• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب به زبان تد

خلاصه کتاب به زبان تد

نویسنده : کارمین گالو
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 8 )
خلاصه کتاب به زبان تد
پخش دمو

خلاصه کتاب به زبان تد

مهارت سخنرانی یکی از مهارت‌های مهم در زندگی است که همه ما برای پیشرفت به آن نیاز داریم. این مهارت به ما کمک می‌کند که به بهترین شکل ممکن عقاید و نظرات خود را با جمع مطرح کنیم و علاوه بر ارائه آنچه در ذهنمان می‌گذرد، تاثیری بی‌نظیر بر ذهن مخاطب بگذاریم. علاوه‌بر اینکه سخنرانی یک هنر ذاتی محسوب می‌شود، می‌تواند با تمرین و به‌کارگیری تکنیک‌هایی که علم از آن‌ها پشتیبانی می کند، به سخنرانی جذاب تبدیل شد. کارمین گالو در کتاب به زبان تد، از مهارت سخنرانی با روشی کاملا علمی و کاربردی با شما حرف می‌زند.

با کتاب به زبان تد، مهارت‌های سخنرانی خود را ارتقا دهید و همانند سخنران همایش‌های تد ارائه دهید.

شناسنامه خلاصه کتاب به زبان تد

عنوان کتاب: به زبان تد عنوان کتاب به زبان اصلی: Talk like Ted نویسنده: کارمین گالو نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۶ از ۵ (Amazon)، ۳.۹ از ۵ (Good reads)، ۴.۵ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب به زبان تد

در این کتاب یاد می‌گیرید که چطور سخنرانی تاثیرگذار و هیجان‌انگیزی داشته باشید و بتوانید با دیگران ارتباط برقرار کنید. در کتاب به زبان تد نوشته کارمین گالو با سخنران تاثیرگذار همایش‌های تد آشنا می‌شوید و درس‌هایی از مهارت‌های سخنرانی آنان یاد خواهید گرفت. این کتاب با استفاده از دانش روز دنیا به‌صورت کاملا علمی به شما نشان می‌دهد که چه چیزهایی می‌توانند مخاطب را سر ذوق و شوق بیاورند و بر آن‌ها تاثیری بی‌نظیر بگذارند.

درباره نویسنده خلاصه کتاب به زبان تد

کرمین گالو نویسنده، سخنران و روزنامه‌نگار آمریکایی در ۲۶ جولای ۱۹۶۵ در کالیفرنیا متولد شد. او کتاب‌های زیادی در زمینه مدیریت و ارتباطات نوشته است که بسیاری از آن‌ها توانسته‌اند رکوردهای بین‌المللی فروش را تصاحب کنند. گالو در نشریه فوربس در کانال رهبری و مدیریت قلم می‌زند و به‌عنوان متخصص خبره در زمینه ارتباطات تجاری و مهارت‌های مدیریتی مطرح شده است. او بارها مورد توجه و نقد نشریه وال‌استریت ژورنال، نیویورک تایمز، موفقیت، بلومبرگ، بیزنس ویک و CNBC قرار گرفته است. او هم‌چنین استاد دانشگاه رشته MBA در دانشگاه یوسی‌ال‌ای و یوسی برکلی است.

نقد خلاصه کتاب به زبان تد

گالو معتقد است که ایده‌ها واحد پول قرن بیست‌ویکم هستند. به همین دلیل مهارت شما در بیان این ایده‌ها می‌تواند به شما کمک کند تا رویایتان را به واقعیت تبدیل کنید. این ایده جسورانه از کتاب به زبان تد، کتابی ایده‌آل برای ارائه تاثیرگذار و بهبود مهارت اقناع ساخته است. گالو برای خلق این اثر از سخنرانی‌های میهمانان همایش تد کمک گرفته است. سخنرانی‌هایی که گاه آنقدر تاثیرگذار و الهام‌بخش بوده‌اند که به جنبش‌های اجتماعی تبدیل شده‌اند. او در این کتاب صدها سخنرانی تد را مورد بررسی قرار می‌دهد و با مشهورترین متخصصین مغز و اعصاب مصاحبه می‌کند تا از علم پشتیبانی کننده از مهارت سخنوری حرف بزند. او گام‌به‌گام به خواننده یاد می‌دهد که چطور ارائه‌ای جذاب، قانع‌کننده، الهام‌بخش و به‌یادماندنی داشته باشد. این کتاب خواندنی و کاربردی توانسته است منبع الهام بسیاری از افراد در ارتقا مهارت سخنوری باشد. اگر دوست دارید شما هم مانند یکی از سخنرانان تد حرف بزنید، یا برای سخنرانی در همایشی دعوت شده‌اید، این کتاب مخصوص شماست.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

اگر دوست دارید سخنران قهاری باشید و مانند سخنرانان همایش تد نمایشی تاثیرگذار و خیره‌کننده ارائه دهید، کتاب به زبان تد مخصوص شماست. خواندن این کتاب به همه کسانی که دوست دارند مهارت سخنرانی خود را ارتقا دهند کمک می‌کند که در جمع بهتر حرف بزنند و بدون ترس آنچه در سر دارند را به روشی موثر بیان کنند. به همین دلیل خواندن این کتاب را به کسانی که از سخنرانی در جمع هراس دارند هم پیشنهاد می‌کنیم.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

کتاب به زبان تد کتابی کاربردی و هوشمند است که به شما یاد می‌دهد چطور یک سخنرانی را شروع کنید. کتاب گالو عمیق‌تر از آموزشی ساده است. این کتاب درنهایت درمورد فهم آنچه شما را تحت تاثیر قرار می‌دهد و سپس تبدیل این عامل به عاملی محرک برای شنوندگان می‌پردازد. (دنیل اچ پینک) پرافت و خیز و جذاب. این کتاب با استفاده از دانش فعلی درباره مغز توضیح می‌دهد که چه چیزی مخاطب را هیجان‌زده و جذب شما خواهد کرد و چه چیزی نه. (نشریه فورچن) من کتاب گالو را جذاب و آموزشی ارزیابی می‌کنم و اکنون با استفاده از آموزه‌های او آماده کوتاه‌تر کردن و اصلاح کردن سخنانم هستم. (INC) توصیه‌های گالو در کتاب به زبان تد فراتر از کلیات معمول مثبت فکر کردن و نشان دادن اشتیاق است. او درعوض برروی اصلاحات و تاکتیک‌های خاص برای بالا بردن ضریب سخنرانی و توضیح علم این راز متمرکز شده است. کتاب گالو مملو از بینش‌های ارزشمند و همچنین عملی است. این کتاب را بخوانید و بااستفاده از آموزه‌های آن بایستید و به سخنرانی ماهر، جذاب، قانع‌کننده و به‌یادماندنی تبدیل شوید. (نشریه موفقیت)

بخش هایی از متن کتاب

جابز به فارغ‌التحصیلان گفت: «فرصت شما بسیار محدود است، پس آن را با زندگی کردن برای دیگران هدر ندهید. زندگی کردن برای افکار مردم دامی است که نباید در آن بیفتید. هرگز نگذارید سروصداهایی که مردم دارند و نظراتشان، صدای درونتان را خفه کند. و مهم‌تر این که شجاعت پیروی از قلب و ادراکتان را داشته باشید. آن‌ها می‌دانند که شما به راستی چه خواهید شد.» علم نشان می‌دهد که اشتیاق واقعاً مسری است. نمی‌توانید به دیگران الهام ببخشید مگر آنکه نخست برای خودتان الهام‌بخش باشید. شانس شما برای متقاعد کردن و الهام بخشیدن به شنوندگانتان زمانی بسیار بیشتر است که مشتاقانه راجع به موضوعی که با آن ارتباط مفهومی برقرار کرده‌اید، سخن بگویید. مراجعه‌کننده‌ای داشتم که در کالیفرنیا کشاورزی می‌کرد. او رئیس یک مؤسسه پرورش توت‌فرنگی بود، یعنی محصول مهم آن منطقه. این پاسخی است که به سؤال من داد: سؤال اول: شما چه کار می‌کنید؟ «مدیرعامل تعاونی توت‌فرنگیِ کالیفرنیا هستم.» سؤال دوم: واقعاً به چه چیزی اشتیاق دارید؟ «مشتاقم که کیفیت توت‌فرنگی‌های کالیفرنیا را ارتقا بدهم.» سؤال سوم: چه چیزی در تجارتتان را با تمام وجودتان می‌خواهید؟ «رؤیاهای آمریکایی. والدین من مهاجر بودند و روی زمین کار می‌کردند. سرانجام موفق شدند که قطعه‌ای زمین بخرند و از آن زمان آن را گسترش دادند. برای توت‌فرنگی، شما نیاز به زمین بزرگی ندارید و نیاز هم ندارید که حتماً صاحب آن باشید، می‌توانید آن را کرایه کنید. این گامی برای رسیدن به رؤیای آمریکایی من بود.» موضوع موفقیت شغلی، لری اسمیت، استاد اقتصاد دانشگاه واترلو را تحت تأثیر قرار داده است. اسمیت از دانشجویان امروزی ناامید شده است. او به این دلیل ناراحت است که اکثر دانشجویان، شغل‌های خاصی را به دلایلی اشتباه مانند پول، اعتبار و ... دنبال می‌کنند. به گفته اسمیت، این دانشجویان در داشتن شغل‌های عالی شکست خواهند خورد. به گفته اسمیت، تنها راه داشتن شغل عالی، انجام دادن کاری است که عاشقش هستید.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف