• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب قانون ده برابر

خلاصه کتاب قانون ده برابر

نویسنده : گرنت کاردون
راوی : ژوبین دارابیان

/

6,900 تومان

/

( 23 )
خلاصه کتاب قانون ده برابر
پخش دمو

خلاصه کتاب قانون ده برابر

موفقیت چیزی است که همه دوست دارند به آن برسند. اگر خواهان موفقیت هستید، باید بدانید که این مفهوم، چیزی فراتر از حوزه عمل معمولی است و برای رسیدن به آن نمی‌توانید مانند دیگران عمل کنید و به متوسط بودن قانع باشید. حق می‌دهم که کمی برایتان گنگ به‌نظر برسد و در این زمینه احساس گیجی کنید؛ اما نگران نباشید! گرنت کاردون در کتاب قانون ده برابر به شما می‌آموزد که چطور مسیر خود را طی کنید تا به موفقیت فوق‌العاده‌ای دست پیدا کنید. گرنت به شما می‌آموزد که چطور توانایی مشخص کردن میزان تلاش برای دستیابی به مو

کتابی الهام‌بخش و اثرگذار برای هرکسی که می‌خواهد به یکی از برترین‌های حوزه کاری خود تبدیل شود.

شناسنامه خلاصه کتاب قانون ده برابر

عنوان کتاب: قانون ده برابر عنوان کتاب به زبان اصلی: The ۱۰X Rule: The Only Difference Between Success and Failure نویسنده: گرنت کاردون نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۷ از ۵ (Amazon)، ۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۶ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب قانون ده برابر

گرنت کاردون در کتاب قانون ده برابر تلاش می‌کند تا به خوانندگان خود بیاموزد که چطور با به‌کار گیری روش‌های خاصی، به اهدافشان برسند. او در این کتاب نشان می‌دهد که چرا کلیشه‌های تجاری همیشه پاسخگو نیستند و چطور افراد از سطح ایده فراتر نمی‌روند و موفق نمی‌شوند که اهدافشان را به عمل تبدیل کنند. مدیریت زمان، چگونگی حل مشکلات و دلایل موفقیت و شکست افراد از دیگر مواردی است که با خواندن این کتاب خواهید آموخت.

درباره نویسنده خلاصه کتاب قانون ده برابر

گرنت کاردون، نویسنده پرفروش نیویورک تایمز و سخنران مشهور بین‌المللی، سرمایه‌گذار و کارآفرین مشهور آمریکایی است. درآمد سالانه شرکت‌های تحت مدیریت کاردون به سالانه رقمی بیش از صد میلیون دلار می رسد. شرکت‌های‌ خصوصی تحت امر کردون، مجموعه بزرگتر از ۳۸۰۰ واحد آپارتمانی است و گردش معاملاتی آن‌ها به ۵۰۰ میلیون دلار در سال می‌رسد.او مالکیت برترین پلتفرم آموزشی جهان در زمینه کسب‌وکار است که مشتریانی مانند فورچن، گوگل و مورگان است. کاردون یکی از ۵ کارشناس برجسته و مهم رسانه‌های اجتماعی و یکی از ده مدیر عامل برتر جهان محسوب می‌شود.

نقد خلاصه کتاب قانون ده برابر

می‌توان کتاب قانون ده برابر را اثری روشنگر و الهام‌بخش در حوزه کسب‌وکار و خودیاری دانست. این کتاب به خوانندگان کمک می‌کند که اهداف و رویاهایشان را به واقعیت تبدیل کنند و گام‌هایی بردارند که درنهایت به تحقق رویایشان ختم شود. این کتاب کمک می‌کند که کلیشه‌های تجاری را کنار بگذارید و یاد بگیرید که دقیقا از کجا شروع کنید، چه کاری انجام دهید و چور هر اقدامی را که انجام می‌دهید، پیگیری کنید تا به نتایج مطلوب برسید. او به شما نشان می‌دهد که چطور برآورد تلاش‌هایتان را محاسبه کنید تا از اهدافتان فراتر حرکت کنید. این راهنمای گام به گام به شما نشان می‌دهد که برای رسیدن به هدف باید به خودتان اعتماد داشته باشید و با داشتن اهداف والاتر و فراتر از سطح احتیاجات مادی و اساسی صرف، به سمت پیشرفت خارق‌العاده در حرکت باشید. کتاب قانون ده‌برابر می‌تواند شما را به سمت چارچوبی حرت دهد که همه افراد موفق در آن اشتراک نظر دارند و درنهایت شما را به جایگاهی می‌رساند که ده‌برابر بیشتر از آنچه فکر می‌کردید است. حتی اگر همه تمرینات این کتاب را انجام ندهید و حتی اگر کوتاه بیایید، بازهم نتیجه‌ای که خواهید گرفت، بیشتر از آنچه انتظار داشتید خواهد بود. به‌نظر شما ارزش امتحان کردن ندارد؟

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب قانون ده برابر

کتاب فوق علاوه‌بر جلب توجه منتقدین، توجه خوانندگان را هم به خود جلب کرده است.فروش بالای این کتاب و ترجمه به زبان‌های مختلف موید این نکته است که کتاب قانون ده برابر، یکی از پرفروش‌ترین کتاب‌های حوزه توسعه کسب‌وکار محسوب می‌شود. این کتاب در وبسایت آمازون در دسته‌بندی آثار مربوط به استراتژی برنامه‌ریزی کسب‌وکار، رتبه پنج فروش و در دسته سیستم‌ها و برنامه‌ها رتبه هفتم را به‌خود اختصاص داده است.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

کسانی که دوست دارند در کار خود پیشرفت شگرفی را تجربه کنند و نسبت به رقبا پیشتاز باشند، مدیران کسب‌وکار که ایده‌های جاه‌طلبانه‌ای در سر دارند و دوست دارند که به اهدافشان برسند، رهبران تجاری که می‌خواهند مجموعه تحت مدیریت خود را به رده‌های عالی برسانند، کسانی که به‌دنبال استراتژی‌های پیشرفته و کارآمد برای کسب موفقیت و پیشرفت هستند.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

عاشق این کتاب باشید. قانون ده برابر مانند سلاحی هسته‌ای برای خواننده است. اگر اعتقاد ندارید تعیین هدف در زندگی مهم است، وقت خود را با خواندن قانون ده برابر هدر ندهید؛ گرنت در این کتاب معیار جدیدی را در این زمینه تعیین کرده است. می توانید این کتاب را به دوست یا همکار خود هدیه کنید تا در زندگی آن‌ها تغییرات بزرگی ایجاد کنید. (بیل جینکینز) گرنت کاردون در کتاب قانون ده برابر نشان می‌دهد که چطور میتوان بدون توجه به سابقه، ژن یا ارتباطات شخصی به موفقیت دست یافت. از نظر او موفقیت از تلاش ده‌برابری نسبت به دیگران و نمایش ذهنیت سلطه ناشی می‌شود. این کتاب میتواند به شما نشان دهد که چطور به موفقیت برسید. (گری استرن) گرنت کاردون با قانون ده برابر، تلاش کرده است که دلیل واقعی موفقیت افراد در هر زمینه را به شما بگوید. (برایان تریسی)

بخش هایی از متن کتاب

اگر زمانی را صرف مطالعه تفاوت بین افراد موفق و نه چندان موفق کنید، متوجه خواهید شد که این تمایز هیچ ارتباطی با جغرافیا، اقتصاد و یا حتی تحصیلات ندارد. البته، این موارد می‌توانند در واقعیت بر نقطه نظرات تأثیر بگذارند و حرفی در مورد میزان موفقیت داشته باشند، اما آن‌ها قطعاً مواردی نیستند که موفقیت را تعیین می‌کنند. تنها کافی است به افرادی فکر کنید که هیچ تحصیلاتی نداشته‌اند، در محیط فقیری بزرگ شده‌اند و به نحوی موفق به کسب ثروت استثنایی شده‌اند. می‌توانید آن‌ها را خوش‌شانس بدانید، اما قبل از اینکه به همین سادگی نظر دهید، به یاد داشته باشید که شانس نیز نمی‌تواند، موفقیت را تعیین کند. کلید موفقیت، در رویکرد متفاوت است. افرادی که موفق شده‌اند، طرز فکر متفاوتی نسبت به اکثر مردم دارند و به روش کاملاً متفاوتی فکر می‌کنند و عمل می‌کنند. لازم به ذکر است که آن‌ها قطعاً رویکرد بهتری نسبت به پول دارند. پس چه چیزی آن‌ها را موفق می‌کند؟ فصل دوم توانسته است موفقیت را تعریف کند و توانسته است به شما یاد دهد که چرا موفقیت مهم است و چگونه باید تبدیل به وظیفه شما شود. همه این‌ها مهم هستند اما شما چطور می‌توانید آن را بسازید؟ در بخش بعدی خواهید دید که چگونه موفق‌ترین افراد به موقعیت‌های دشوار و چالش‌ها نزدیک می‌شوند و بعد شما هم می‌توانید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید از آن دانش استفاده کنید و مسیر خود را به سمت موفقیت تغییر دهید یا خیر.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف