینه‌ای مطلوب و مناسب محسوب می‌شود. اگر به قوانین جذب و اجرایی کردن آن در زندگی علاقه دارید، می‌توانید از آموزه‌های این کتاب استفاده کنید.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

کتاب راز یکی از برجسته‌ترین کتاب‌هایی است که تا به امروز منتشر کرده‌ایم. من واقعا خوشحالم که رندا برن توانسته است این اطلاعات درحال تغییر و تحول زندگی را به این صورت استادانه جمع‌آوری و تدوین کند. این کتاب مطلقا جزو آثاری است که مردم از هر قشری می‌توانند آن را بخوانند و مفهوم آن را به خوبی دریافت کنند. (سینتیا بلک، مدیر انتشارات وردز)

بخش هایی از متن کتاب

پرتویى از «راز بزرگ» بر دلم تابیده بود و درکى اجمالى از آن به دست آورده بودم راز زندگى. این پرتو از کتابى بر دلم تابیده بود که قدمتى یکصد ساله داشت. این کتاب توسط دخترم هایلى به دستم رسیده بود. سرنخ راز را به دست گرفتم و در گذرگاه تاریخ راه افتادم و به دنبال آن به گذشته‌هاى دور رفتم. باورم نمى‌شد این همه آدم از راز باخبر بوده باشند؛ با شگفتى از خود مى‌پرسیدم: «چرا این راز را همه مردم نمى‌دانند؟» اشتیاقى سوزان براى سهیم شدن این راز با همگان شعله‌ورم کرده بود. جستجویى را آغاز کردم براى یافتن کسانى که زنده بودند و از این راز باخبر. آنها یکى یکى کشف مى‌شدند. من آهن‌ربا شدم: به محض آنکه جستجو را آغاز کردم، استادان بزرگ و زنده‌ى دنیا یکى پس از دیگرى به سوى من کشیده مى‌شدند. فکر این‌که راز را در فیلمى به جهانیان عرضه کنم از خاطرم گذشت و دو ماه بعد تیم تولید تلویزیونى راز آماده‌ى کار بودند. لازم بود هرکدام از اعضاى تیم از ماهیت راز به طور کامل آگاه باشد، زیرا بدون این آگاهى، کوشش ما براى انتقال راز بى‌نتیجه می‌ماند. حتى یک استاد را هم نداشتیم که از حضورش در فیلم مطمئن باشیم. با وجود این، به راز اطمینان کامل داشتیم. ما هر چیز و یا هر کسى را که نیاز داشتیم به سوى خود جذب مى‌کردیم. هشت ماه بعد فیلم راز پخش شد. فیلم به تدریج در سراسر دنیا پخش مى‌شد و حکایت معجزه‌هاى گوناگون سیل‌وار جارى مى‌شد: هزاران گزارش به ما رسید حاکى از آن که عده‌اى بسیار راز را به کار بسته بودند و به ثروت هنگفت و سلامت و شادمانى رسیده بودند. چک‌هاى برگشتى بسیارى به طور غیرمنتظره وصول شده بود. من راز را ساختم تا مایه‌ى شادمانى و سعادت میلیاردها نفر در سراسر جهان شود. گروه سازنده‌ى فیلم راز هر روز از سراسر جهان میلیون‌ها نامه‌ى رضایت و قدردانى دریافت مى‌کنند. آن‌ها از ملیت‌هاى گوناگون و داراى کیش‌ها و آیین‌هاى گوناگون‌اند. آرى، با دانستن این راز، دیگر هیچ کارى غیرممکن نیست. مهم نیست کجا هستى و در چه وضعیتى هستى، راز مى‌تواند تو را به همه‌ى خواسته‌هایت برساند.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف