• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب سختی کارهای سخت

خلاصه کتاب سختی کارهای سخت

نویسنده : بن هورویتز
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 12 )
خلاصه کتاب سختی کارهای سخت
پخش دمو

خلاصه کتاب سختی کارهای سخت

راه‌اندازی کسب‌کار کاری هیجان‌انگیز است و می‌تواند به‌معنای شروع کاری برای دستیابی به رویاها و آرزوهایتان باشد. اما بسیاری از افراد به‌محض شروع کسب‌وکار متوجه می‌شوند که این کار پیچیده‌تر و سخت‌تر از چیزی بود که فکرش را میکردند. تفاوت مدیران موفق و کسانی که از همان ابتدای راه شکست می‌خورند در همین نقطه روشن و مشخص می‌شوند. بسیاری از مدیران کسب‌وکار با اولین چالش پا پس می‌کشند و جرات مبارزه با سختی‌ها را در خودشان نمی‌بینند. اما کافیست کمی جرات و جسارت داشته باشید و یاد بگیرید که چطور با سختی‌ها

«بین ترس و شجاعت مرز باریکی وجود دارد و تنها موردی که بین آن تفاوت ایجاد می‌کند رفتار شماست. اگر عمل کنید شجاع هستید و اگر سعی کنید از مشکلات فرار کنید، یک ترسو هستید.» دیوید هاروتیز در کتاب سختی کار سخت به‌عنوان مدیری موفق در حوزه کسب‌وکار تجربیات ارزشمند خود را با خوانندگان به‌اشتراک می‌گذارد.

شناسنامه خلاصه کتاب سختی کارهای سخت

عنوان کتاب: سختی کار سخت عنوان کتاب به زبان اصلی: The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers نویسنده: بن هورویتز نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۷ از ۵ (Amazon)، ۴.۲ از ۵ (Good reads)، ۴.۶ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب سختی کارهای سخت

هورویتز در کتاب سختی کار سخت با شما از موانعی صحبت می‌کند به‌عنوان پایه‌گاذر کسب‌وکار یا کارآفرین ممکن است تجربه کنید. او مرحله به مرحله کتاب از چالش‌هایی که درطول دوره مدیریت خود تجربه کرد حرف می‌زند و راهکارهای مفید برای حل آن‌ها را در اختیارتان قرار می‌دهد. شما در این کتاب خواهید آموخت که اگر شروع به راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان بکنید، چه مشکلاتی را تجربه خواهید و با چه چالش‌هایی روبه‌رو خواهید شد. راهکار بیرون رفت از این چالش‌ها و موانع کاری در همین کتاب توضیح داده شده است و شما با خواندن آن خواهید اموخت که به‌عنوان یک مدیر به چه ویژگی‌هایی نیاز دارید تا موفقیت برسید و بتوانید مسیر کسب‌وکارتان را در راستای رشد قرار دهید. با خواندن این کتاب خواهید آموخت که هر روز یک چالش جدید استو نباید از پیشامد آن‌هابترسید، بلکه باید با آغوش باز از آن استقبال کنید و درصدد حل آن‌ها بربیایید.

درباره نویسنده خلاصه کتاب سختی کارهای سخت

بن هورووتیز در ۱۳ ژوئن ۱۹۶۶ در لندن متولد شد. او تاجر، سرمایه‌گذار، نویسنده و البته بلاگر معروفی است که سابقه سرمایه‌گذاری در شرکت‌های موفق و مهمی دارد. هوروویتز در برکلی آمریکا رشد کرد و تحصیلات خود را در رشته علوم کامپیوتر در دانشگاه کلمبیا و یوسی‌ال‌ای به پایان رساند. او بعد از تحصیلات با مشارکت دوستانش شرکت LoudCloud را راه‌اندازی نمود که فضای ابری شرکت‌های بزرگی مانند نایک، فورد و حتی ارتش آمریکا را میزبانی می‌کرد. سرمایه‌گذاری در بورس و البته استارتاپ‌های بزرگی مانند توییتر و فیس‌بوک از دیگر فعالیت‌های هورووتیز بوده است. او هم‌اکنون مدیرعامل شرکت اندرسن هوروویتز است که به رشد و سرمایه‌گذاری در استارتاپ‌های تازه‌کار اشتغال دارد.

نقد خلاصه کتاب سختی کارهای سخت

هوروویتز مدیر باتجربه و پرسابقه‌ای است. او با اتکا بر همین تجربیات و البته تجربه‌ای که در زمینه ارائه مشاوره به استارتاپ‌های تازه‌کار و جوان دارد، سعی کرده است کتاب خود را بنویسد. براین اساس، کتاب سختی کار سخت اثر ارزشمندی است که می‌تواند به مدیران تازه کار و همه کسانی که در پی راه‌اندازی استارتاپ خودشان هستند، کمک‌های زیادی کند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا بتوانید فرهنگ سازمانی خودتان را شکل بدهید و در مسیر رشد قرار بگیرید تا به موفقیت برسید. توصیه‌های هوروویتز کاملا عملی و البته ساده است. او نثر پیچیده‌ای ندارد و سعی کرده است با لخنی صمیمانه با مخاطب خود حرف بزند. اگر به‌دنبال اثری متفاوت برای راهنمایی و مشاوره خود هستید، این کتاب به شما کمک می‌کند تا از تجربیات یک مدیر کهنه‌کار در رشد تجاری خود کمک بگیرید.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

همه کسانی که دوست دارند کسب‌وکار موفق و پررونقی داشته باشند اما از پیچ‌وخم‌های مدیریتی پیش‌رویشان واهمه دارند، نیاز دارند که این کتاب را مطالعه کنند. اگر مدیر کسب‌وکار هستید و احساس می‌کنید که به مشاوره و راهنمایی یک مدیر کهنه‌کار نیاز دارید، این کتاب مناسب شماست.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

اگر به دنبال مشاوره مدیریتی اثبات شده و صادقانه هستید، این کتاب قطعا یکی از کتاب‌هایی است که باید بخوانید. (مقاله ۲۵ کتاب شگفت‌انگیز کارآفرینی سال ۲۰۱۴ نشریه اینترپرونر) چیزهایی در نوشته چشمگیر هوروتیز وجود دارد که او را به رهبری کلاسیک تبدل می‌کند. (نشریه اکونومیست) سختی کارهای سخت بیش از هرکتاب تجاری دیگری که امسال منتشر شد دیدگاه خود را در مورد هدایت و مقیاس‌گذاری یک استارتاپ به مخاطب ارائه می‌دهد. (مقاله بهترین کتاب‌های تجاری در نشریه بیزنس اینسایدر) باارزش‌ترین کتاب در زمینه مدیریت استارتاپ. (نشریه پاندروا دیلی)

بخش هایی از متن کتاب

گاهی اوقات شرایط برای یک مدیرعامل خیلی بحرانی می‌شود. ممکن است فرد از روی ناراحتی و فشار عصبی زیاد دست به اقدامات ناخوشایندی بزند. یادتان باشد مشکلات می‌آیند تا ما را مورد آزمایش قرار دهند. بهترین کار این است که در شرایط بحرانی سفت صندلی خود را بچسبید، نه قاطی کنید و نه استعفا بدهید. بین ترس و شجاعت مرز باریکی وجود دارد و تنها موردی که بین آن تفاوت ایجاد می‌کند رفتار شماست. اگر عمل کنید شجاع هستید و اگر سعی کنید از مشکلات فرار کنید، یک ترسو هستید. گاهی اوقات ممکن است دیگران تصمیم شما را اشتباه بدانند، اما به عنوان یک مدیرعامل باید عمل کنید و شجاعانه دست به انتخاب بزنید، حتی اگر همه اصرار داشته باشند که تصمیم شما نادرست است. شاید راه‌حل‌های زیادی در مقابل شما وجود داشته باشد اما تنها راهی که به شما کمک می‌کند تا تصمیم درستی بگیرید، انتخاب هوشمندانه است. نباید اجازه دهید نظرات جمع روی تصمیم هوشمندانه شما تاثیر بگذارند. توانایی تصمیم‌گیری درست، شما را به یک مدیرعامل هوشمند و شجاع تبدیل می‌کند. ترس همیشه همراه ماست. اما باید سعی کنیم آن را نادیده بگیریم. اگر شما براساس ترس تصمیم بگیرید، آینده شرکت و کارمندانتان به خطر می‌افتد. شما می‌توانید تمرین کنید و شهامت را در خودتان افزایش دهید. هر بار که ترس به سراغتان آمد به آن بی‌محلی کنید. بعد از مدتی می‌بینید هیچ چیزی نمی‌تواند شما را بترساند. مدیر یک شرکت باید دو مهارت اصلی را در خود داشته باشد. دانستن کار و ترغیب شرکت به انجام کار. مدیران عامل باید در هر دو کار مهارت داشته باشند.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف