• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم

خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم

نویسنده : فرانک بتگر
راوی : ژوبین دارابیان

/

6,900 تومان

/

( 16 )
خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم
پخش دمو

خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم

چه کسی از فروش بیشتر بدش می‌آید؟ مسلما هیچ‌کس. کسانی که در عرصه فروش فعالیت می‌کنند، خوب می‌دانند که در این شغل سقفی برای درآمد وجود ندارد. همه‌چیز در فروش به شما بستگی دارد و اگر خوب بتوانید از پس مجاب کردن مشتریان خود بربیایید، توانسته‌اید مسیر موفقیت را به‌سادگی طی کنید. فرقی ندارد که کارتان در زمینه‌ای است. درهرصورت نیاز خواهید داشت که مهارت‌هایی را یاد بگیرید که بتوانید با استفاده از آن‌ها مشتریان خود را مجاب به خرید یا توجه به خودتان و کالا یا خدماتتان کنید. کتاب چگونه در فروشندگی از شکست

کتابی جذاب، خواندنی و روان در حوزه فروش و مهارت‌های بازاریابی که توسط دیل کارنگی، نویسنده و متفکر بزرگ آمریکایی، تحسین شده است.

شناسنامه خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم

شناسنامه کتاب عنوان کتاب: چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم عنوان کتاب به زبان اصلی: How I raised myself from failure to success in selling نویسنده: فرانک بتگر نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۷ از ۵ (Amazon)، ۴.۲ از ۵ (Good reads)، ۴.۸ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم

تمرکز اصلی کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم، بهبود مهارت‌های فروش و توسعه بازاریابی در فروشندگان است. بتگر در این کتاب تلاش دارد تا اصولی ساده و درعین‌حال کاربردی را به خوانندگان بیاموزد تا بتوانند با استفاده از آن در فروش هر چیزی، از فروش کالا تا خدمات و حتی خرده‌فروشی‌های کوچک، موفق شوید. نویسنده با به‌اشتراک‌گذاری تجربیات واقعی خود در زمینه شکست و موفقیت در فروش، تلاش می‌کند تا راهی که خود طی کرده است را به خوانندگان نشان دهد. اگر دوست دارید شما هم در فروش به موفقیت برسید و تکنیک‌هایی کاربردی برای افزایش آن یاد بگیرید، این کتاب مخصوص شماست.

درباره نویسنده خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم

فرانکلین لیل بتگر در ۱۹۸۱ متولد شد. او نویسنده کتاب‌های خودیاری و متخصص فروش بود. او در کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم، از تجربیات واقعی خود درزمینه فروش حرف می‌زند. داستان از این قرار است که بتگر بعد از اتمام زندگی حرفه‌ای خود در لیگ بیسبال آمریکا، به فیلادلفیا بازگشت و تلاش کرد که برای باز کردن فروشگاه مبلمان یا دوچرخه، پول جمع کند. بتگر برای این کار، مشغول به فروش بیمه شد، اما همانطور که احتمالا حدس می‌زنید، در این کار شکست خورد. طولی نکشید که تصمیم گرفت این کار را رها کند و با درپیش گرفتن راهکارهای دیگر، نهایتا موفق شد. او راهکارهایی که به کار گرفت را در کتاب خود نوشته است تا خوانندگان بتوانند از مسیر موفقیتی که طی کرد، بهره ببرند. بتگر در ۱۹۸۸ از دنیا رفت.

نقد خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم

بدون شک کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم یکی از آثار مرجع و غیرقابل چشم‌پوشی در دنیای فروش و فروشندگی محسوب می‌شود. این کتاب قدیمی و کلاسیک پاسخ تمام سوالات شما را در زمینه فروش و چگونگی دست‌یابی به فروش بیشتر خواهد داد. بتگر تلاش کرده است تا متعهدانه، هرآنچه تجربه کرده بود را به خوانندگان انتقال دهد تا بتوانند مانند او، مسیر موفقیت را به‌سادگی طی کنند. او در این کتاب از اصولی صحبت می‌کند که درعین بدون ریسک بودن، بسیار کاربردی و موفقیت‌آمیز هستند. او این اصول را بسط می‌دهد و برای توضیح بیشتر، هرکدام از آن‌ها را با حکایتی شنیدنی و قابل تامل همراه می‌کند. آموزه‌های بتگر در این کتاب بسیار ساده هستند و خوانندگان با هر سطح اطلاعات از فروش و مدیریت، بتوانند آن‌ها را یاد بگیرند و در کارشان استفاده کنند. او همه چیزهایی که برای تبدیل شدن به فروشنده‌ای موفق نیاز دارید را در اختیارتان قرار می‌دهد؛ از روحیه فروشندگان موفق تا روش‌های فروش بیشتر و بهتر. با خواندن این کتاب خواهید توانست شغل خود را به حرفه‌ای سودآورتر و بهتر تبدیل کنید و از این جهت، خواندن این کتاب بسیار مفید و ارزشمند است. عناوین زیر، فصل‌های اصلی کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم را تشکیل می‌دهند: قدرت اشتیاق چگونه بر ترس غلبه کنیم کلمه کلیدی برای تبدیل مشتری شکاک به خریدار مشتاق سریع‌ترین راه برای به‌دست آوردن اعتماد به‌نفس هفت قانون طلایی برای بستن فروش

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم

این کتاب درعین اینکه چنددهه گذشته نوشته شده و به‌چاپ رسیده است، هنوز هم یکی از برترین آثار منتشر شده در زمینه فروش محسوب می‌شود. این کتاب به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده و اندیشمندانی مانند دیل کارنگی از آن تمجید کرده‌اند. بتگر با نوشتن این اثر توانسته است نام خود را در دنیای فروش به نامی ماندگار در سطح جهانی تبدیل کند.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

همانطور که از عنوان این اثر برمی‌آید، کتاب چگونه از شکست در فروشندگی به موفقیت رسیدم، بیشتر از هر کسی برای فروشندگانی که علاقه‌مند به پیشرفت هستند مناسب است. شما در هر سمتی که هستید، می‌توانید با خواندن این کتاب، کسب‌وکارتان را بهبود دهید و خدمات یا کالای خود را بهتر و بیشتر به‌فروش برسانید و درعین‌حال مشتریان خود را راضی نگه دارید.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

این کتاب بی‌اندازه به من کمک کرده است و هرکسی که می‌خواهد شخصیتی موفق داشته باشد، باید آن را بخواند. (دکتر نورمن وینسنت پیل) کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم حتی تا سال‌ها بعد از مرگ فرانک بتگر به فروشندگان که صرف‌نظر از اینکه چه چیزی می‌فروشند، از بیمه تا کفش، کشتی یا مهر و موم، کمک خواهد کرد. (دیل کارنگی) بتگر در کتاب چگونه در فروشندگی از شکست به موفقیت رسیدم تجربیات شخصی خود را فاش می‌کند و اصول بی‌خطری را که توسعه داده و به کمال رسانده است را توضیح می‌دهد. او در کنار مطالب خود، از داستان‌های آموزنده و دستورالعمل‌های قدم‌به‌قدم را برای توضیح چگونگی بهبود و ارتقا سبک فروش، روحیه و حضور فروشنده برنده را با خوانندگان به اشتراک می‌گذارد. مهم نیست چه چیزی می‌فروشید، زمانی که بینش‌های جذاب بتگر را در کار خود اعمال کنید، کارآمدتر و سودآورتر خواهید بود. (Barnes & Nobles)

بخش هایی از متن کتاب

طرز فکر عوام این است که اگر شما در کاری به موفقیت برسید، شور و شوق شما در آن کار زیاد می شود. یعنی احساس شوق پس از انجام یک کار به وجود می آید. ولی بتگر به حقیقت ایده فیلسوف دانشگاه هاروارد ویلیام جیمز، رسیده بود که عمل می تواند این احساس را ایجاد کند یعنی اگر شما وانمود کنید که در مورد چیزی هیجان زده هستید می توانید به هیجان برسید. بعدها بتگر در کتابش با مطرح کردن این مطلب که لبخند زدن مرتب باعث ایجاد شادی و رضایت می شود قبل از بوجود آمدن علم روان شناسی شناختی به این مسئله اشاره کرده است. در مورد خودتان این را امتحان کنید و به یاد داشته باشید که شور و شوق می تواند به تنهایی زندگی و درآمدتان را متحول کند. برای رسیدن به موفقیت نظم و انضباط بسیار مهم تر از صرف انرژی زیاد است. بتگر از یکی از نویسنده های کتاب های پرفروش که در زمان او زندگی می کرد، ماری بارتس راینهارت، نام می‌برد که برای پرداخت بدهی‌های خانوانده و نگهداری از سه فرزند و مادر بیمارش در ساعت های پایانی شب شروع به نوشتن رمان کرده بود. در ملاقاتی که بتگر با آن خانم داشت از او پرسید که آیا فشار کار او را از پا در نیاورده است؟ آن خانم پاسخ داد: "برعکس، شور و شوق تازه ای در زندگی‌ام ایجاد شده است." این حقیقت باور نکردنی که هر چه بیشتر کار کنید برای رسیدن به دستاوردهای بیشتر انرژی بیشتر به دست می آورید راز جاودانگی موفقیت است .

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف