• فروشگاه
  • جستجو
  • کتابخانه
  • تنظیمات
  • دانلود
  • ویدئوهای انگیزشی
خلاصه کتاب این است بازاریابی

خلاصه کتاب این است بازاریابی

نویسنده : ست گودین
راوی : ژوبین دارابیان

/

6,900 تومان

/

( 32 )
خلاصه کتاب این است بازاریابی
پخش دمو

خلاصه کتاب این است بازاریابی

وقتی اسم بازاریابی را می‌شنوید یاد چه چیزی می‌افتید؟ احتمالا همه ما با شنیدن اسم بازاریابی یاد فروش بیشتر و کسی که به‌دنبال اقناع مشتریان است می‌افتیم. اما آیا واقعا بازاریابی به همان معناست؟ جواب نه مثبت است و نه منفی. اگر در گذشته کسی از شما چنین سوالی میپرسد، احتمالا می‌توانستید با قاطعیت بگویید بله. اما حالا و با گذشت زمان مفهوم بازاریابی تغییرات زیادی به خود دیده و متحول شده است. امروز و درعصر دیجیتال بازاریابی به معنای این نیست که هرطور شده بتوانید محصولات و خدماتتان را به مشتریان خود بفرو

«اگر بتوانید به کسی حس تعلق خاطر، ارتباط، آرامش، بهبود وضعیت یا یکی از دیگر احساسات دلخواه و مورد پذیرش را ببخشید، کار ارزشمندی انجام داده‌اید. درواقع فروش راهی ساده برای تزریق این ارزش‌ها به مشتریان است. زمانی که شما روی تاکتیک‌های فروش تمرکز کنید و نه نتیجه و هدف، همه را از خود ناامید خواهید کرد.

شناسنامه خلاصه کتاب این است بازاریابی

عنوان کتاب: این است بازاریابی عنوان کتاب به زبان اصلی: This is Marketing: You Can't Be Seen Until You Learn to See نویسنده: ست گادین نوع کتاب: خلاصه کتاب صوتی امتیاز کتاب: ۴.۶ از ۵ (Amazon)، ۴ از ۵ (Good reads)، ۴.۶ از ۵ (Audible)

اهداف خلاصه کتاب این است بازاریابی

شما با خواندن این است بازاریابی نوشته ست گادین قادر خواهید بود که طرز تفکرتان را نسبت به مسئله بازاریابی و فروش به‌صورتی جدی عوض و آن را مطابق نیاز روز هماهنگ کنید. خواندن این کتاب به شما کمک می‌کند که تفکرات رایج و قدیمی نسبت به بازاریابی که بیشتر مبتنی بر تبلیغات و افزایش سود بود را دور بیندازید و نگاهتان را دچار تحولی عمیق کنید. گادین در این کتاب فلسفه‌ای جدید از مسئله بازاریابی ارائه می‌کند و به خواننده کمک می‌کند که به‌عنوان بازاریابی موفق در عصر اطلاعات و اینترنت، بتواند علاوه‌بر فروش کالا و خدمات به مشتری، ارزشی به او ارائه کند و همه از این رابطه دوطرفه سود ببرند.

درباره نویسنده خلاصه کتاب این است بازاریابی

ست گادین نویسنده، کارآفرین، مربی کسب‌وکار و سخنران معروفی است که در حوزه بازاریابی و مدیریت کسب‌وکار فعالیت می‌کند. ردپای گادین در شرکت‌های بزرگ زیادی به چشم می‌خورد. او شرکت خود را که YOYOdyne نام داشت به یاهو فروخت و بعدها مدیریت فروش و بازاریابی یاهو را برعهده گرفت. او مدیرعامل شرکت دات کام است و با کسب‌وکارهای زیادی همکاری دارد. گادین در ۲۰۰۹ توانست در لیست ۲۵ بلاگر برتر سال قرار بگیرد. از این نویسنده چند اثر مشهور منتشر شده‌اند که از این میان، شیب، جهان قدرت، بازاریابی این است، همه بازاریابها دروغگو هستند، به حعبه دست بزن، مهره قدرت و فریب ایکاروس در ایران ترجمه و منتشر شده‌اند.

نقد خلاصه کتاب این است بازاریابی

گادین بدون شک یکی از الهام بخش‌ترین نویسندگان زمینه مدیریت و بازاریابی محسوب می‌شود. این نویسنده توانسته است به میلیون‌ها کارآفرین، مدیر و رهبران کسب‌وکار آموزش‌های سودمند بدهد. او کتاب این است بازاریابی توانسته است بسته‌ای جمع‌وجور، قابل دسترسی و درعین‌حال بی‌انتها ارائه کند. او در این کتاب نشان می‌دهد که چطور بازاریابی می‌تواند به شغلی تبدیل شود که شما بتوانید به آن افتخار کنید. او نگرشی جدید به بازاریاب‌ها می‌بخشد. گادین عنوان می‌کند که بازرایاب‌های بزرگ از مشتریان خود برای حل مشکلات شرکت خود استفاده نمی‌کنند. آن‌ها از بازاریابی برای حل مشکلات مشتریان استفاده و با مشتری ارتباطی عاطفی برقرار می‌کنند. این کتاب، صرف‌نظر از اینکه محصول یا خدمات شما چه باشد، این کتاب به شما کمک می‌کند تا نحوه ارائه آن را به مشتریان هدف خود دچار تحول کنید، ارتباطی معنادار با مشتری برقرار کنید و نهایتا به موفقیت برسید.

جوایز و دستاورد های خلاصه کتاب این است بازاریابی

کتاب این است بازاریابی توانسته است در سال انتشار خود به پرفروش‌ترین کتاب نیویورک تبدیل شود. همچنین این اثر بازاریابی در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های وال‌استریت ژورنال به شماره یک برسد و به زبان‌های مختلفی ترجمه شود.

این کتاب مناسب چه کسانی است؟

همه کسانی که قرار است بازاریاب استخدام کنند یا به‌عنوان بازاریاب مشغول به کار شوند. کسانی که می‌خواهند استراتژی بازاریابی تعریف کنند و مدیران کسب‌وکار می‌توانند از مهم‌ترین مخاطبان این کتاب باشند.

صاحب نظران راجع به کتاب چه می گویند؟

این است بازاریابی راهی در دسترس برای یادگیری تفکر ست گادین است. گادین با نثری بدون اصطلاحال مختلف می نویسد و این کتاب برای هر کسی که می‌خواهد بینشی درمورد چگونگی و چرایی خریدن کالا اطلاعاتی مفید و جالب داشته باشد جذاب و خواندنی خواهد بود. (فایننشال تایمز)

بخش هایی از متن کتاب

به عنوان یک بازاریاب این را نیز همواره آویزۀ گوشتان کنید؛ فارغ از اینکه چقدر جان بکنید، بازهم هستند کسانی که بالاخره از یک گوشۀ کار ایرادی بتراشند. به عنوان نمونه وقتی هری پاتر و سنگ جادو برای نخستین بار چاپ شد ۲۱۰۰۰ نفر در وب سایت آمازون روی آن نظر دادند که از این تعداد ۱۲ درصد فقط یک یا دو ستاره به آن کتاب دادند. به عبارت دیگر از هر ۱۰۰ نفر ۱۲ نفر بودند که اعتقاد داشتند آن کتاب یکی از بدترین کتاب هایی بوده است که در عمرشان خوانده اند. این بدان معناست که هرگاه چیزی خلق کنید دو نوع مخاطب در مقابل خود خواهید دید. گروهی از مخاطبین عقاید و رویاهایی دارند که محصول شما هم راستای آن هاست و گروهی دیگر از اثر شما بیزار و متنفر خواهند بود. در سال ۲۰۰۸ کوین کلی، یکی از سردبیران مجلۀ وایرد، مقاله ای نوشت که داعیه مشهوری را در آن مطرح می کرد. بنا بر آن مقاله تنها چیزی که یک کسب و کار حقیقتا بدان نیاز دارد هزار نفر هوادار حقیقی است. او هوادار حقیقی را این چنین تعریف می کند: «هوادار حقیقی یعنی کسی که هر آنچه شما تولید کنید را بخرد. این هواداران دو آتشه اند که ۳۰۰ - ۴۰۰ کیلومتر راه را می کوبند و می آیند تا به صورت زنده اجرای شما را گوش دهند.» بسیاری از افراد کعبۀ آمال خود را نشستن در صفحۀ نخست جست وجوی گوگل قرار داده اند. بیخیالش شوید. به معنای حقیقی کلمه میلیون ها کسب وکار در دنیا هستند که دارند وقت و منابع کلانی را صرف آمادگی برای بهبود وضعیتشان در موتورهای جست وجو می کنند. بله، اگر کلمۀ «بلاگ» را در گوگل جست و جو کنید حتما وبلاگ مرا خواهید یافت؛ لکن دلم غنج میزند که به جایش نامم (ست گادین) را جست وجو نمایید. یک بازاریاب باهوش قادر است خدمات یا محصولی ارائه نماید که ارزش گشتن و جست وجو را دارد؛ نه که یک عنوان عام و کلی، بلکه بگردند تا شما را پیدا کنند؛ به طور خاص. اگر چنین کنید گوگل هم در جبهۀ شما خواهد بود.

دسته بندی
--:--
--:--
  • 15
  • 15
  • ذهن
ذهن
0

0-
  • 15
  • 15
  • 1.0x
تنظیمات سرعت
  • 0.75x
  • 1.0x
  • 1.25x
  • 1.5x
  • 1.75x
  • 2.0x
انصراف