• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب دستورالعمل شکست

خلاصه کتاب دستورالعمل شکست

نویسنده : الیزابت دی
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 13 )
خلاصه کتاب دستورالعمل شکست
پخش دمو

خلاصه کتاب دستورالعمل شکست

هرکسی در زندگی شکست را جوری تعریف می‌کند. مهم نیست که چه چیزی را شکست بنامیم، مهم احساسی است که شکست به ما وارد می‌کند و ضربه‌ای است که از آن می‌خوریم. الیزابت دی هم از این قاعده مستثنی نبوده است. او در زندگی با شکستی بزرگ مواجه شد. دی در زندگی شخصی خود دچار شکست شد و مجبور شد که از شریک زندگی خود طلاق بگیرد. این طلاق دی را دچار شکستی عمیق کرد. او درست در ۲۰۱۷، و دو سال پس از طلاق، زمانی که درحال بهبودی از شرایط روحی ناشی از طلاق بود، به زندگی خود فکر کرد. زندگی که در آن مجبور بود تنها باشد و بد

اگر می‌خواهید با چیزی مواجه نشوید، لازم است آن را بشناسید. دستورالعمل شکست با شما از مختصات شکست حرف می‌زند تا بتوانید تا جای ممکن از آن دور شوید.

شناسنامه خلاصه کتاب دستورالعمل شکست

عنوان کتاب: دستورالعمل شکست عنوان کتاب به زبان اصلی: How to Fail: Everything I’ve Ever Learned From Things Going Wrong نویسنده: الیزابت دی نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۵ از ۵ (Amazon)، ۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۴ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب دستورالعمل شکست

در این کتاب با مفهوم شکست و چیزهایی که می‌توانند ما را با شکست مواجه کنند آشنا می‌شوید. الیزابت دی در کتاب دستورالعمل شکست با شما از تجربیات خود و کسانی که با آن‌ها مصاحبه کرده‌است صحبت می‌کند و تلاش دارد تا به شما بیاموزد که چطور با شکست روبه‌رو شوید. او به شما می‌اموزد که این شکست نیست که شما را تعریف می‌کند، بلکه مواجهه با شما با شکست است که می‌تواند تعریفتان کند و اهمیت دارد. با این کتاب خواهید آموخت که چطور با شکست‌هایتان روبه‌رو شوید و از آن‌ها چیزی بسازید که درنهایت شما را به انسان قوی‌تری تبدیل کند.

درباره نویسنده خلاصه کتاب دستورالعمل شکست

الیزابت دی، نویسنده، روزنامه‌نگار و گوینده رادیو انگلیسی، در ۱۰ نوامبر ۱۹۷۸ متولد شد. او جراحی عمومی خواند و در یکی از بیمارستان‌های دری، کار می‌کرد. دی از هفت سالگی به نویسندگی علاقه داشت و از نوجوانی در یکی از روزنامه‌های این شهر در ستونی مخصوص به خود می‌نوشت. او تصمیم گرفت برای ادامه تحصیل وارد رشته روزنامه‌نگاری شود و به‌این ترتیب زندگی خود را به‌صورت جدی‌تری وقف روزنامه‌نگاری کرد. در همین اثنا و زمانی که برای ساندی تلگراف کار می‌کرد، توانست جایزه خبر بریتانیا را دریافت کند.

نقد خلاصه کتاب دستورالعمل شکست

کتاب‌هایی که برگرفته از تجربه زیسته نویسنده و مشاهیر هستند، همیشه خواندنی‌تر از کتاب‌های رقیبند. این کتاب‌ها به واسطه تجربه جدی نویسنده می‌توانند الهام‌بخش باشند و تاثیر زیادی بر خواننده بگذارند. در کتاب دستورالعمل شکست، با روایت زندگی خود و کسانی که با آن‌ها مصاحبه کرده، کتابی خاص درباره موضوع شکست نوشته است. این کتاب از هر موضوعی با خوانندگان حرف می‌زند. هرچیزی که می‌تواند شما را به سمت شکست و احساس منفی بکشاند، از دوست‌یابی، کار، ورزش، خانواده، روابط تا هرچیزی که فکرش را بکنید. این کتاب الهام‌بخش و سرشار از نکاتی است که می‌تواند خواننده را با خود همراه کند و به آن‌ها بیاموزد که چطور با شکست روبه‌رو شوند. او به خوانندگان نشان می‌دهد که بهترین برخورد با مسئله شکست چیست و چطور می‌توان وضعیت‌ ناراحت‌کننده شکست را مدیریت کرد. چون یادگیری مشخصات و مختصات شکست درواقع یادگیری اضلاع موفقیت است و چه کسی است که نیاز نداشته باشد موفقیت را مانند شکست بیاموزد تا به آن برسد؟

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب دستورالعمل شکست

این کتاب با واکنش مثبت منتقدین مواجه شد و توانست از خبرگزاری ساندی تایمز نقدهای مثبتی دریافت کند. همچنین توانست جزو پنج کتاب پرفروش ساندی تایمز باشد. دستورالعمل شکست در بخش کتاب‌های بیوگرافی نویسندگان وبسایت آمازون، در رده ۱۴ فروش و در بخش کتاب‌های بیوگرافی و خاطرات زنان در رتبه ۶۵ قرار دارد.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

هر کسی که در زندگی خود تجربه شکست داشته است یا در وضعیت بدی قرار گرفته است که نیاز دارد به‌نوعی از آن خارج شود، می‌تواند با خواندن کتاب دستورالعمل شکست به‌طرز موثری وضعیت خود را بهبود دهد.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

کتابی پر از خرد، شوخ‌طبعی، فروتنی، لطافت و احساسات قلبی. الیزابت دی در این کتاب داستان‌ها و مشاهداتی زیبا و آرام‌بخش را برای خوانندگان تعریف می‌کند و همه نقایصی که می‌تواند ما را به جلو و تلاش بیشتر سوق دهد، بزرگ می‌دارد. (دالی آلدرتون) دستورالعمل شکست، به‌سرعت به‌عنوان همره اصلی من در این دنیا بیش‌ازاندازه رقابت‌پذیر و پرتقاضا تبدیل شد. کتابی عمیق، شوخ و بسیار اطمینان‌بخش. این کتاب ساختارشکن متعالی از مسئله افسانه‌ای موفقیت و سفر ما برای یافتن نشانه‌های رضایت خود حرف می زند و هدیه‌ای است که زندگی ما را تغییر می‌دهد. (حسی برتون) الیزابت دی، نویسنده درخشان که احتمالا می‌توانید به او اعتماد کنید و از هرچیزی با او حرف بزنید. (ایوینینگ استاندارد) این کتاب درخشان، هرچیزی را پوشش می‌دهد. از رد شدن در مصاحبه شغلی تا تلاش‌های ناموفق. این کتاب به شما کمک می‌کند که در شرایط برنامه‌ریزی نشده، زندگی را بهتر احساس کنید. (Harper’s Bazaar) جذاب و بینش‌بخش و همچنین کاملا جذاب و بانمک. (ریدرز دایجست)

بخش هایی از متن کتاب

ما زنان، برای سال‌های طولانی عصبانیتمان را به درونمان هدایت کردیم و اجازه می‌دهیم که در بیرون، به شکل شرمساری آشکار شود. درعوض، به خودمان گفته‌ایم که غم یا استرسمان به هورمونهایمان ربط دارد؛ دریغ از اینکه این احساسات تابعی از وضعیت ماست. ما مدت‌هاست که با فرهنگی زن‌ستیزانه به این کار ترغیب می‌شویم که عصبانیتمان را به موجودیتی خطرناک تبدیل می‌کند. اما عصبانیت قدرت است. زندگی برمبنای آنچه ممکن است دیگران از شما تلقی کنند، به این معناست که مجبورید دائما هویتتان را کنترل کنید، دائم از خودتان سوال کنید چه کسی هستید و موجودیت خود را به یک گروه غریبه که شناختی از شما ندارند واگذار کنید. بحران‌های زندگی چنین کاری با شما می‌کنند: آن‌ها شما را از بدیهیات قدیمیتان دور می‌کنند و به هرج و مر می‌اندازند. تنها راه زنده ماندن در این شرایط، تسلیم شدن دربرابر روند کار است. زمانی که از این وضع خلاص شدید، درحالی که به نور خیره می‌شوید، باید آنچه فکر می‌کردید از خودتان می‌دانید را برهم بزنید و آن را از نو بسازید. شما می‌دانید که اهمیتی ندارد که چند ماه از آخرین باری که شانس ملاقات کسی را داشتید می‌گذرد. دوستی واقعی باید در پیوستگی فضا-زمان جریان پیدا کند. فضایی که هروقت کسی از طرفین به آن نیاز داشته باشد، بتواند از آن استفاده کند بدون آنکه هیچ قضاوتی از طرف دیگری صادر شود.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف