• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی

خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی

نویسنده : کلِیتون ام.کریستنسن ، جیمز آلوورث و کارن دیلِن
راوی : کاترین صادق پور

/

6,900 تومان

/

( 11 )
خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی
پخش دمو

خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی

کتاب تئوری مدیریت زندگی یکی از بهترین آثاری است که در حوزه توسعه فردی منتشر شده است. کلیتون کریستینسن در این کتاب به خوانندگان خود می‌آموزد که چطور با توسعه همه‌جانبه وضعیت زندگی خود به حد بالایی از انگیزه، امید و استانداردهای متعالی دست پیدا کنند. کریستینسن معتقد است که کیفیت زندگی با میزان درآمدی که به‌دست می‌آورید سنجیده نمی‌شود؛ بلکه مهم‌تر از آن جوانب دیگر زندگی است که ارتباطی با مفاهیم مادی و مالی ندارند. او تلاش کرده است تا در کتاب تئوری مدیریت زندگی، دیدگاه خوانندگان خود را نسبت به کیفیت

کتابی مخصوص همه کسانی که دوست دارند به زندکی کامل و بدون نقص دست پیدا کنند.

شناسنامه خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی

شناسنامه کتاب عنوان کتاب: تئوری مدیریت زندگی عنوان کتاب به زبان اصلی: How will you measure your life نویسنده: کلیتون کریستنس، جیمز آلورث، کارت دیلن نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۶ از ۵ (Amazon)، ۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۵ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی

کلیتون کریستینسن در این کتاب به شما می‌آموزد که چطور به همه جوانب زندگی خود فکر کنید و بتوانید با بهبود همه‌جانبه وضعیتتان، از وضع حرفه‌ای تا اوضاع پولی و احساسی و حتی سلامت جسمی، به موقعیتی پایدار دست پیدا کنید. در کتاب تئوری مدیریت زندگی با استراتژی‌هایی برای ارتقا کیفیت و استاندارد زندگی‌تان آشنا خواهید شد و خواهید آموخت که خودتان برای زندگی خودتان اقدام کنید تا انگیزه و انرژی برای همیشه در شما زنده بماند.

درباره نویسنده خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی

کلایتون ام کریستینسن استاد مدیریت بازرگانی دانشگاه هاروارد است. او علاوه‌بر کتاب تئوری مدیریت زندگی، کتاب رقابت علیه شانس و چندین اثر دیگر نوشته است که بسیاری از آن‌ها پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تایمز شده‌اند. کریستینسن یکی از بنیانگذاران شرکت Innosight است که درزمینه مشاوره استراتژی رشد فعالیت دارد. کریستینسن در سال‌های ۲۰۱۱ و ۲۰۱۳ توسط نشریه Thinkers ۵۰ به‌عنوان تاثیرگذارترین متفکر تجاری جهان انتحاب شد.

نقد خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی

کتاب تئوری مدیریت زندگی، یکی از الهام‌بخش‌ترین آثاری است که در حوزه بهبود و توسعه فردی نوشته شده است. این کتاب منطقی غیرمتعارف و درآمیختگی با الهامات و حکمت‌های عمیق به شما کمک خواهد کرد تا سطح رضایت خود را از زندگیتان افزایش دهید. این کتاب، کتابی عمیقا تاثیرگذار معرفی شده است و علی‌رغم عنوان تجاری که دارد، چیزی فراتر از کتاب‌های پرفروشی است که در ویترین و قفسه کتاب‌های اقتصادی حوزه خودیاری وجود دارد. او در این کتاب المان‌ها و فاکتورهایی را به خوانندگان نشان می‌دهد که می‌توان بااستفاده از آن‌ها کیفیت زندگی را اندازه گرفت و آن را سنجید. نمی‌توان این واقعیت را که کتاب تئوری مدیریت زندگی، یکی از مهم‌ترین کتاب‌های خودیاری است، انکار کرد. این اثر به هر خواننده، از هر شری کمک می‌کند تا احساس بهتری پیدا کنند و سطح زندگی خود را ارتقا دهند. با خواندن این کتاب می‌توانید مسیر موفقیتتان را هموار و در سطحی بالاتر از دیگران زندگی کنید.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب تئوری مدیریت زندگی

کتاب تئوری مدیریت زندگی، یکی از برترین آثار شناخته شده در حوزه مدیریت فردی و خودیاری است. این کتاب یک‌بار نامزد دریافت جایزه بهرتین کتاب به انتخاب گودریدز شده است. همچنین در رده پرفروش‌ترین کتاب‌های مدیریت قرار گرفته است و در رتبه سی‌وچهارم فروش در رده کتاب‌های مانیتورینگ کسب‌وکار و رهبری قرار گرفته است.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

تفاوتی ندارد چه کسی هستید و در چه صنفی فعالیت دارید. کتاب تئوری مدیریت زندگی برای همه اقشار و در همه رده‌های سنی کاربردی خواهد بود و به شما کمک می‌کند تا کیفیت زندگیتان را افزایش دهید. اگر خواهان دستیابی به زندگی جذاب‌ترین هستید، توصیه می‌کنیم که خواندن این کتاب کاربردی را از دست ندهید.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

این کتاب حاوی بهترین توصیه کریستینسن را برای جلوگیری از مختل شدن کارایی افراد موفق در زندگی است. کتابی وسوسه‌انگیز اما اطمینان‌بخش است. (بلومبرگ بیزنس ویک) کتابی در حوزه خودیاری که به‌جای اجبار خوانندگان به دستورات خشک درمورد بهبود تغذیه و...، ابزارهایی در اختیارشان قرار می‌دهد که مسیرشان را به‌سادگی تعیین کنند. (فایننشال تایمز) داستان شخصی گیرا که با درس‌هایی از تجارت درهم آمیخته شده است. (بلومبرگ) کتاب جدید کلایتون کریستینسن دنیای تجارت را پرسروصدا کرده است. (دزرت نیوز) این کتاب را به دوستان و خانواده‌هایی که هیچ ارتباطی با دنیای کسب‌وکارتان ندارند معرفی کنید. مطمئن باشید که به‌این دلیل از شما تشکر خواهند کرد. (هاروارد بیزنس ریویو) دربرگیرنده تمام مطالب موردنیاز برای دانشجویان بازرگانی. (هافینگتون پست)

بخش هایی از متن کتاب

حفظ صددرصدی اصول آسان‌تر حفظ ۹۸درصدی آن است. تنها راه رضایت واقعی این است که کاری را انجام دهید که فکر می‌کنید عالی است و تنها راه انجام این کار بزرگ این است که کاری را انجام دهید که دوست داشته باشید. اگر هنوز آن کار را پیدا نکرده‌اید همچنان به جستجو ادامه دهید. درست مانند همه مسائل دلی، وقتی آن را پیدا کردید، متوجه خواهید شد. روابط صمیمی، محبت‌آمیز و پایدار با خانواده و دوستان نزدیک یکی از منابع عمیق شادی در زندگی ما خواهد بود. اگر سرمایه‌گذاری زمان و انرژی خود را تا زمانی که نیاز دارید به تعویق بیندازید، به احتمال خیلی زیادی دیر شده است. شما می‌توانید برای داشتن هدف و استراتژی روشن برای زندگیتان هرچه می‌خواهید حرف بزنید، اما درنهایت اگر منابعی را که در اختیار دارید سازگار با با استراتژی‌تان سرمایه‌گذاری نکنید، هیچ معنایی نخواهد داشت. درنهایت استراتژی چیزی جز نیت خوب نیست، مگراینکه به‌صورت موثری اجرا شود. برای اینکه واقعا خوشبختی را پیدا کنید، باید به‌دنبال فرصت‌هایی باشید که فکر می‌کنید معنادار هستند. درنهایت می‌توانید چیزهای جدید یاد بگیرید، به موفقیت برسید و مسئولیت‌های بیشتری را بپذیرید. قبلا فکر می‌کردک که اگر به دیگران اهمیت می‌دهیم، باید جامعه‌شناسی یا چیزی شبیه به آن بخوانیم. اما من نتیجه رسیدم‌ام که اگر می‌خواهید به دیگران کمک کنید، باید مدیر باشید. اگر این کار به خوبی انجام شود، مدیرین یگی از اصیل‌ترین مشاغل است. در مدیریت، شما در موقعیتی هستید که که هرروز هشت یا ده ساعت از هر کسی که برایتان کار می‌کند را در اختیار دارید. شما این فرصت را دارید که کار هر کسی را به‌شکلی چارچوب‌بندی کنید که در پایان روز، کارمندانتان با احساسی مانند دیانا در روز خوب خود به خانه بروند: زندگی پر از انگیزه.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف