• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان

خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان

نویسنده : تیم فریس
راوی : ژوبین دارابیان

/

6,900 تومان

/

( 9 )
خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان
پخش دمو

خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان

موفقیت چیست؟ آیا می‌توان برای این مفهوم مصداق خاصی تعیین کرد و فرمول واحدی پدید آورد تا زندگی همه افراد را به نسبت آن فرمول سنجید و به آن برچسب موفقیت یا عدم موفقیت زد؟ بعید می‌دانم که کسی از شما به سوالی که پرسیدم جواب مثبت داده باشد. همه ما زندگی‌های مخصوص به خودمان داریم و موفقیت برای ما به نسبت علایق و شخصیتمان تعریف می‌شود. اما واضح است که درست همان زمانی که از خودمان و مجموعه آنچه هستیم احساس خوبی پیدا کردیم و نسبت به خودمان رضایت داشتیم، همان زمانی است که می‌توانیم به خودمان صفت موفق اطلا

شناسنامه خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان

عنوان کتاب: ابزارهای موفقیت بزرگان عنوان کتاب به زبان اصلی: Tools Of Titans نویسنده: تیموتی فریس نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۷ از ۵ (Amazon)، ۴.۱ از ۵ (Good reads)، ۴.۷ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان

در این کتاب با دستورالعمل‌های جالب و البته کارآمدی برای موفقیت آشنا خواهید شد. خواندن مصاحبه مشاهیری که در این کتاب از آن‌ها صحبت شده است به شما کمک می‌کند برای بهره‌وری شخصی از آن‌ها الهام بگیرید. ابزارهای موفقیت بزرگان به شما کمک می‌کند که استراتژی‌های خوبی برای پیشرفت در زندگی بچینید و با نگاه کردن به مدل زندگی این افراد، استراتژی‌های آنان را شخصی‌سازی کنید. این کتاب به شما می‌آموزد که چطور با شکست روبه‌رو شوید و از آن پلی برای رسیدن به دستاوردها آینده بسازید. این کتاب به شما کمک خواهد کرد که شکست‌هایتان را به موفقیت تبدیل کنید و نگاهتان را دچار تحولی عمیق سازید. در این کتاب از رموز موفق افراد سرشناس صحبت می‌شود. شما می‌تواند با خواندن آن یاد بگیرید که چطور برای کارهایتان برنامه بریزید تا بتوانید در کمترین زمان ممکن به بهترین نتیجه موجود دست پیدا کنید و درنتیجه احساس بهتری هم نسبت به خودتان داشته باشید.

درباره نویسنده خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان

تیم فریس، نویسنده، سرمایه‌گذار و مروج معروف سبک زندگی آمریکایی است. او در ۲۰ جولای ۱۹۷۷ در آمریکا متولد شد و تحصیلات خود را در رشته مطالعات منطقه آسیای شرقی در دانشگاه پرینستون به اتمام رساند. فریس بعد از فارغ‌التحصیلی برای کار در قسمت فروش یک شرکت مشغول به‌کار شد و طولی نکشید که به فکر راه‌اندازی کسب‌وکار خود افتاد. او پس از شروع کسب‌وکار خود در ۲۰۰۱ جریان سرمایه‌گذاری در شرکت‌ها و کسب‌وکارهای دیگر را راه‌اندازی کرد و ادامه داد. فریس اکنون صاحب یک شرکت چند ملیتی معروف است و توانسته است شرکت خود را به شهرتی جهانی برساند. این نویسنده کتاب‌های مختلفی تدوین کرده است که هفته کاری چهار ساعته معروف‌ترین آن‌ها است.

نقد خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان

نکته مهم و قابل توجه کتاب ابزارهای قدرت بزرگان ملموس بودن آموزه‌های آن. فریس فرمولی خشک و واحد ارائه نکرده است تا خواننده را با ارائه نظریات خود خسته کند. او تلاش کرده تا به‌صورت عملی و امتحان شده به خواننده خود نشان دهد که چطور می‌توان یک مسیر را طی کرد و به مقصد رسید. او سعی کرده است در این کتاب از شخصیت‌های برجسته‌ای مانند کریستوفر سامر، رایان هالیدی، جیمی فاکس و.. استفاده کند و با مکالمه با آن‌ها عادات زندگی شخصی و کاریشان را برای خواننده بازگو کند. او در این کتاب درس‌های مهمی از زندگی به خوانندگان ارائه می‌دهد. درس‌هایی که در موقعیت‌های به کار خواهند آمد که همه ما در زندگی تجربه کرده‌ایم. از این جهت می‌توان کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان را کتابی کاربردی و مهم دانست که به‌صورت موثری به شما کمک می‌کند در تنگناهای زندگی با قدرت به سمت جلو بروید و جریان پیشرفتتان متوقف نشود. این کتاب به شما کمک می‌کند نسخه مخصوص به خودتان را در مسیر کامیابی و شادی بسازید و بدون آنکه شبیه به کسی باشید پیشرفت کنید و در نهایت به آنچه می‌خواهید برسید.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب ابزارهای موفقیت بزرگان

کتاب ابزاهای قدرت بزرگان تواسنته است در سال انتشار خود به شماره یک پرفروش‌ترین کتاب‌های نیویورک تایمز تبدیل شود. این کتاب همچنین در بخش‌های مختلف مدیریت و روانشناسی توسعه وبسایت آمازون در رده پرفروش‌ترین‌ها قرار گرفته است.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

اگر به خواندن زندگی افراد موفق و چهره‌های سرشناس علاقه دارید این کتاب اثری متفاوت اما دلچسب خواهد بود که به شما تجربه‌ای لذت‌بخش خواهد داد. مدیران کسب‌وکار و کسانی که برای آاغاز مسیر موفقیتشان به چیزی برای الهام‌گیری نیاز دارند می‌توانند از دیگر مخاطبین این کتاب باشند. اگر برای حل مسئله و تقویت مهارت‌های فردی به دنبال کتابی برای راهنمایی می‌گردید هم خواندن کتاب ابزارهای قدرت بزرگان می‌تواند اثری مناسب برای شما باشد.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

ابزارهای قدرت بزرگان بهترین کتاب برای خواندن افراد وسواسی است که می‌خواهند بهره‌وری خود را افزایش دهند. (فایننشال تایمز) ابزارهای قدرت بزرگان یک راهنمای عملی و الهام‌بخش برای تبدیل شدن به بهترین است. (بوک پیج)

بخش هایی از متن کتاب

مهمترین ترفند برای شاد بودن این است که بفهمید شادی انتخابی است که خودتان خواهید داشت و مهارتی است که در آن پیشرفت می‌کنید. شما انتخاب می‌کنید که خوشحال باشید و سپس آنر ا اجرایی خواهید کرد. این کار درست مانند عضله‌سازی است. درباره مردم از روی جواب‌هایشان به سوال‌هایی که از آن‌ها می‌پرسید قضاوت کنید. سرایه‌گذاری در خود مهم‌ترین سرمایه‌گذاری است که در زندگی انجام می‌دهید. هیچ سرمایه‌گذاری مالی وجود ندارد که با آن برابری کند، چون اگر مهارت، توانایی و بینش بیشتر و ظرفیت وسیع‌تری ایجاد کنید، درواقع آزادی اقتصادی فراهمکرده‌اید. این مجموعه مهارت‌ها است که واقعا توان شما را ایجاد خواهند کرد. من همیشه به جوانان توصیه می‌کنم که سخنران عمومی خوبی باشند. هرکسی می‌تواند این کار را با تمرین انجام دهد. اگر این استعداد را به خود اضافه کنید، رئیس افرادی خواهید شد که صرفا یک مهارت دارند. فرهنگ ما فرهنگی است که کم خوابیدن و زیادی کار کردن را به‌نوعی نشان افتخار، اخلاق کاری، صلابت و فضایلی از این دست می‌بیند، اما در واقع این ویژگی صرفا یک شکست عمیق در اولویت‌ها و احترام به خود است. اگر زندگی متوسط و موفقی می‌خواهید، نیازی به برنامه‌ریزی زیاد ندارید. کافیست صرفا از دردسر دور شوید، آموزش ببنید و برای مشاغلی که دوست دارید در آن‌ها کار کنید آماده شوید. اما اگر چیزی خارق‌العاده می‌خواهید دو راه پیش‌رو دارید: ۱) در یک مسئله خاص بهترین باشید و ۲) در دو یا چند کار بسیار خوب شوید.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف