• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب افسونگری

خلاصه کتاب افسونگری

نویسنده : گای کاوازاکی
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 29 )
خلاصه کتاب افسونگری
پخش دمو

خلاصه کتاب افسونگری

بسیاری از ما جزو عاشقان یکی از برندهای معروف دنیا هستیم. فرقی ندارد برند معروف تکنولوژی و گجت‌های دیجیتال باشد یا برند لباس؛ درهرصورت یا خودمان اینطور رفتار می‌کنیم یا کسانی را می‌شناسیم که با میل و رغبت برای خرید آخرین محصولات برند محبوبشان، میلیون‌ها تومان پول پرداخت می‌کنند. به‌نظر شما چرا چنین اتفاقی می‌افتد؟ آیا صرفا دوست داریم که به‌روز به‌نظر برسیم یا مسئله دیگری در میان است؟ گای کاوازاکی در کتاب افسونگری از این موضوع صحبت کرده است. او تلاش دارد تا با آشنا کردن خوانندگان با فرآیند نفوذ به

کتاب افسونگری، اثری که به شما می‌آموزد چطور قلب‌ها و ذهن‌ها را در تسخیر خود دربیاورید و بر دیگران تاثیری مثبت بگذارید.

شناسنامه خلاصه کتاب افسونگری

عنوان کتاب: افسونگری عنوان کتاب به زبان اصلی: Enchantment نویسنده: گای کاوازاکی نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۳ از ۵ (Amazon)، ۳.۷ از ۵ (Good reads)، ۳.۹ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب افسونگری

گای کاوازاکی تلاش کرده است در این کتاب به مخاطب خود بیاموزد که: چطور بر دیگران تاثیر مثبت بگذارند و بتوانند ذهن آن‌ها را تسخیر کنند، چطور با استفاده از توان تاثیرگذاری مثبت بر دیگران، رشد کنند و جایگاه و رتبه اجتماعی خود را ارتقا دهند و از آن در ایجاد برند شخصی خود استفاده کنند. نفوذ و فرآیند آن را به‌صورت کامل بیاموزند و یاد بگیرند که چطور می‌توان بر قلب دیگران تاثیر گذاشت تا اطرافیانشان خودآگاهانه و از روی میل و اراده خود رفتار مطلوب آن‌ها را انجام دهند و درراستای هدفشان حرکت کنند.

درباره نویسنده خلاصه کتاب افسونگری

گای کاوازاکی متخصص بازاریابی و سرمایه‌گذاری، نویسنده و سرمایه‌گذار مشهور آمریکایی در سی آگوست ۱۹۵۴ در هاوایی متولد شد. او تحصیلات خود را در رشته روانشناسی در دانشگاه استنفورد به اتمام رساند و برای تحصیلات تکمیلی، رشته مدیریت MBA در دانشگاه یوسی‌ال‌ای پیگیری کرد. او یکی از سرمایه‌گذاران معروف در سیلیکون ولی است و تاکنون کتاب‌های زیادی برای راهنمایی کسانی که دوست دارند برند و کسب‌وکار خودشان را بپرورانند نوشته است. او سابقه همکاری با شرکتهای بزرگی مانند اپل، گوگل و موتورولا را هم در کارنامه خود دارد.

نقد خلاصه کتاب افسونگری

کاوازاکی معتقد است که افسونگری به معنای دستکاری روان افراد یا تاثیر جادوگرانه بر آن‌ها نیست. بلکه این هنر می‌تواند دگرگون‌کننده اساسی روابط و موقعیت‌ها باشد. او می‌گوید افسونگری می‌تواند خصومت را به مدنیت و مدنیت را به قرابت، شکاکان را به افراد با ایمان و کسانی که تعلل دارند را به افرادی وفادار تبدیل کند. این هنر می‌تواند در هر وجهی از وجوه زندگی و کسب‌وکار که فکر می‌کنید، تاثیرگذار باشد. از معاملات خرده‌فروشی تا مذاکرات سطوح عالی شرکت‌های بزرگ، به هر وجهی که فکر کنید برای اینکه به نتیجه مطلوب برسید، به هنر افسونگری نیاز خواهید داشت. این کتاب به شما می‌‌آموزد که چطور تکنیک نفوذ بر دیگران را درست انجام دهید تا درنهایت بسیار قدرتمند عمل کنید و تغییراتی عمیق به‌وجود بیاورید. این کتاب دربردارنده نکاتی است که می‌تواند به شما کمک کند افراد را نسبت به تغییرات موردنظرتان و انجام داوطلبانه آن‌ها ترغیب کنید و درعین حال به رشد شخصی و حرفه‌ای خود هم کمک کرده باشید. با خواندن کتاب افسونگری می‌توانید جایگاه اجتماعی خود را هم تغییر دهید و به شخصیتی دوست‌داشتنی‌تر و قابل‌احترام‌تر تبدیل شوید و درنهایت قلب، ذهن و عملکرد خود را تحت تاثیر قرار دهید. مخلص کلام اینکه بعد از خواندن این کتاب دیگر آن کسی که قبل از خواندن بودید در شما زندگی نخواهد کرد، بلکه شخصیتی جدید، بالغ‌تر، تاثیرگذارتر و با پتانسیل رشد در شما پدید خواهد آمد. خودتان را برای ایجاد تغییرات بزرگ آماده کنید!

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مخصوص کسانی است که می‌خواهند با تاثیر مثبت بر دیگران، آنان را در مسیر رسیدن به اهداف خود قرار دهند. هر کسی که دوست دارد روزگاری کسب‌وکار خود را به جایگاهی فراتر از یک کسب‌وکار کوچک برساند نیاز دارد که کتاب افسونگری نوشته گای کاوازاکی را بخواند. این کتاب برای کسانی است که به‌دنبال ساخت برند شخصی خودشان هستند و دوست دارند روزی برندشان مانند بزرگترین و نامدارترین نام‌های تجاری دنیا بدرخشد. اگر رویاپرداز هستید و اهداف و آرزوهای بزرگی برای پیشرفت در کار در سرتان دارید، خواندن کتاب الهام‌بخش و آموزنده افسونگری را از دست ندهید.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

بهترین رساله عمومی درمورد روابط بین فردی، از زمانی که دیل کارنگی کتاب چگونه دوستانمان را به‌دست بیاوریم و بر مردم تاثیر بگذاریم را نوشته است. (مایکل گارتنبرگ) کاوازاکی در کتاب افسونگری به مخاطب خود نشان داده است که چطور احساسی که زمان بر دست داشتن آیپد، راندن bmw یا خرید از سفورا و زاپوس دارند را به با برند خودشان به دیگران انتقال دهند. (رابرت اسکوبل) گای مانیفست مشاغل کوچک را نوشته است. هیچ چیز برای کارآفرینان مهمتر از مسحور کردن مشتریانشان نیست و گای دقیقا نحوه انجام این کار را توضیح می‌دهد. (جین اپلیگیت) گای به شما می‌آموزد که چطور گوهرها را از قلب و ذهن مردم بیرون بیاورید و به یک تمرین کننده موثر در حوزه‌های مهم زندگی تبدیل شوید. بدیهی است که من به‌خوبی از او آموختم. (فیل زیمبادو) این کتاب را بخوانید تا شرکتی مانند اپل ایجاد کنید. (woz)

بخش هایی از متن کتاب

یک لبخند عالی، تمام ماهیچه‌های صورت و همچنین چشم‌ها را درگیر می‌کند. این ماهیچه‌ها در اطراف چشمان شما قرار دارند و یک لبخند واقعی باعت می‌شود که چین‌وچروک‌هایی در آن‌ها پدید آید. این چین‌و‌چروک‌ها شبیه پای کلاغ هستند. لبخند واقعی به قدری مهم است که آن را «لبخند دوشن» می‌نامند. این نامگذاری به افتخار یک عصب شناس فرانسوی به نام گیوم دوشن، انجام گرفته است. بنابراین در زمان ملاقات با مردم، افکار مثبتی داشته باشید، از تمام ماهیچه‌های صورت خود استفاده کنید و لبخندی واقعی به لب داشته باشید؛ به شکلی که چین‌وچروک‌های دور چشم شما کاملاً مشهود باشند. این چین‌و‌چروک‌ها را «خطوط لبخند» بنامید تا احساس بهتری نسبت به آن‌ها داشته باشید. همچنین به خاطر داشتن لبخندی زیبا، از درمان‌هایی مانند تزریق بوتاکس و کشیدن پوست خودداری کنید. لباس متعارف و مناسبی بر تن کنید. به هر سازمانی که به لباس جدیدی نیاز دارد. اطمینان نکنید. دومین عامل مهم، نحوه‌ی لباس پوشیدن شماست. در این هنگام باید خود را برای یک شرایط مساوی آماده کنید که در آن نه برنده باشید و نه بازنده. پوشیدن لباس‌های بسیار فاخر بیانگر آن است که:«من ثروتمندتر، قدرتمندتر و مهم‌تر از شما هستم.» پوشیدن لباس‌های نامناسب نیز بیانگر این مطلب است که: «من برای شما احترام قائل نیستم و به هر شکلی که دوست داشته باشم، لباس می پوشم.»در حالی که پوشیدن لباس متعارف و مشابه نشان می دهد که: «ما شبیه به هم هستیم.» توصیه می‌کنم که خودخواهی را کنار بگذارید. قرار نیست یک بیانیه‌ی رسمی را قرائت کنید یا به همه نشان دهید که فردی ثروتمندتر، قدرتمندتر و خوش سلیقه هستید. هدف شما، محبوب بودن است و نه برتری بر دیگران. گفته می‌شود که لباس شما نباید با موضع شما در تناقض باشد. به طور مثال، اگر شما یک فرد نوآور و یا اندیشمندی خارج از چارچوب هستید، لباسی مثل کت‌و‌شلوار رسمی و کراوات نمی‌تواند با این جایگاه هماهنگ باشد. به همین ترتیب اگر یک مدیر مجرب هستید، پوشیدن یک تی شرت با شلوار جین، چندان به کار شما نخواهد آمد

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف