۵ نکته کاربردی برای اینکه سریع‌تر به خواب بروید.

خواب آرام
خواب آرام

خواب آرام و سریع را با رعایت نکات زیر تجربه کنید :

 

هرروز مردم بیشتر و بیشتر به خوابشان اهمیت می‌دهند.

وقتی می‌خواست جابجا شدن مدامش بر روی تخت را متوقف سازد، این کاربر وب‌سایت Reddit.com ، Hucufurus در یکی از دسته‌بندی‌های «نکات پیشرفته زندگی»، اعلام کرد که نیاز به راهنمایی و توصیه دارد.

مواردی که در ادامه آمده است، از میان مشهورترین پاسخ‌هایی که به این مشکل داده شده، گلچین شده‌اند:

فقط وقتی آماده خواب بودی به تختخواب برو و سعی نکن اگر خوابت نمی‌آید در آن بمانی… در این صورت بدن/مغز شما تنها در هنگام خواب با تخت ارتباط می‌گیرد و به عادتی ناخودآگاه تبدیل می‌شود که وقتی وارد تختخواب شوید، آماده خواب باشید.”

۳۰ دقیقه پیش از خواب به صفحه نمایش هیچ وسیله‌ای نگاه نکنید.”

“در طول روز ورزش کنید. خصوصاً اوایل بعدازظهر.”

خواب ارام
خواب ارام

“بیدار شدن در زمان مشابه واقعاً مهم است و اینکه نباید در طول روز چرت بزنید. اگر این کار را بکنید، کمبود خواب به شما کمک می‌کند تا شب بعد بهتر بخوابید. اگر نه، این چرخه به هم می‌ریزد و آشفته می‌شوید.”

خواب ارام
خواب ارام

“چشمانتان را ببندید. اکنون دقیقاً ۱۰ دقیقه بدون حرکت بمانید. هیچ حرکتی نکنید. حتی مردمک چشمتان را تکان ندهید.

در چنین وضعیتی، ذهن شما شروع به فرستادن سیگنالی به بدنتان می‌کند که بررسی کند ببیند بیدارید یا نه. گاه به گاه بدنتان می‌خارد یا میل بسیار زیادی به حرکت پیدا می‌کنید. کاری نکنید. به طور خودکار پیش از اینکه ۱۰ دقیقه به اتمام برسد به خواب می‌روید. کمی نیاز به کنترل دارد اما راه مطمئنی برای به خواب رفتن است.”

به شما توصیه میکنم در این رابطه مقاله تغییر نگرش برای رسیدن به زندگی ایده آل را از دست ندهید

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید