• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب تو خفن هستی

خلاصه کتاب تو خفن هستی

نویسنده : جن سینسرو
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 50 )
خلاصه کتاب تو خفن هستی
پخش دمو

خلاصه کتاب تو خفن هستی

بسیاری از ما همیشه احساسی منفی نسبت به خودمان داریم. همیشه فکر می‌کنیم که به اندازه کافی خوب و مناسب نیستیم و لیاقت آن را نداریم که به هرچه می‌خواهیم برسیم. خبر بد اینکه این دیدگاه سمی می‌تواند شما را از هرچیزی که دوست دارید دور نگه دارد و حتی اگر به چیزهایی که می‌خواهید برسید هم نخواهید توانست از دستاوردهایتان لذت کافی را ببرید. قدم اول برای رسیدن به خواسته‌ها، این است که به خودتان باور داشته باشید. این همان کاریست که جین سنسیرو در کتاب تو خفن هستی انجام داده است. او در این کتاب تلاش کرده است ت

کتابی که به شما کمک می‌کند بدون آنکه ذره ای خسته شوید در مسیر رشد و پیشرفت قدم بردارید و حالتان بهتر شود.

شناسنامه خلاصه کتاب تو خفن هستی

عنوان کتاب: تو خفن هستی عنوان کتاب به زبان اصلی: You Are a Badass: How to Stop Doubting Your Greatness and Start Living an Awesome Life نویسنده: جین سینسرو نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۷ از ۵ (Amazon)، ۳.۹ از ۵ (Good reads)، ۴.۷ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب تو خفن هستی

جین سنسیرو در این کتاب به شما خواهد آموخت که چه موانع درونی در مسیر پیشرفت و توسعه فردی قرار دارند و چطور می‌توانید این موانع را کنار بزنید و به سمت توسعه قدم بردارید. هدف اصلی سنسیرو در کتاب تو خفن هستی این است که شما را با قدرت درونیتان آشنا کند و به شما کمک کند که احساس بهتری نسبت به خودتان پیدا کنید. با این کتاب یاد می‌گیرید که نگرش خود را نسبت به خودتان تغییر دهید و بزرگترین سد رسیدن به اهداف و آرزوهایتان، که چیزی جز خودتان نیست، را کنار بزنید.

درباره نویسنده خلاصه کتاب تو خفن هستی

جن سینسرو نویسنده، مربی موفقیت و سخنران آمریکایی در ۷ آگوست ۱۹۶۵ متولد شد. سینسرو در نیویورک زندگی می‌کرد و برای تحصیلات وارد کالج کلرادو شد. او مدرک کارشناسی خود را در رشته انگلیسی دریافت کرد و بعد از فارغ‌التحصیلی در دپارتمان بازاریابی CBS مشول به کار شد. کمی بعد به لس‌آنجلس مهاجرت کرد و به‌صورت آزاد به نویسندگی برای شرکت‌های تبلیغاتی مشغول به کار شد. همزمان کتاب اول خود را منتشر کرد و توانست شهرت مناسبی به‌دست بیاورد. او این روند را ادامه داد و با انتشار کتابهای مختلف به شهرتی جهانی رسید. او حالا در برنامه‌های مختلف برای هزاران و حتی میلیون‌ها مخاطب در سرتاسر جهان سخنرانی می‌کند و برای کسانی که می‌خواهند زندگی بهتری داشته باشند، راهنمایی قدرتمند محسوب می‌شود. اکثر کتاب‌های سینسرو بیش از سه میلیون نسخه فروش داشته‌اند.

نقد خلاصه کتاب تو خفن هستی

کتاب تو خفن هستی، ادبیات جالب و سرگرم‌کننده‌ای دارد. نویسنده تلاش کرده است که با افزودن چاشنی طنز به کتاب، مخاطب را سر شوق بیاورد و با او ارتباط برقرار کند. او گاه از داستان‌هایی واقعی و پندآموز استفاده می‌کند تا توان اثرگذاری خود بر مخاطب را افزایش دهد. این کتاب تمرینات آسان و البته کاربردی ارائه می‌دهد که می‌توانید بااستفاده از آن‌ها به اهدافتان برسید. از بین بردن باورها و رفتارهایی که مانع از رسیدن به خواسته‌ها می‌شوند، اصلی‌ترین هدف سنسیرو در نوشتن تو خفن هستی بوده است که به‌نظر می‌رسید به خوبی توانسته است از پس آن بربیاید. با آموزه‌های سنسیرو خواهید آموخت که چطور حال درونتان را بهتر کنید، چیزهایی که نمی‌توانید تغییر دهید را دوست داشته باشید و آنچه دوست ندارید را تغییر دهید. توسعه فردی، زندگی بهتر، رسیدن به خواسته‌ها و به‌حرکت درآوردن خودتان برای رسیدن به اهداف از دستاوردهایی هستند که بعد از خواندن این کتاب و انجام تمرینات آن، نصیبتان خواهد شد.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب تو خفن هستی

کتاب تو خفن هستی توانسته است جزو پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز باشد. این کتاب در طبقه‌بندی کتاب‌های خودیاری وبسایت آمازون رتبه دوازده فروش و در رده کتاب‌های خودیاری برای تغییرات شخصی رتبه ۱۸ را تصرف کرده است. کتاب تو خفن هستی توانست در سال ۲۰۱۴ جایزه Audie را که جایزه سالانه انجمن ناشران صوتی آمریکاست کسب کند.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

اگر به بهانه‌ای برای اتکا به خودتان و گوهر درونتان نیاز دارید، این کتاب می‌تواند راهنما و روشنگر مناسبی برایتان باشد. کتاب تو خفن هستی به همه کسانی که به دنبال راهکاری برای از بین بردن عدم اعتماد به‌نفس هستند، کمک خواهد کرد تا آن را باز پیدا کنند. اگر دوست دارید تکانی اساسی به زندگیتان بدهید، خواندن این کتاب می‌تواند به شما کمک کند تا راهتان را پیدا کنید.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

سینسرو در این کتاب به مخاطب روحیه سرگرم‌کننده و زنانه‌ای انتقال می‌دهد که به‌نوعی به خودآموزی کمک می‌کند. لحن او آکنده از مفاهیم آکادمیک است و هر صفحه، طنزی وجود دارد. این همه آن چیزی است که مخاطب او به آن نیاز دارد. (پابلیشرز ویکلی) کتاب تو خفن هستی منتقد درونتان را ساکت می‌کند و به شما کمک می‌کند زندگی شایسته‌ای را ایجاد کنید که دیگران به آن حسادت کنند. یک روز را برای پیدا کردن الهه درونیتان وقت بگذارید و درعوض مدتی را صرف پرورش خفن بودنتان کنید. (Bustle.com) من عاشق رویکرد واقع‌گرایانه و طنز جین در تمام زندگی هستم. او استعداد زیادی برای نوشتن مفاهیم قابل فهم دارد که می‌تواند مورد توجه همه قرار بگیرد. اگر به دنبال تک‌شاخ‌ها و رنگین‌کمان‌های بنفش هستید، آن‌ها را اینجا پیدا نخواهید کرد. آنچه خواهید یافت، روش‌های عملی و آسان برای برقرای ارتباط با خفن داخلی و تغییر زندگیتان است. (مدیسن تیلر) سیسنرو احتمالا سرگرم‌کننده‌ترین کتاب خودیاری حال حاضر را نوشته است و خوانندگان بسیاری آن را در درست خواهند گرفت. خواندن این کتاب مانند گفتگو با بهترین دوست خواهد بود. کسی که به شما بگوید مهم نیست شرایط چه چیزی است و شما را مجبور کند که خارج از چارچوب فکر کنید. (مقاله دانشگاه ایالتی هورنت، دانشگاه ایالتی کالیفرنیا) تو خفن هستی یک پدیده است! (لیزل فرویدنشتاین)

بخش هایی از متن کتاب

در کلاس یوگا مربی به ما گفت که باید حرکت کبوتر را انجام دهیم. در این حرکت باید یک پا را خم می‌کردیم و پای دیگر را از پشت می‌کشیدیم. برای من خیلی سخت بود که این کار را انجام دهم اما این سخت بودن باعث نشد که جا بزنم. این حرکت را با درد انجام می‌دادم و چون خودم خواستم که در کلاس یوگا شرکت کنم، به این ترتیب شکایتی هم نداشتم. اما از خداوند می‌خواستم که در دل مربی بیندازد و این حرکت را تغییر دهد. ولی مربی چون مشغول حرف‌زدن و تمرکز بود، توجهی به تغییر وضعیت نکرد. من در همان حالت باقی مانده بودم و فکر می‌کردم که دیگر هرگز نمی‌توانم صاف شوم و باید به دادم برسند. به خودم آمدم و تصمیم گرفتم که به جای آه و ناله کردن، خودم را به خداوند بزرگ بسپارم. ناگهان متوجه شدم که درد و نگرانی‌ام از بین رفت. برای لحظه‌ای من با جریان قدرتمند کائنات یکی شده بودم، اما وقتی ذهنم از نیروی قدرتمند الهی فاصله می‌گرفت، درد و ترس به سراغم می‌آمد چون در حالت حواس‌پرتی، گفتگوی ذهنی منفی من شروع می‌شد. مطمئنم که همه ما در چنین وضعیت‌هایی گیر کرده‌ایم و می‌خواستیم که هر چه سریع‌تر از دست رنج و احساس ناخوشایندی که داریم، خلاص شویم. در واقع اصلا به لحظه با شکوه حال و فکر کردن به لذتی که در انجام یک کار وجود دارد، فکر نمی‌کنیم. به همین دلیل من همیشه در مورد اینکه چرا ما آدم‌ها دائم در حال شکایت کردن هستیم، در تعجب به سر می‌برم. به خاطر سرعت اینترنت، دیر رسیدن تاکسی، کم‌پُشت یا پُرپُشت بودن موهای سر، دیر رسیدن پیک غذا و... فقط شکایت می‌کنیم.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف