• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب ابر قدرت های خلاق

خلاصه کتاب ابر قدرت های خلاق

نویسنده : لورا جورج بامباخ
راوی : ژوبین دارابیان

/

6,900 تومان

/

( 31 )
خلاصه کتاب ابر قدرت های خلاق
پخش دمو

خلاصه کتاب ابر قدرت های خلاق

اگر می‌خواهید در دنیای رقابت روزافزون کسب‌وکار و استارتاپ‌هایی که هرروز به تعدادشان اضافه می‌شود، وارد بازار کسب‌وکار شوید شانستان برای موفقیت چندان بالا نخواهد بود. ببخشید که ناامیدتان می‌کنم اما باید این واقعیت را قبول کرد که در بسیاری از زمینه‌ها بازار اشباع شده است و عملا تازه‌واردها حرفی برای گفتن در آن نخواهند داشت. البته صبر کنید! ناامید نشوید. هنوز جایی برای امیدواری وجود دارد. شما با داشتن یک سلاح خاص می‌توانید از این گذرگاه سخت و صعب‌العبور به سلامت رد شوید و به موفقیتی مثال زدنی دست پ

خود را برای عصر خلاقیت مجهز کنید

شناسنامه خلاصه کتاب ابر قدرت های خلاق

عنوان کتاب: ابرقدرت های خلاق عنوان کتاب به زبان اصلی: Creative Superpowers نویسنده: لورا جورج بامباخ نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۶ از ۵ (Amazon)، ۳.۶ از ۵ (Good reads)، ۴.۶ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب ابر قدرت های خلاق

در این کتاب با روش‌های دستیابی به خلاقیت آشنا خواهید شد. نویسندگان کتاب ابرقدرت های خلاق تلاش کرده‌اند که با استفاده از تجربه خودشان در رسیدن به موفقیت به خوانندگان راه‌هایی آموزش دهند که بتوانند با بخش خلاق ذهنشان ارتباط برقرار و آن را فعال کنند. میانبرهای خلاقانه و استفاده از عنصر خلاقیت در باز کردن قفل مسائل از مواردی است که بعد از خواندن این کتاب به آن دست خواهید یافت. همچنین در این کتاب اهمیت کار تیمی در خلاقیت و شیوه‌های بهره‌گیری از قدرت گروه برای رسیدن به بهترین راه‌حل‌ها را یاد خواهید گرفت. بامباخ در این کتاب به شما می‌اموزد که چطور با قدرت تیم خواهید توانست خلاقیتتان را چندین برابر کنید.

درباره نویسنده خلاصه کتاب ابر قدرت های خلاق

نویسندگان این کتاب در حوزه‌های زیر فعال هستند: لورا جردن بامباخ: طراح گرافیک معروف استرالیایی است که هم‌اکنون در انگلستان زندگی میکند. بامباخ بنیانگذار سازمان فمینیستی شی سیز است و به زنان کمک می‌کند تا محصولات تولیدی خود را بفروشند. مارک ارلز: متخصص معروف بازاریابی است که توانسته جوایز زیادی را کسب کند. دانیل فیانداکا: موسس شرکت مشاوره اتوپیا است که در زمینه فعالسازی پتانسیل خلاقیت در سازمان‌ها و کسب‌وکارها فعالیت می‌کند. اسکات موریسون: متخصص بازاریابی و فعال در زمینه گردش کار.

نقد خلاصه کتاب ابر قدرت های خلاق

پیش‌فرض اصلی بامباخ و مارک ارل در کتاب ابرقدرت های خلاقیت این است که ما در شرف ورود به دوره جدیدی از خلاقیت هستیم و این دوره به مجموعه‌ای از ابرقهرمانان خلاق برای کمک به جهان نیاز دارد. آن‌ها در این کتاب در تلاش هستند تا نیروی بالقوه کسانی که می‌توانند ابرقدرت‌های خلاقیت شوند را آزاد و به خوانندگان در حل مسائلی که در حوزه کسب‌وکارشان اتفاق می‌افتد کمک کنند. شما در این کتاب یاد خواهید گرفت که: چطور قدرت خلاقیت را در وجودتان فعال کنید و برای هر مسئله میانبری خلاقانه بسازید. چطور با استفاده از قوای خلاقتان زندگی خود را بسازید و احساس شادمانی کنید. چطور به دیگران آموزش بدهید که مانند شما خلاق شوند. و چطور با استفاده از خلاقیت تیم مشکلاتتان را حل کنید. کتاب ابرقدرت های خلاق به شما کمک می‌کند که قوه خلاقیتی که از کودکی در وجودتان بوده است را به شکلی مدرن بازیابی کنید و به اوج آنچه هستید و می‌خواهید باشید برسید. نویسندگان این کتاب از تجربیات بعضی از خلاق‌ترین رهبران جهان کمک گرفته‌اند تا مهارت‌های مدرن را به راه‌حل‌های خلاقانه مشکلات زندگی تبدیل کنند. اگر دوست دارید راهنمایی جامع و کامل درباره مقوله خلاقیت بخوانید، این کتاب مناسب شماست.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

همه کسانی که دوست دارند با استفاده از عنصر خلاقیتشان، به موفقیت برسند و در میان رقبا متمایز باشند. کسانی که به حل مسئله از طریق روش‌های خلاقانه علاقه‌مند هستند. معلم‌ها و مربیان کودکان و همه کسانی که می‌خواهند قوه خلاقیت را در کودکان پرورش دهند. مسئولین تبلیغات و فعالان طراحی دیجیتال و گرافیک. مدیران کسب‌وکارها.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

مجموعه جالب از افکار، ایده‌ها و رویکردهای شگفت‌انگیز که مفید و مترقی است و طیف وسیعی از استعدادها و دیدگاه‌ها را پوشش می‌دهد. کتاب ابرقدرت های خلاق با روشی آسان، جذاب و تازه از چگونگی رویکرد تغییرنگر و انجام آن صحبت می‌کند. (تام گادوین) این کتاب می‌تواند مقدمه‌ای برای زبان خلاقیت باشد. فرقی ندارد شما تمام زندگیتان را با این زبان صحبت کرده‌اید یا تازه وارد آن شده‌اید، درهرصورت درس‌های این کتاب برایتان ارزشمند خواهند بود. (دامیان کولاش) کتابی که مغز من را درگیر خود کرد. این کتاب ایده‌پردازی را برای همه ما قابل دستیابی خواهد کرد. (بروس دایزلی) خواندن این کتاب یک ضرورت است. این کتاب گوهری نادر است که مدت‌ها پس از اتمام فصل آخر ایده‌هایی را به ذهنتان متبادر می‌کند. این کتاب همان چیزی است که همه ما نیاز داریم. (هلن کالکرافت) الهام بخش.. هرکسی که خواهان پیشرفت در عصر دیجیتال است، باید این کتاب را مطالعه کند. (جیمی کومبر)

بخش هایی از متن کتاب

این‌طور به آن فکر کنید: هر چه شما درصدد برنامه‌ریزی برای آن باشید، ایده‌های دو نفر همیشه بهتر از ایده‌های یک نفر کار خواهد کرد. و این نکته اهمیت اندیشیدن دقیق درباره افرادی را که مایل به همکاری با آن ها هستید می‌رساند. فرض کنید که برای وب‌سایت جدیدتان به یک فیلم نیاز دارید. اگر یک ویدئو آرتیست با استعدادی را می‌شناسید، دست به همکاری بزنید! زمانی که فهمیدید چه کسی می‌تواند در رسیدن به موفقیت یاری‌تان کند، با آن‌ها تماس بگیرید و متقاعدشان کنید تا به شما بپیوندند. البته استثناهایی هم وجود دارد، اما در کل شایع نیست. در بیشتر موارد، هنگامی‌که با دیگران کار می‌کنید، می‌بینید که بسیار خلاق‌تر هستید. این مدل «قلعه شنی خلاقیت» نامیده می‌شود. به کودکانی بیندیشید که در ساخت یک قلعه شن و ماسه در تعامل با یکدیگرند. معمولا در این مواقع نوآوری‌ها پروپیمان، ناگهانی به ذهن آن ها می‌رسد. اگر یک کودک نوپا شروع به کندن یک طرف تپه شنی کند، یکی از هم بازیانش احتمالاً شروع به کندن از طرف دیگر می‌کند. بفرمایید - همین‌طوری یک تونل داریم! این یک نمونه عالی از روش کار خلاقیت در گروه است. با رد کردن ایده‌های قدیمی و داشتن استراحت و آرامش کافی، خلاقیت خود را تقویت کنید. هر کس داشته‌های مورد علاقه‌اش را ارزشمند می‌شمارد و چیزهای ارزشمندتر از آنچه خودتان خلق می‌کنید بسیار کم هستند. هرچه که باشند، مانند بچه‌های شما هستند. این یک ذهنیت ذاتی است، اما اصولا سودمند و کارآمد نیست. بهترین کار شما در اثر رهاکردن پیوسته پدید خواهد آمد. این به‌ویژه در مورد ایده‌ها صدق می‌کند. تفکر خلاق تماماً راجع به چند و چون راه‌حل‌های نو است، و برای رسیدن به آن، باید ایده‌هایی که صرفاً جواب نمی‌دهد را از سرتان بیرون کنید. ذهنتان را مانند یک کمد در نظر بگیرید. اگر می‌خواهید برای چیزهای جدید جا باز کنید، باید بعضی از وسایل قدیمیتان را دور بریزید.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف