• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها

خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها

نویسنده : دیوید آلن
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 12 )
خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها
پخش دمو

خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها

ما در دنیای چندوظیفگی زندگی می‌کنیم. دنیایی که باید حداکثر کارها را در حداقل زمان ممکن به اتمام رساند. این وضعیت ریشه درصد زیادی از اضطراب‌های روزانه ما را شکل داده است و ما ناچاریم برای سامان‌دهی آن به روش‌های مختلفی متوسل شویم. واقعیت این است که روش‌های قدیمی برنامه‌ریزی کارها دیگر در دنیای امروز کاربردی چندانی ندارند. ما باید روش‌ها و ساتراتژی‌های به‌روز شده‌ای را یاد بگیریم که بتوانند در افزایش سطح بهره‌وری موثر واقع شوند. دیوید الن در کتاب خود تحت عنوان به انجام رساندن کارها تلاش کرده است ت

آیا دوست دارید با حداکثر سرعت و بدون استرس تمام کارهایتان را به اتمام برسانید؟ توصیه ما به شما مطالعه کتاب به سرانجام رساندن کارها نوشته دیوید الن است.

شناسنامه خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها

عنوان کتاب: به سرانجام رساندن کارها عنوان کتاب به زبان اصلی: Getting Things Done: The Art of Stress-Free Productivity نویسنده: دیوید الن نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۵ از ۵ (Amazon)، ۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۶ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها

دیوید الن در این کتاب به شما می‌آموزد که: چطور به عملکردتان سرعت ببخشید و پروژه‌های نیمه‌تمام را با سرعتی مناسب به اتمام برسانید. چطور بدون استرس کارهایی که مسئولیتشان را قبول کرده‌اید تمام کنید و وقت کم نیاورید. چه استراتژی‌هایی برای افزایش سطح بهره‌وری مناسب هستند و چطور می‌توانید از این استراتژی‌ها استفاده کنید. چه کاری انجام دهید تا بتوانید به شکلی مناسب ذهن خود را سازمان‌دهی کنید تا به بهره‌وری مناسب برسید.

درباره نویسنده خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها

دیوید الن در ۱۹۴۵ در آمریکا متولد شد. عمده شهرت این نویسنده به‌دلیل توسعه تکنیکی برای به سرانجام رساندن کارها با سرعت مناسب است که با انتشار همین کتاب به دنیای مدیریت معرفی شد. این تکنیک GTD نام دارد و توانست او را به شخصیتی معروف و مطرح تبدیل کند. او متخصصی پیشرو در بهره‌وری شخصی و سازمانی محسوب می‌شود و نشریه فوربس به‌خاطر تحقیقات او در این زمینه، ال را به‌عنوان یکی از پنج مربی برتر اجرایی در ایالات متحده معرفی کرده است. همچنین نشریه بیزنس ۲ الن را در لیست سال ۲۰۰۶ خود جا داده است. کتاب خودیاری کسب‌وکار قطعی دیگر اثر این محقق محسوب می شود.

نقد خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها

بدون شک می‌توان کتاب به سرانجام رساندن کارها را اثری پیشرو در زمینه توسعه فردی و بهره‌وری دانست. این کتاب از زمان انتشار تا به امروز، یکی از معتبرترین و بهترین منابع برای بهره‌وری به‌شمار می‌رود و به افراد و سازمان‌های کوچک کمک می‌کند تا با استفاده از تکنیک GTD به حداکثر پیشرفت و بهره‌وری دست پیدا کنند. این کتاب به شما کمک می‌کند تا وظایف شخصی و حرفه‌ای خود را به بهترین شکل ممکن و بدون فوت وقت به اتمام برسانید و درعین‌حال هرگز احساس اضطراب و استرس نداشته باشید. تکنیکی که آلن در کتاب به سرانجام رساندن کارها ارائه می‌کند به شما کک می‌کند تا به اهدافتان نزدیک شوید و بااستفاده از اصول اثبات شده آن، نهایت پیشرفت را حصول کنید. این کتاب تاثیرگذار در تمام مجامع علمی و مدیریتی تایید شده است و کارشناسان معتقد هستند که تکنیک‌های ارائه شده توسط آلن می‌تواند به‌صورت موثری به شما کمک کنند تا به پیشرفت خود سرعت ببخشید و درعین‌حال آرامش داشته باشید.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب به سرانجام رساندن کارها

کتاب به سرانجام رساندن کارها، علاوه‌بر توجه و نقدهای مثبتی که از طرف کارشناسان و مجامع علمی دریافت کرده است، به یکی از برترین آثار درزمینه توسعه فردی و بهره‌وری تبدیل شده است. این کتاب در رده موضوعی کتاب‌های مدیریت زمان، در جایگاه نهم پرفروش‌ترین آثار قرار گرفته است و همچنین رتبه سیزدهم فروش در فهرست موضوعی مدیریت زمان شخصی را از آن خود کرده است. همچنین رتبه بیستم کتاب‌های مربوط به موضوع کتاب‌های خودیاری مدیریت استرس از دیگر دستاوردهای این کتاب محسوب می‌شود.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

کسانی که همیشه وقت کم دارند و هرگز نمی‌توانند کارهای خود را در مهلت تعیین شده به اتمام برسانند. افرادی که چند شغل را به‌صورت همزمان مدیریت می‌کنند و چندوظیفگی موجب سردرگرمی آن‌ها شده است. مدیران کسب‌وکارهای کوچک و شخصی و فریلنسرها. کسانی که دوست دارند از شر احساس اضطراب و استرس ناشی از سنگینی وظایف خلاص شوند.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

من واقعا به روش GTD مومن هستم. این رویکرد نه‌تنها بهره‌وری من را افزایش داده است، بلکه باعث افزایش رفاه من هم شده است. اما چیزی که من را به‌همان اندازه شگفت‌زده می‌ند این است که چقدر این متد در سرتاسر جهان نفوذ کرده است. این متد به جنبشی واقعی تبدیل شده است. (دانیل اچ پینک) انجام کارها و به سرانجام رساندن آن‌ها مهارت ذهنی جدیدی است که در عصر چندوظیفگی و اضافه‌بار به افراد کمک زیادی خواهد کرد. (سوشلن بارگر، نشریه وال‌استریت) من اخیر در سمینار دیوید درمورد سازمان‌دهی شرکت کردم و پس از دیدن اعمال او، به او امید زیادی دارم. سمینار دیوید چشم‌نواز بود. (استورات آلسوپ، نشریه فورچن) آلن از فلسفه‌پردازی در سطح بالا به جزئیات دقیق مدیریت زمان می‌رسد. چنددقیقه وقت بگذارید و این را بررسی کنید. (مارک هنریکس) اصول بهره‌وری آلن در ایده‌های بزرگ او ریشه دارد. این اصول بسیار کاربردی هستند. (کیت اچ. هاموندز)

بخش هایی از متن کتاب

در کتاب به سرانجام رساندن کارها، من تجربیاتی را که در طول بیش از سی سال در رابطه با اصول و شیوه‌های مربوط به افزایش بهره‌وری فردی و سازمانی به دست آورده‌ام، با شما به اشتراک می‌گذارم- تکنیک‌ها و روش‌هایی که به شما کمک می‌کنند که با به حداقل رساندن ورودی و حداکثر کردن خروجی کارتان، بازدهی خود را به بیشترین حد برسانید، آن هم در دنیایی که حجم کارها روز به روز بیشتر می‌شود. قدرت، سادگی، و اثربخشی اصول و تکنیک‌هایی که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد، در طول سال‌های متمادی در دنیای واقعی سنجیده شده و به اثبات رسیده است. زمانی که شما کتاب به سرانجام رساندن کارها را مطالعه کنید، بدون شک انگیزه پیدا خواهید کرد که این اصول و تکنیک‌ها را در زندگی خود به کار ببرید. بهترین حالت ممکن این است که هم‌زمان با خواندن این کتاب، تمرینات و تکنیک‌هایی را که مطرح می‌شوند به ترتیب به کار ببرید. این فرایند باعث خواهد شد که درک بهتر و عمیق‌تری نسبت به این اصول و تکنیک‌ها پیدا کنید. با خواندن این کتاب متوجه می‌شوید بسیاری از کارهایی که تاکنون به صورت غریزی و حسی انجام می‌دادید، کارهای درستی بوده‌اند. من در این کتاب به شما تکنیک‌هایی را آموزش می‌دهم که به شما کمک می‌کند تا از این مهارت‌های بنیادین به بهترین نحو استفاده کنید و به حداکثر بازدهی برسید. هدف من این است که شما را ترغیب کنم تا تمام این مهارت‌ها و تمرین‌ها را به صورت مجموعه‌ای از عادات رفتاری در بیاورید و نتایج شگفت‌انگیز انجام این کار را به چشم خود ببینید.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف