بهترین اپلیکیشن تماس صوتی

اپلیکیشن تماس صوتی

فهرست مطالب

مطئمناً همه تلفن های هوشمند امروزی دارای اینترنت هستند، پس دیگر نیازی به برقراری تماس تلفنی با استفاده از مخابرات را ندارید. با استفاده از اینترنت تلفن همراه یا شبکه وای فای خود می‌توانید با بهترین اپلیکیشن تماس صوتی و پیام کوتاه، پول خود را به ویژه در تماس‌های بین المللی پس انداز کنید. البته فقط به تلفن‌های هوشمند محدود نمی‌شود. همچنین می‌توانید از این اپلیکیشن‌های تماس صوتی در دسک تاپ خود نیز استفاده کنید. ما بهترین برنامه‌ها را جهت برقراری تماس رایگان، در دستگاه‌های Android ،iOS ،Windows ،Linux یا Mac لیست کرده‌ایم؛ با ذهن همراه باشید.

بهترین اپلیکیشن تماس صوتی

در زیر به برخی از بهترین اپلیکیشن های تماس صوتی اشاره می‌کنیم:

۱- واتساپ (WhatsApp)

برنامه واتس آپ به تازگی پس از معرفی تماس ویدیویی برای هر دو سیستم عامل Android و iOS، به یکی از محبوب ترین انواع اپلیکیشن تماس صوتی رایگان تبدیل شده است. این برنامه، بزرگ ترین پایگاه کاربری فعال را در مقایسه با سایر برنامه‌های پیام رسان ارائه می‌کند، که دارای هر دو امکان مکالمه صوتی و تصویری است. اضافه کردن دوستان به این برنامه، تنها با وارد کردن شماره تلفن آن‌ها به راحتی انجام می‌شود.

علاوه بر این، برنامه واتساپ حتی وقتی به یک شبکه ۲G متصل می‌شوید نیز، از سرعت خوبی برخوردار است. حال شاید برایتان سوال باشد که چرا تصاویر ارسال شده از طریق واتش آپ کیفیت تصویر اصلی خود را از دست می‌دهند؟ البته الگوریتم فشرده سازی به کار رفته در برنامه واتس آپ، به نظر می‌رسد که به اندازه کافی قدرتمند است، اما بر کیفیت تصویر آپلود شده تأثیر می‌گذارد که ممکن است برای برخی از کاربران مشکل ساز باشد.

۲- وایبر (Viber)

وقتی در مورد برقراری تماس رایگان صحبت می‌کنیم، Viber همان چیزی است که می‌توانیم درست بعد از واتس آپ  به آن فکر کنیم. همچنین کاربران فعال زیادی نیز دارد. به عنوان یک امتیاز اضافی، وایبر به عنوان یک برنامه Cross-Platform برای  Windows، Mac ، iOS  و Linux در دسترس است. همچنین می‌توانید از آن برای ارسال پیامک و ایجاد چت گروهی با حداکثر ۲۰۰ نفر ظرفیت استفاده کنید. وایبر ادعا می‌کند که تمامی پیام‌های متنی، عکس‌ها، فیلم‌ها، تماس صوتی و چت‌های گروهی، در حالتی امن، رمزگذاری شده اند.

۳- اسکایپ (Skype)

اسکایپ به عنوان یک اپلیکیشن تماس صوتی رایگان و بسیار محبوب شناخته می‌شود. می‌توانید تماس‌های صوتی رایگان از جمله تماس‌های بین المللی را نیز با هر کسی که در اسکایپ عضو می‌باشید، برقرار کنید. همچنین می‌توانید برای یک تماس گروهی، حداکثر ۲۵ نفر را اضافه کنید. مطمئناً یکی از بهترین برنامه‌های مکالمه رایگان برای دستگاه‌های Android ، iOS ، Linux ، Mac  و Windows است. همچنین می‌توانید از اسکایپ در Xbox One نیز استفاده کنید. این برنامه امکان ارسال پیامک و یک تماس ویدیویی گروهی، تا حداکثر ۵ مخاطب را دارد. همچنین توانایی حذف چشمگیر پیام‌های ارسال شده را به فرد می‌دهد. این ویژگی وقتی یک گذرواژه را با شخصی به اشتراک می‌گذارید، یا اگر چیزی را به طور اتفاقی ارسال کرده اید که نمی‌خواهید مخاطب آن را ببیند، مفید است.

۴- پیام رسان فیس بوک (Facebook Messenger)

اگر بیشتر دوستان شما در فیس بوک هستند، باید حتماً برنامه پیام رسان فیس بوک را نصب کنید. همچنین این برنامه یک اپلیکیشن تماس صوتی برای اندروید و آی او اس است. فیسبوک این امکان را می‌دهد تا تماس صوتی و ویدیویی را داشته باشید. تجربه ثابت کرده است که کیفیت تماس صوتی پیام رسان فیسبوک، در بعضی مواقع از واتس آپ بهتر است. برای شروع تماس صوتی، باید شخص مورد نظر را به عنوان دوست فیسبوک خود داشته باشید یا مطمئن شوید که وی درخواست پیام شما را در مسنجر پذیرفته است.

۵- لاین (LINE)

لاین یکی دیگر از اپلیکیشن‌های تماس صوتی است که در چندین سیستم عامل مختلف شامل Android ،iOS ،Windows و Mac وجود دارد. این برنامه این امکان را به فرد می‌دهد تا تماس صوتی و ویدیویی را برقرار کند، همچنین می‌تواند تماس‌های گروهی را داشته باشد. بنابراین، می‌توانید از آن استفاده کنید تا با دوستان یا همکاران خود صحبت کنید. لاین همچنین سرویس شبکه ی اجتماعی کاملاً برجسته ای را ارائه می‌دهد، که می‌توانید در مورد فعالیت‌های دیگران اظهار نظر کنید.

۶- هنگ اوتز (Hangouts)

اگر دوست دارید از خدمات گوگل استفاده کنید، Hangouts  به عنوان برنامه تماس رایگان، به فرد این امکان را می‌دهد تا تماس‌های صوتی و تصوصری را برقرار سازد. این برنامه هم برای اندروید و هم برای آیو اس قابل دسترس است. علاوه بر این، می‌تواند به عنوان یک برنامه افزودنی با مرورگر Google Chrome در دسک تاپ نیز استفاده شود.

۷- کاکائو تالک (KakaoTalk)

کاکائو تالک یک اپلیکیشن تماس صوتی جالب است که امکان تماس رایگان را فراهم می‌کند. این برنامه به طور مداوم در حال بهبود است. این برنامه امکان برقراری تماس صوتی با کیفیت بالا را ارائه می‌دهد. چندین ویژگی دیگر نیز در این برنامه وجود دارند، که باعث می‌شود تجربه کاربر با سرگرمی ‌بیشتری همراه باشد. همچنین این برنامه از دستگاه‌های Android Wear  نیز پشتیبانی می‌کند.

۸- مایی (Maaii)

مطمئن نیستیم که اطلاعات زیادی در مورد Maaii داشته باشید. اما به نظر می‌رسد که این یکی دیگر از برنامه‌های تأثیر پذیر در تماس رایگان است، که باید امتحان کنید. این برنامه امکان تماس تلفنی صوتی را به سایر کاربران مائی ارائه می‌دهد، همچنین شما توانایی ارسال پیام کوتاه رایگان را نیز خواهید داشت. اگر نتوانید دوستی که در این برنامه عضو باشد را پیدا کنید، ناراحت نشوید. بوسیله جستجو با کمک کد پین منطقه یا مکان آن‌ها، می‌توانید به راحتی با دوستان خود ارتباط برقرار کنید.

۹- گوگل دوو (Google Duo)

گوگل دوو یکی از اپلیکیشن‌های تماس صوتی و تصویری رایگان است. با بارگیری این برنامه می‌توانید تماس‌های رایگان نامحدودی را برقرار کنید. فقط کافی است برنامه را باز کرده و با شماره تلفن خود وارد سیستم شوید و سپس می‌توانید تماس برقرار کنید. شخص مقابل نیز باید از Google Duo استفاده کند. خبر خوب در مورد استفاده از این برنامه، این است که این سیستمی چندرسانه‌ای و رایگان است. این برنامه بر روی سیستم عامل اندروید و آیو اس کار می‌کند و کیفیت تماس صوتی و تصویری بسیار مناسبی را ایجاد می‌کند. بنابراین، Google Duo به بهترین برنامه چت ویدیویی با کیفیت HD رتبه بندی شده است.

کلام آخر

بهترین اپلیکیشن تماس صوتی کدام است؟ سرانجام، ما شما را با ۹ برنان تماس صوتی رایگان که باید از آن‌ها استفاده کنید، آشنا کرده ایم. در میان تمام برنامه‌های ذکر شده، به نظر می‌رسد Skype & Viber یک پلتفرم مناسب برای دسک تاپ هستند و برنامه‌هایی مانند WhatsApp Messenger، Facebook Messenger ، LINE ، KakaoTalk ، Hangouts و Maaii و Google Duo  مناسب برای تلفن‌های همراه هستند.

ارسال یک پاسخ

لطفا دیدگاه خود را وارد کنید!
لطفا نام خود را در اینجا وارد کنید