• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب قوانین نفوذ

خلاصه کتاب قوانین نفوذ

نویسنده : رابرت گرین
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 72 )
خلاصه کتاب قوانین نفوذ
پخش دمو

خلاصه کتاب قوانین نفوذ

تابحال به این فکر کرده‌اید که چطور بعضی از افراد درطول تاریخ توانسته‌اند بر ذهن میلیون‌ها نفر تاثیر بگذارند و آن‌ها را با خود و ایده‌هایشان همراه کنند؟ اگر نگاهی به تاریخ بیندازید، همیشه کسانی پیدا می‌شوند که به‌صورت محسوسی توانسته‌اند با افکار و حرف‌هایشان تاثیر عمیقی بر تاریخ بگذارند و پیروان و همراهان زیادی پیدا کنند. رمز این افراد چیست؟ آیا آن‌ها قدرت خاصی داشته‌اند که دیگران از داشتن آن عاجز بوده‌اند یا مهارت خاصی در آن‌ها وجود داشته است که افراد عادی به فراگیری یا استفاده از آن دقت نکرده‌

رابرت گرین یکی از نویسندگان پرفروش توسعه فردی و کسب‌وکار در آمریکا است که کتاب‌هایش به فروش میلیونی دست یافته‌اند. این نویسنده راهنمایی جذاب و مسحور کننده درباره نفوذ بر دیگران نوشته است. کتاب قوانین نفوذ درباره ظریف‌ترین و موثرترین شکل قدرت یعنی نفوذ بر دیگران با شما حرف خواهد زد.

شناسنامه خلاصه کتاب قوانین نفوذ

عنوان کتاب: قوانین نفوذ عنوان کتاب به زبان اصلی: The Art Of Sedution نویسنده: رابرت گرین نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۷ از ۵ (Amazon)، ۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۶ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب قوانین نفوذ

.رابرت گرین در کتاب قوانین نفوذ به شما نکات مهمی درباره هنر تاثیرگذاری آموزش می‌دهد. شما در این کتاب با قدرت تاثیرگذاری بر دیگران در بهترین و ظریف‌ترین شکل ممکن آن آشنا می‌شوید و می‌آموزید که چطور آن را در جهت دستیابی به منابع خود به‌کار بگیرید. کتاب قوانین نفوذ شما را با تاریخ و همه کسانی که توانستند با قدرت درونی خود بر دیگران تسلط پیدا کنند و بر آن‌ها چیره شوند آشنا خواهد کرد. این کتاب از اقناع و نفوذ به‌عنوان یکی از مهم‌ترین سلاح‌های تاریخ و شکل نهایی قدرت یاد می‌کند و به شما آموزش خواهد داد که چطور از این سلاح استفاده کنید.

درباره نویسنده خلاصه کتاب قوانین نفوذ

رابرت گرین در ۱۴ می ۱۹۵۹ در آمریکا متولد شد. او در لس‌آنجلس زندگی می‌کرد و تحصیلات خود را در دو دانشگاه برکلی و ویسکانسین در رشته مطالعات کلاسیک(شاخه‌ای از مطالعات فرهنگی) به پایان رساند. گرین در ۱۹۹۵ به‌عنوان نویسنده در مدرسه رسانه در ایتالیا مشغول به کار شد. همانجا بود که تصمیم گرفت نویسندگی را به‌عنوان شغل اصلی و نهایی خود در زندگی انتخاب کند و ۴۸ قانون قدرت را نوشت. کتابی که احتمالا مهم‌ترین اثر او در زندگی محسوب میشود. قوانین نفوذ دومین کتاب گرین محسوب می‌شود. او این کتاب را در ۲۰۰۱ تدوین کرد. استراتژی جنگ، قانون پنجاهم، تسلط و قوانین طبیعت انسانی از دیگر آثار این نویسنده محسوب می‌شوند.

نقد خلاصه کتاب قوانین نفوذ

یکی از مهم‌ترین نقاط قوت کتاب قوانین نفوذ، ارائه مثال‌هایی کاملا واقعی و ملموس از تاریخ است. رابرت گرین تلاش کرده است تا شخصیت‌های مختلف تاریخی را شناسایی و آن‌ها در قالب نمونه‌هایی قابل ارائه تجزیه و تحلیل کند. اگر به مسائل روانشناسی و علی‌الخصوص روانشناسی سایبرنتیک علاقه دارید، احتمالا این کتاب و موضوعات مطرح شده در آن شما را جذب خواهد کرد. اضافه کردن داستان و ادبیات داستانی به موضوعات مطرح شده فصل‌ها، فرم کتاب را از حالت خشک و صرفا منطقی خارج می‌کند و متن لذتی چندبرابر می‌بخشد. هرچند که می‌توان کتاب‌های بهتری را در این زمینه شناسایی کرد که به شما یاد می‌دهند چطور در روابط شخصی و تجاری خود با دیگران اثرگذارتر و موفق‌تر عمل کنید، اما این کتاب از جهت شناسایی ویژگی‌های شخصیت‌های تاریخی و اینکه چطور مسئله نفوذ و اغوا می‌تواند ابعاد مثبت و منفی داشته باشد، خاص و منحصربه‌فرد است. در مجموع این کتاب ارزش خواندن دارد و خواندن آن برای همه کسانی که مسئله اثرگذاری و نفوذ برایشان سوال بوده است، مفید خواهد بود.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب قوانین نفوذ

.کتاب قوانین نفوذ به بسیاری از زبان‌های زنده دنیا ترجمه شده است و یکی از کتاب‌های توصیه شده در رده نفوذ و قدرت نرم محسوب می‌شود.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

مطالعه این همه کسانی که دوست دارند از تاریخ شخصیت‌های تاثیرگذار بیشتر بدانند، کسانی که مسئله کاریزما و تاثیرگذاری برایشان جذاب است و آن‌هایی که به افراد مشهور علاقه دارند، جذاب خواهد بود. قوانین نفوذ نوشته رابرت گرین می‌تواند به شما کمک کند تا به‌عنوان مدیر یا رهبر یک سازمان، تاثیرگذاری بیشتری داشته باشید و بتوانید کارمندانتان را با خودتان همراه کنید. اگر دوست دارید شخصیتی قدرتمند و پرنفوذ داشته باشید و در روابط شخصی‌تان موفق‌تر عمل کنید، خواندن این کتاب به شما کمک زیادی خواهد کرد.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

بهترین کلمه برای تقدیر از کار رابرت گرین، کلمه جذاب است. (نشریه فوریس) تخصص گرین تجزبه و تحلیل زندگی و فلسفه شخصیت‌های تاریخی مانند سن تزو و ناپلئون و استخراج ویژگی‌های آن‌ها به‌عنوان پیشنهاد برای موقعیت‌های مختلف است. این جهان‌بینی باعث شده است که او در میان خواننده‌ها مانند رپرها به محبوبیت برسد. (نیویورک تایمز) ماکیاولی رقیبی جدید دارد... و بهتر بود سن تزو پشت سرش را تماشا کند... گرین! او لیستی از تمایلات بلندپروازانه را گردآوری کرده است. صرف خواندن فهرست مطالب کافی است تا اشتیاقی در شما ایجاد کند. (نشریه نیویورک) در یک کلام: روشنگر (گاردین) توسعه دهنده، باسواد و شگفت‌انگیز! یک آغازگر خام برای کسانی که می‌خواهند در راس باشند. (مجله پیپل) وارث شهریار ماکیاولی، کسانی که روح ملایم‌تری دارند این کتاب را ترسناک خواهند یافت و برای کسانی که قطب‌نمای اخلاقی‌شان معطوف به قدرت است، یک دایره‌المعارف کامل و عالی خواهد بود. (نشریه پابلیشرز ویکلی)

بخش هایی از متن کتاب

تأثیر گذاری و نفوذ یک هنر است و شما صرفنظر از این که به چه کاری اشتغال دارید حسابدار، معمار، پزشک، مهندس همان قدر به این هنو غبار مشهد، که یک بازرگان، پیشه ور و یا سیاستمدار، کسب موفقیت و منزلت دلخواه در کار و زندگی تنها مستلزم برخورداری از دانش و سلاجیت خاصی نیست، بلکه ریشه در ایجاد ارتباطات موثر با افراد مختلف دارد. بی جهت نیست که برخی افراد به رغم تلاش و صلاحیت کمتر از موقعیت بهتری برخوردارند. این کسان توانسته اند پلکان پر پیچ و خم موفقیت را با اتکاء به تکنیکهای تأثیرگذاری و استفاده بهینه از فرصتها تا انتها بپیمایند. شما هرگز نمی توانید با توسل به روحیات و اخلاقیات خویش دیگران را تحت تاثیر قرار دهید. برای این منظور باید از قالبهای کنونی تان بیرون آید و شخصیت و موقعیت کنونی خود را ترک کنید و متناسب با شخصتت و منش طرف مقابل استراتژی نفوذ را برگزینید. افرادی که به فنون تأثیر گذاری مجهز هستند به آهن ربا شباهت دارند.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف