• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب خودت را از نو بساز

خلاصه کتاب خودت را از نو بساز

نویسنده : جیمز آلتوچر
راوی : ژوبین دارابیان

/

6,900 تومان

/

( 70 )
خلاصه کتاب خودت را از نو بساز
پخش دمو

خلاصه کتاب خودت را از نو بساز

تابحال به این فکر کرده‌اید که مسیری که تا امروز طی کرده‌اید را زیر سوال ببرید و به این فکر کنید که مسیرتان را درست پیش نرفته‌اید؟ اگر روزی به این نتیجه برسید که برای رسیدن به موفقیت و احساس خوب درمورد خودتان باید راهتان را عوض کنید و راهی جدید را شروع کنید؟ اگر به چنین نتیجه‌ای برسید، چه کاری انجام خواهید داد؟ آیا جرات آن را دارید که راهتان را عوض کنید و مسیرتان را تغییر دهید؟ اصلا می‌دانید که چطور باید این مسیر را طی کنید؟ جیمز آلتوچر درست همین راه را طی کرده است. او به گفته خودش مجبور شده است

جیمز آلتوچر نویسنده کتاب خودت را بساز در وصف این اثر می گوید: «من خودم و زندگی‌ام طی سال‌های گذشته بارها از نو ساختم و این کتاب، همان چیزی است که آرزو می‌کردم در آن روزها و ابتدای مسیرم داشته باشم.» اگر می‌خواهید تغییری اساسی به زندگیتان بدهید، این کتاب مخصوص شماست.

شناسنامه خلاصه کتاب خودت را از نو بساز

عنوان کتاب: خودت را از نو بساز عنوان کتاب به زبان اصلی: Reinvent Yourself نویسنده: جیمز آلتوچر نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۴ از ۵ (Amazon)، ۳.۸ از ۵ (Good reads)

اهداف خلاصه کتاب خودت را از نو بساز

در این کتاب با تکنیک‌های ارزیابی مجدد و تنظیم رویکردتان نسبت به زندگی و کار آشنا خواهید شد. جیمز آلتوچر در کتاب خودت را از نو بساز به شما می‌آموزد که چطور بتوانید مسیرتان را به سمت موفقیت تنظیم کنید و بتوانید با تغییر شرایط به هدفتان برسید. این کتاب نکات و آموزه‌هایی از هنرمندان بزرگ، کارآفرینان میلیاردر و رهبران اثرگذار دنیا را با شما به اشتراک می‌گذارد و به شما نشان می‌دهد که چطور بتوانید با الهام گرفتن از زندگی آن‌ها زندگیتان را مجددا تنظیم کنید. اگر درپی ساخت زندگی جدیدی هستید و راه را بلد نیستید این کتاب می‌تواند به شما ایده‌هایی نو و الهاماتی موثر ببخشد تا یاد بگیرید چطور و از کجا شروع کنید. با خواندن این کتاب تغییر زندگی و بازتنظیم شرایط کاری برایتان آسان‌تر و عملی‌تر خواهد شد.

درباره نویسنده خلاصه کتاب خودت را از نو بساز

جیمز آلتوچر متولد ۲۲ ژانویه ۱۹۶۸ نویسنده، مدیر مالی، تولید کننده پادکست و سرمایه‌گذار آمریکایی است. آلتوچر سابقه پایه‌گذاری مستقل یا مشارکتی بیش از بیست شرکت را در کارنامه خود دارد و بیش از بیست کتاب منتشر کرده است. آلتوچر سابقه نویسندگی در انتشاراتی مانند فایننشال تایمز، وال استریست ژورنال، تک چرچ و هافینگتون پست را هم دارد. این نویسنده در ۱۹۸۹ در مقطع کارشناسی رشته کامپیوتر از دانشگاه کرنل فارغ‌التحصیل شد و بعد از اتمام تحصیلات در دپارتمان فناوری اطلاعات HBO کار خود را آغاز کرد. آلتوچر بعد از مدتی HBO را ترک کرد تا مسیر سرمایه‌گذاری شخصی خود را شروع کند، اما برخلاف آنچه فکر می‌کنید موفق نشد. او بیش از بیست کار را شروع کرد که ۱۷ تای آنها ناموفق ماندند. اما شکست او باعث نشد که درجا بزند و برعکس به نقطه عطفی در زندگی او تبدیل شدند. او با شکست‌هایی که با آن‌ها مواجه شد نگرش خود را نسبت به کار تغییر داد و همین مسئله مسیر زندگی او را عوض کرد. نتیجه تمام این تغییرات در کتاب خودت را از نو بساز تدوین شده است. لز جمله آثار این نویسنده عبارتند از: وقتی رد می‌شوید چه کار کنید؟ قدرت پرسشگری خودت را انتخاب کن تا سرمایه‌ات را هدایت کنی کارمند ثروتمند قدرت نه گفتن چطور خوش‌شانس‌ترین شخص دوران را بسازی

نقد خلاصه کتاب خودت را از نو بساز

آلتوچر می‌گوید که در زندگی بارها و بارها تلاش کرده است که شغل، علایق و زدگی خود را بازآفرینی کند. او بعد از طی مسیر پرفراز و نشیبی که در زندگی گذرانده، تلاش کرده است تا کتابی بنویسد که به دیگران کمک کند مسیر سخت و پرپیچ و خم تغییر را با سختی کمتر و آگاهی بیشتری طی کنند. به‌نظر می‌رسد که او در رسیدن به هدف خود موفق بوده است. خودت را دوباره بساز از جمله کتاب‌هایی است که تاثیر عمیقی بر روحیه خوانندگان خود گذاشته است. آلتوچر با هوشیاری توانسته است از عنصر داستان‌ کمک بگیرد و با استفاده از روایت‌های مختلف که عمدتا جذاب و تاثیرگذار هستند منظور خود را به خوبی به خوانندگان خود منتقل کند. نمی‌توان منکر شد که تغییرات اجتناب‌ناپذیر هستند و تغییر از اصول ذاتی عصر جدید محسوب می‌شود. آنچه در این میان مهم است، این است که ما بتوانیم با کمترین خسارت و اشتباهی این مسیر را طی کنیم تا به بهترین نتیجه ممکن برسیم. آلتوچر سعی کرده است در این کتاب ریسک و ضرر تغییر را به حداقل برساند و اگر می‌خواهید با موفقیت تغییراتتان را پشت سر بگذارید، خواندن این کتاب کمک کننده خوبی برای شما خواهد بود.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

اگر مدیر کسب و کار هستید، خوب است که این کتاب را بخوانید تا اجرای فرآیند تغییر در محیط شرکتتان برایتان ساده‌تر طی شود. اگر فکر می‌کنید که نیاز به ایجاد تغییر در زندگی دارید و دوست دارید که مدیریت زندگیتان را با شیوه بهتری پیش ببرید، خواندن خودت را از نو بساز را به شما پیشنهاد می‌کنیم.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

جیمز آلتوچر شخصیت متفاوتی است و داستان شخصی خودش را دارد. او یکشنبه برای شما درمورد چگونگی شکست خود حرف می‌زند، شنبه ماجرایی را تعریف می‌کند و دوشنبه از انجام کارها به روش متفاوت حرف می‌زند. (نیویورک تایمز) جیمز اپرای اینترنت است. (کمال راویکانت) آنچه من درمورد جیمز و کتابش دوست دارم این است که می‌توانید بگویید که او از یک ترن هوایی می‌آید. جیز راه خود را برای رسیدن به موفقیت بدون در دست داشتن نتیجه انتخاب کرد و چیزی که بعدا برای او اتفاق افتاده است خوب است. (دیک کاستلو) آلتوچر بدبختی خود را به منشا خرد و آسایش مستضعفین تبدیل کرده است. (هفته‌نامه تجارت) آلتوچر ترسناک باهوشی است. (استیون دوبنر) جیمز آلتوچر بهترین وبلاگ نویس نسل ما است. (تیموتی سایکس) من احترام زیادی برای آلتوچر قائلم. او تمایل زیادی به گفتن حرف‌هایی دارد که می‌تواند توده مردم را تحت تاثیر خود قرار دهد. (بیزنس اینسایدر) جیمز یکی از موفق‌ترین و بامحتواترین افرادی است که من می‌شناسم. (ماشل لازرو)

بخش هایی از متن کتاب

به عادتها ایمان بیاورید. دارم از قانون ۵*۵ صحبت می‌کنم. شما صرفا میانگین پنج نفری که اطرافتان هستند نیستید بلکه شما به‌طور متوسط میانگین پنج عادتی هستید که دارید، چیزهایی هستید که می‌خورید، ایده‌هایی که در ذهن دارید، محتوایی که مطالعه می‌کنید و... باربارا کورتلند رکورد جهانی را شکست. او در ۱۹۸۳ ۲۳ رمان نوشت و در آن زمان ۸۲ ساله بود. او در آن سال هر ماه دو رمان می‌نوشت و در مجموع تدوین ۷۲۳ رمان را در کارنامه دارد که آخرین آن زمانی که ۹۷ سال داشت منتشر شد و درحالی مرد که ۱۶۰ رمان منتشر نشده از او در انتظار چاپ بودند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید مخاطبان کار او را دوست داشتند و کتابهایش بین ۶۰۰ میلیون تا ۲ میلیارد نسخه فروخته‌اند و بیشترشان هم عاشقانه بودند. بیش از حد خودتان را محدود نکنید. همیشه به دنبال فرصت‌های جدید برای پیشرفت تدریجی باشید. استتعداد او را نابود کرده بود. استعداد ریزترین جرقه است، جرقه آتش را روشن می‌کند اما برای ادامه و روشن نگه داشتن آتش به سوخت بیشتری نیاز دارید وگرنه آتش خاموش خواهد شد.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف