• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز

خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز

نویسنده : دارن هاردی
راوی : مرآت بهنام

/

6,900 تومان

/

( 63 )
خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز
پخش دمو

خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز

ابتدای مسیر شروع کسب‌وکار همیشه سخت و ترسناک است. این مسئله مخصوصا زمانی که چندان ریسک‌پذیر نباشید، سخت‌تر و ترسناک‌تر هم خواهدبود. اما شاید دانستن این واقعیت که ترس‌های شما نسبت به مسیر کارآفرینی بیشتر از آنکه ناشی از واقعیت باشد صرفا ساخته و پرداخته ذهنتان است کمی از ترستان کم کند. دارن هاردی در اثر معروف خود که در ایران تحت عنوان دیوانگان ثروت‌ ساز ترجمه شده است از واقعیت‌های دنیای کسب‌وکار و اینکه چرا از شروع کسب‌وکار می‌ترسیم صحبت می‌کند. او سپس قدم‌به‌قدم از مراحلی که باید برای موفقیت در ا

قبلا امکان نداشت یک آدم متوسط بدون امتیاز خاص، تحصیلات ویژه، آموزش، ثروت قبلی یا ارتباطات، موقعیت‌های نامحدود و فراوانی اقتصادی داشته باشد، اما الان می‌شود! اولین نقطه قطار وحشت کارآفرینی همین الان است و این یک انتخاب خواهد بود. انتخابی که برعهده خودتان است! دارن هاردی در کتاب دیوانگان ثروت ساز از موقعیت‌هایی با شما صحبت می‌کند که بتوانید از ترن ثروت‌سازی بالا بروید و به کارآفرینی موفق تبدیل شوید.

شناسنامه خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز

عنوان کتاب: دیوانگان ثروت ساز عنوان کتاب به زبان اصلی: The Entrepreneur Roller Coaster: Why Now Is the Time to #JoinTheRide نویسنده: دارن هاردی نوع کتاب: خلاصه کتاب امتیاز کتاب: ۴.۸ از ۵ (Amazon)، ۴.۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۸ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز

شما در این کتاب خواهید آموخت که چطور به مقوله کار و کارآفرینی نگاه کنید. دارن هاردی در کتاب دیوانگان ثروت‌ساز قدم به قدم شما را با ایجاد و توسعه کسب‌وکار آشنا می‌کند و رویکردهای جدید در کارآفرینی را به شما آموزش می‌دهد. با خواندن این کتاب جرات و جسارت ثروت‌سازی و کارآفرینی را پیدا خواهید کرد و خواهید دانست برای طی کردن این مسیر چه موانعی روبه‌روی شماست و چطور باید آن‌ها را برطرف کنید. درواقع این اثر دارن هاردی مانند یک دانشنامه کوچک کسب‌وکار است که هر کارآفرین در ابتدای مسیر خود به آن نیاز پیدا خواهد کرد. البته باید بدانید که دیوانگان ثروت‌ساز صرفا به فرمول‌های کارآفرینی و کارهایی که باید انجام شود اختصاص ندارد؛ بلکه با خواندن این کتاب نه فقط به لحاظ عملی بلکه به لحاظ روانی هم آمادگی راه‌اندازی کسب‌وکار خودتان را پیدا خواهید کرد و ذهنیت خود را اصلاح خواهید کرد.

درباره نویسنده خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز

دارن هاردی نویسنده معروف آمریکایی است که سابقا ناشر مجله موفقیت در آمریکا بود. احتمالا اکثر شما این نویسنده را با کتاب معروف و موفق اثر مرکب می‌شناسید. هاردی اولین کسب‌وکار خود را در ۱۸ سالگی راه انداخت. او از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۵ هدایت نشریه موفقیت را برعهده داشت. اما در ۲۰۱۵ این مجله را ترک کرد تا شانس‌های جدیدی را کشف کند. او یکی از نویسندگان برتر در حوزه موفقیت است که سابقه قرار گرفتن در رده پرفروش‌ترین نویسندگان نیویورک تایمز را در کارنامه دارد. از دیگر آثار هاردی می‌توان به کتاب بهترین سال خود را زندگی کنید نام برد.

نقد خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز

کتاب دیوانگان ثروت ساز اثری متفاوت و تاثیرگذار است چون به‌جای پرداخت صرف بر قواعد موفقیت در دنیای کسب‌وکار، بر عوامل روانی هم تاکید کرده است. هاردی به‌خوبی درک کرده است که عوامل روانی و روحی تا چه اندازه می‌توانند بر موفقیت یا عدم موفقیت یک کسب‌وکار تاثیر بگذارند و سعی کرده است که بیش از هرچیز آن را در ذهن خواننده خود تقویت کند. آثار هاردی همگی یک فضای مشترک دارند. او با زبانی ساده و روان داستانی را برای خواننده بازگو می‌کند و سعی دارد که از خلال داستان، آموزه‌های خود را به خواننده منتقل کند. شاید دلیل موفقیت او هم همین باشد. هاردی که توانسته است جایزه Master Of Influence را از انجمن سخنرانان آمریکا دریافت کند، به‌خوبی از قواعد تاثیرگذاری بر مخاطب باخبر است. او سعی کرده است این قواعد را در کتاب خود هم پیاده‌سازی کند و اتفاقا موفق بوده است.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب دیوانگان ثروت ساز

هرچند دیوانگان ثروت‌ساز نتوانست به موفقیت باشکوه کتاب اثر مرکب برسد، اما به‌سرعت مورد توجه بسیاری از نام‌آوران دنیای کسب‌وکار مانند برایان تریسی قرار گرفت و به زبان‌های زنده دنیا ترجمه شد.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

این کتاب مناسب همه کسانی است که ایده‌های خوبی در سر دارند، اما از شروع کار می‌ترسند. با خواندن کتاب دیوانگان ثروت‌ساز این جرات را خواهید یافت که قدم اول را بردارید و با محکم برداشتن قدم اول به نتایج شگفت‌انگیزی خواهید رسید. اگر کارآفرین هستید و دوست دارید به کسب‌وکارتان رونق ببخشید، این کتاب مخصوص شماست. دیوانگان ثروت‌ساز مانند یک راهنمای کارآموخته به شما کمک می‌کند تا به‌سادگی در مسیر موفقیت حرکت کنید و به مقصد برسید.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

دیوانگان ثروت ساز می‌تواند به کسی که همیشه می‌خواست کارآفرین باشد اما هرگز نمی‌دانست از کجا شروع کند یا چه انتظاری داشته باشد، کمک کند. (تونی هسیه، نویسنده و مدیرعامل Zappos) خودش است! دارن توانسته است آنچه بیست سال طول کشید تا من یاد بگیرم را در کتاب فشرده کند. این کتاب را بخوانید، مطالعه کنید و آن را ببلعید. این کتاب می‌تواند موفقیتتان را تسریع کند و آینده‌تان را تغییر دهد. (دیموند جان، بنیانگذار و مدیر عامل FUBU) دارن هاردی مدری است که ماموریت دارد. او راهی برای پیشرفت شما دیده است و به قدری سخاوتمند است که می‌تواند آن را به اشتراک بگذارد. به او گوش کنید! (ست گادین، نویسنده) این کتاب قابل توجه پر است از روش ها و تکنیک های کاربردی و اثبات شده که می توانید برای پس انداز هزاران دلار و سالهای پرکار و سخت از آن استفاده کنید. (برایان تریسی)

بخش هایی از متن کتاب

یک سازمان که از هر سازمان دیگری بهتر توانسته با واکنش درونی ترس در ما مبارزه کند، ارتش است. اگر یک آدم عادی از سخنرانی بترسد، تصور کنید یک نوجوان نامنظم و شلخته چه واکنشی به تیراندازی و حمله از طرف شورشی‌ها نشان می‌دهد؟ ارتش، این نوجوانانی را که هیچ وقت از آغوش مامان‌شان دور نشده‌اند، تحویل می‌گیرد و از طریق آموزشی نظامی تبدیل‌شان می‌کند به جنگجویانی بی‌باک. به عنوان بخشی از این تحولات، تازه‌کارها را در معرض ترس، فشار و استرس تمام نشدنی و دائم قرار می‌دهند. نتیجه چیست؟ سربازان آینده به ترس عادت می‌کنند. حالا وقتی هزاران کیلومتر از خانه دور هستند و در افغانستان‌اند، در زمان آتش بار گلوله‌ها دنبال جای برای فرار نمی‌گردند. برای این که با آتش دشمن روبرو شوید و باز هم به سوی‌اش بدوید، نیاز به مغزی کاملا هک شده دارید. ولی اگر بتوانید مغزتان را تمرین دهید تا سمت گلوله‌ها و بمب‌ها بدود، تصور کنید تربیت آن برای دویدن سمت صحنه، تماس با مشتری یا تعدادی غریبه چه قدر راحت خواهد بود. این فرآیند برای من در بچگی و تحت تربیت گروهبان دوم، یعنی پدرم، شروع شد. اولین بازی‌ام در لیگ بیسبال بچه‌ها، وقتی پرتاب‌کننده توپ را می‌انداخت، دائم از محوطه بیرون می‌پریدم. این واکنش طبیعی مغزم برای دفاع در موقعی بود که توپ سمت من به پرواز درمی‌آمد. ولی این کار خوبی برای بازی بیسبال نیست. علاوه بر این از نظر پدرم مثل دخترها بودم. قطعا پدرم قرار نبود در حق هیچ پسر دخترداری پدری کند، برای همین شنبه‌ی بعدی بردم زمین بیسبال تا ضربه زدن را با من تمرین کند. این دیگر مثل شهربازی نبود، اصلا مشتاق این گشت‌وگذار پدر و پسری نبودم. گفت :« خب، بایست آن‌جا. پای‌ات را هم از آن‌جا بیرون نگذار. برای‌ام مهم نیست توپ کجاست، نبینم پای‌ات را بیرون بگذاری. شنیدی چی گفتم؟»...

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف